Експлоатация на автомобила с различни акумулатори
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 19 апр 2010, 19:14
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 1996 г.
- Status: Извън линия
Експлоатация на автомобила с различни акумулатори
Здравейте,
Имам един въпрос. Имам Автомобил Фиеста 1,3 1996. Смених преди три месеца стария си акумулатор с един по-голям - FAAM (даде ми го приятел, че няма какво да го прави, а бил нов), но за съжаление на него, като параметри, пише само 12V, 670 А. Не съм сигурен, дали няма да прецака нещо в ел.системата. Чувам доста и различни мнения. Засега колицата няма грешка, ама....
Сори за въпроса, ама считам, че тук ще получа най-акуратна помощ и съвет.
Имам един въпрос. Имам Автомобил Фиеста 1,3 1996. Смених преди три месеца стария си акумулатор с един по-голям - FAAM (даде ми го приятел, че няма какво да го прави, а бил нов), но за съжаление на него, като параметри, пише само 12V, 670 А. Не съм сигурен, дали няма да прецака нещо в ел.системата. Чувам доста и различни мнения. Засега колицата няма грешка, ама....
Сори за въпроса, ама считам, че тук ще получа най-акуратна помощ и съвет.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори
Нищо няма, карай си спокойно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори
То това е повишен стартов ток.Някъде в нета имаше графики с кривата на стартовия ток при тия батерии.Идеални са,ако колата ти е в такова състояние,че за запали до към втория оборот.След това токът пада рязко.
Стойност в амперчаса трябва да я имаш щампована някъде на корпуса.Поне така е по стандарт-не може да се разчита само на лепенките.
Стойност в амперчаса трябва да я имаш щампована някъде на корпуса.Поне така е по стандарт-не може да се разчита само на лепенките.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 19 апр 2010, 19:14
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 1996 г.
- Status: Извън линия
Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори
Много Ви благодаря за бързите отговори!
Интересува ме само, дали няма да прецакам ел.системата на автомобила, иначе засега всичко е наред.
Разни специалисти ми казваха, че едва ли не ще прецакам, или стартера, или няма да мога да зареждам този акумулратор с генератора на Фиеста-та. Ама....знам ли на кой да вярвам.....
Ама нейсе - трябваше да се логна по-рано във форума.
Интересува ме само, дали няма да прецакам ел.системата на автомобила, иначе засега всичко е наред.
Разни специалисти ми казваха, че едва ли не ще прецакам, или стартера, или няма да мога да зареждам този акумулратор с генератора на Фиеста-та. Ама....знам ли на кой да вярвам.....
Ама нейсе - трябваше да се логна по-рано във форума.
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори
Карай спокойно нищо няма да прецакаш...по горе и Наско ти каза.. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта