Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
-
- Status: Извън линия
Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Помощ, не мога да запаля, имам Форд Орион '92 година, 1.4 ,моно-инжекция, бензин и газ, от една седмица не иска да запали, преди рядко се случваше, но след като ме дръпнеха на скорост палеше на бензин, сега препалва и веднага угасва, установих само, че свищите не дават искра, може ли да е този тъка наречен електронен модул проблема? Колата няма делко, има само на една плочка четири бобини за високото - и аз съм до там.Ако някой се сеща нещо моля да помогне.
-
- потребител
- Мнения: 141
- Регистриран: 19 юли 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Вече съм с Ford Mondeo 1.8td, набор 98 :)
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
На всички свещи ли нямаш искра? Ако е така - бобина, кабел за високо напрежение от бобината до разпределителната капчка или делко. В противен случай може да е заминал някой кабел от капачката до свеща. Капчката също е потенциален проблем. Пробвай да закачиш една свещ на кабела от бобината към капачката и гледай дали тогава се появява искра. Така ще разбереш горе-долу къде да търсиш дефекта. 

-
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Приятел, както вече споменах колата няма делко, има само електронна платка за управление и плочка с четери бобини за високото, доколкото знам на 180 градуса подават искра две по две.Искра няма на всички свещи, като ме дърпат пали на бензин и след няколко подавания на газта - угасва.Същото правеше и преди но веднъж на два месеца.Също тъка нямаше мощност и заглъхваше в движение на ниски обороти.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Мерил ли си имаш ли 12в на бубината, на куплунга е в средата, ако нямаш е възможно да е от бушонното табло проблема.
А и този модул има реле може и то да е заминало. Бушона на EEC-IV, гледа ли?
А и този модул има реле може и то да е заминало. Бушона на EEC-IV, гледа ли?
-
- потребител
- Мнения: 291
- Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
- Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v - Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Провери датчика на коляновия вал.
-
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Може ли някой да ми каже къде се намира този датчик на коляновия вал и как се проверява, а той какъв тип е оптически или магнитен или на друг принцип.
-
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Ясно, блокаж по темата ще се оправя и сам, на сервизи никога не ходя.Колкото коли съм имал са ремонтирвани от мен.Тъка, че няма проблем, само дето се надявах да има някой по-знаещ, но явно - НЯМА!!!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Не съм разбирач и не мога да ти отговоря за начина му на работа, ако се разтърсиш по форума може и да има писано ето напр. темата на този колега:
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; -
по-точно трета тема.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php?f=11&t=10047" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; -
по-точно трета тема.
-
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Благодаря ти колега, голяма услуга ми направи!Тая информация ми беше нужна, не съм попадал на нея досега.Сега ще попълня малко бели полета от представата си за датчиците.Пак благодарности!
-
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Проблема е разрешен, оказа се оксидирали писти на електрония блок съдържащ бушоните и релетата, отварянето и затварянето му е - СУПЕР - ако ме разбирате, но след като се почисти и презапоят пистите проблема се решава.Това е.
Става дума за това:
Става дума за това:
Последна промяна от kiv6921 на 12 дек 2008, 11:50, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Кои ти презапои таблото, разлепи ли двете платки или презапои само пистите от горе, ако не си ти интересуваме цената.kiv6921 написа:Проблема е разрешен, оказа се оксидирали писти на електрония блок съдържащ бушоните и релетата, отварянето и затварянето му е - СУПЕР - ако ме разбирате, но след като се почисти и презапоят пистите проблема се решава.Това е.
-
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването на Форд Орион 1.4 моно инжекция
Няма цена, винаги всичко си върша сам, сервизи никога не съм посещавал и няма и да го направя, майстори също не търся за помощ освен разбира се приятели за съвет, регистрирах се в този форум защото бях в затруднение, добре че откликнаха колеги и ми дадоха някои насоки.Сега по въпроса: Да, разделих двете платки, въпреки че пораженията от външна страна бяха по-големи от вътрешна, изрязах всичките около 50 или 60 щифта служещи за мостове между платките след това ги разпоих един по един, а след като преключих с миенето ,търкането, презапояването и лакирането, тогава намерих подходящ кабел, и направих тези мостчета един по един както си бяха- работата е най-лесната от всичко останало - 30 минути общо.
Това е.
Това е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта