Connect with your social network account
Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
-
dreidrei
- потребител

- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dreidrei » 21 ное 2007, 16:22
От няколко дни забелязвам, че лампичката в жабката понякога отказва да свети. Тъкмо бях решил, че е изгоряла и щях да тръгвам да я сменям и тя пак засвети. Ама после пак спря и т.н. Същото забелязах и с лампичката на ключа за климатика (или дори и самият климатик) - парното работи, като натисна копчето обаче лампата на климатика не светва (може и климатикът да не се вклиючва, не знам кое от двете...)
Не знам дали двете неща са свързани, ама веднъж като ми светна климатика светна и жабката, после и 2те не светиха.
Някои да е имал подобни проблеми, да ми кажете каде да търся я лош контакт, я знам_ли_какво. Или да ми препоръчате къде да закарам колата на диагностика на проблема?
Благодарско.
Последна промяна от
dreidrei на 03 дек 2007, 13:10, променено общо 2 пъти.
-
dreidrei
- потребител

- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dreidrei » 21 ное 2007, 22:50
Първата мистерия я разгадах - лампата в жабката свети само при включени фарове. Това нормално ли е?
За климатика - за сега няма да се занимавам с този въпрос, пък може и от студа да е (май при температура под 4 градуса не работи)
-
msotiroff
- потребител

- Мнения: 461
- Регистриран: 30 мар 2007, 21:30
- Модел на автомобила: Ford Galaxy 1,9 TDI
Ford Mondeo 1,8 TD
- Местоположение: Пазарджик
-
Status:
Извън линия
Мнение
от msotiroff » 22 ное 2007, 23:19
dreidrei написа:Първата мистерия я разгадах - лампата в жабката свети само при включени фарове. Това нормално ли е?
Нормално е. Спи спокойно.
Същността на човешката личност може да се оприличи на дроб,
където в числителя стои оценката на обществото за личността, а в знаменателя - самооценката й.
Така колкото повече знаменателя клони към безкрайност, толкова повече дробта клони към нула.
-
Атанас
- потребител

- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Атанас » 23 ное 2007, 09:28
За климатика - като гледам схемата... като натиснеш копчето трябва да светне лампата без значение дали климатика е изправен или не. Ако не свети или лампата е изгоряла, но климатика работи, или ключа се е скапал и тогава климатика няма да работи.
-
dreidrei
- потребител

- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dreidrei » 23 ное 2007, 10:15
За лампата в жабката - дали е нормално или не - така ще си е, няма я да се занимавам с преправяне на схемата (има известно неудобство, но поне вече знам как да го заобикалям)

За климатика - лампата не е изгоряла, защото когато загрее колата се включва винаги от раз, та не знам. Ама не ме притеснява. За сега ...

-
Атанас
- потребител

- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Атанас » 23 ное 2007, 11:01
Ми не знам, по-долу е схемата и със синьо съм посочил как се затваря веригата на лампата.
Кабел vi ws отива към управлението на вентилатора на двигателя, а vi ge към управлеието на компресора...

-
doctordre
- потребител

- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
-
Контакти:
-
Status:
Извън линия
Мнение
от doctordre » 23 ное 2007, 11:54
лампата в жабката свети само когато колата е на габарити/къси! няма какво да се притесняваш
-
dreidrei
- потребител

- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dreidrei » 03 дек 2007, 13:09
С климатика май проблемът наистина е в ключа, сега понякога не ще да включи и при добре загряла кола. Идеи дали мога да си го ремонтирам, сменя сам (от къде мога да купя нов, каква е процедурата по смяната?) или къде да занеса колата да ми го оправят?
-
Атанас
- потребител

- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Атанас » 03 дек 2007, 21:40
Ключа можеш да го отвориш, но дали да го ремонтираш... Зависи от повредта. Със сигурност можеш да го смениш

Съмнявам се да има неоригинални ключове. На мондьо го купих за 110лв
-
demiro
- потребител

- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
-
Status:
Извън линия
Мнение
от demiro » 04 дек 2007, 00:33
Под 4 градуса климатика не се включва,увери се,че не е проблема в това и после се хвърляй на по-големи ремонти

-
Атанас
- потребител

- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Атанас » 04 дек 2007, 08:49
demiro написа:...
Ъ-хъ, ама колегата говори, че не му свети лампата на климатика. Без значение дали климатика като такъв се включва или не, лампата трябва да светне.
По-горе се вижда от схемата
-
dreidrei
- потребител

- Мнения: 432
- Регистриран: 26 юли 2006, 15:11
- Модел на автомобила: притежавал Ескорт 1.8TD ENDURA-DE, 66kW, '98г, хечбек, Ghia
- Местоположение: София
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dreidrei » 04 дек 2007, 11:56
Може ли някой да ми даде инструктаж какво и как да разглобя, че да сваля тоя проклет ключ? Благодарско.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта