pulse latching relay controller???

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

pulse latching relay controller???

Мнение от viksata » 18 юли 2010, 18:50

Колеги пиша с молба за помощ !
нужно ми е устроиство което да се връзва към бубината на колата и като достигна дадени обороти (примерно 3000) да дава сигнал към реле и да подържа сигнала "+" докато не падне под 3000 оборота на вала !
Нещо като автоматичното ключе на газова уредба но все едно да връща на бензин като паднат под зададените обороти
в нета намерих само едно такова...
Изображение
Моля да ми дадете някъкви идеи и напътсвия :)
Последна промяна от viksata на 19 юли 2010, 16:49, променено общо 1 път.
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
kriki
потребител
потребител
Мнения: 492
Регистриран: 18 ное 2008, 00:32
Модел на автомобила: Mondeo МК2 97г. 1.6 Zetec
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: pulse latching relay controller???

Мнение от kriki » 19 юли 2010, 01:30

А каква е целта на занятието

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: pulse latching relay controller???

Мнение от viksata » 19 юли 2010, 08:07

Идеята е да ми отваря един вакумен клапан и да затваря една клапа в смукателния колектор VI System от Scorpio 2 DOHC 16v.
Тази клапа я затваря компа EEC V а аз съм с EEC IV . Клапата се затваря при 3200 оборота и пак се отваря когато оборотите паднат под 3200. Имам го и компа от Scorp 2 но тои е с толкова излишни датчици и ламбди сонди че изобщо не мисля да го слагам
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

by_cec
потребител
потребител
Мнения: 291
Регистриран: 27 авг 2008, 14:27
Модел на автомобила: Mondeo 93' 2.0 16v Mondeo ST220 2,5Т
Corsa 99" 1.0 12v
Mondeo 99" 2.0 16v
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Re: pulse latching relay controller???

Мнение от by_cec » 19 юли 2010, 16:14

Намери някой да ти изработи аналогов оборотомер, към чийто изход да свърже компаратор настроен да се преобръща на неоходимото напрежение и си готов.

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: pulse latching relay controller???

Мнение от viksata » 19 юли 2010, 17:13

by_cec написа:Намери някой да ти изработи аналогов оборотомер, към чийто изход да свърже компаратор настроен да се преобръща на неоходимото напрежение и си готов.
Благодаря колега аз нямам познат които да ми го изработи :(
Дали някои колега може да ми го направи аз ще се ревънширам :D
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта