Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kiv6921
Status: Извън линия

Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 17 ное 2008, 23:51

Помощ, не мога да запаля, имам Форд Орион '92 година, 1.4 ,моно-инжекция, бензин и газ, от една седмица не иска да запали, преди рядко се случваше, но след като ме дръпнеха на скорост палеше на бензин, сега препалва и веднага угасва, установих само, че свищите не дават искра, може ли да е този тъка наречен електронен модул проблема? Колата няма делко, има само на една плочка четири бобини за високото - и аз съм до там.Ако някой се сеща нещо моля да помогне.

dany85
потребител
потребител
Мнения: 141
Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от dany85 » 18 ное 2008, 01:40

На всички свещи ли нямаш искра? Ако е така - бобина, кабел за високо напрежение от бобината до разпределителната капчка или делко. В противен случай може да е заминал някой кабел от капачката до свеща. Капчката също е потенциален проблем. Пробвай да закачиш една свещ на кабела от бобината към капачката и гледай дали тогава се появява искра. Така ще разбереш горе-долу къде да търсиш дефекта. _friends_

kiv6921
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 18 ное 2008, 12:45

Приятел, както вече споменах колата няма делко, има само електронна платка за управление и плочка с четери бобини за високото, доколкото знам на 180 градуса подават искра две по две.Искра няма на всички свещи, като ме дърпат пали на бензин и след няколко подавания на газта - угасва.Същото правеше и преди но веднъж на два месеца.Също тъка нямаше мощност и заглъхваше в движение на ниски обороти.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от vladislav » 18 ное 2008, 13:08

Мерил ли си имаш ли 12в на бубината, на куплунга е в средата, ако нямаш е възможно да е от бушонното табло проблема.
А и този модул има реле може и то да е заминало. Бушона на EEC-IV, гледа ли?

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от by_cec » 18 ное 2008, 13:37

Провери датчика на коляновия вал.

kiv6921
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 19 ное 2008, 13:21

Може ли някой да ми каже къде се намира този датчик на коляновия вал и как се проверява, а той какъв тип е оптически или магнитен или на друг принцип.

kiv6921
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 21 ное 2008, 12:31

Ясно, блокаж по темата ще се оправя и сам, на сервизи никога не ходя.Колкото коли съм имал са ремонтирвани от мен.Тъка, че няма проблем, само дето се надявах да има някой по-знаещ, но явно - НЯМА!!!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от vladislav » 21 ное 2008, 13:16

Не съм разбирач и не мога да ти отговоря за начина му на работа, ако се разтърсиш по форума може и да има писано ето напр. темата на този колега:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; -
по-точно трета тема.

kiv6921
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 22 ное 2008, 13:16

Благодаря ти колега, голяма услуга ми направи!Тая информация ми беше нужна, не съм попадал на нея досега.Сега ще попълня малко бели полета от представата си за датчиците.Пак благодарности!

kiv6921
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 12 дек 2008, 11:40

Проблема е разрешен, оказа се оксидирали писти на електрония блок съдържащ бушоните и релетата, отварянето и затварянето му е - СУПЕР - ако ме разбирате, но след като се почисти и презапоят пистите проблема се решава.Това е.

Става дума за това:
124.jpg
123.jpg
Последна промяна от kiv6921 на 12 дек 2008, 11:50, променено общо 1 път.

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от vladislav » 12 дек 2008, 11:48

kiv6921 написа:Проблема е разрешен, оказа се оксидирали писти на електрония блок съдържащ бушоните и релетата, отварянето и затварянето му е - СУПЕР - ако ме разбирате, но след като се почисти и презапоят пистите проблема се решава.Това е.
Кои ти презапои таблото, разлепи ли двете платки или презапои само пистите от горе, ако не си ти интересуваме цената.

kiv6921
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция

Мнение от kiv6921 » 13 дек 2008, 07:14

Няма цена, винаги всичко си върша сам, сервизи никога не съм посещавал и няма и да го направя, майстори също не търся за помощ освен разбира се приятели за съвет, регистрирах се в този форум защото бях в затруднение, добре че откликнаха колеги и ми дадоха някои насоки.Сега по въпроса: Да, разделих двете платки, въпреки че пораженията от външна страна бяха по-големи от вътрешна, изрязах всичките около 50 или 60 щифта служещи за мостове между платките след това ги разпоих един по един, а след като преключих с миенето ,търкането, презапояването и лакирането, тогава намерих подходящ кабел, и направих тези мостчета един по един както си бяха- работата е най-лесната от всичко останало - 30 минути общо.
Това е.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта