Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
vily_petroff
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 19 апр 2010, 19:14
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 1996 г.
Status: Извън линия

Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Мнение от vily_petroff » 19 апр 2010, 19:23

Здравейте,

Имам един въпрос. Имам Автомобил Фиеста 1,3 1996. Смених преди три месеца стария си акумулатор с един по-голям - FAAM (даде ми го приятел, че няма какво да го прави, а бил нов), но за съжаление на него, като параметри, пише само 12V, 670 А. Не съм сигурен, дали няма да прецака нещо в ел.системата. Чувам доста и различни мнения. Засега колицата няма грешка, ама....
Сори за въпроса, ама считам, че тук ще получа най-акуратна помощ и съвет.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Мнение от HACKO » 19 апр 2010, 22:06

Нищо няма, карай си спокойно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Мнение от cockyhotty » 19 апр 2010, 22:45

:D Колега, ако на 670 А стартов ток викаш малко, аз какво да кажа като Мондеото го карам с италианския акумулатор 360А от както е внесена в БГ вече една година. С тия ампери твойта Фиеста на стартер ще отнася земята, 'уе!!! Тея ампери играят роля в сибирки студ, когато моторното масло се е спекло здраво и се иска сериозна енергия за завъртането на коляновия вал.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Мнение от S_C » 19 апр 2010, 22:49

То това е повишен стартов ток.Някъде в нета имаше графики с кривата на стартовия ток при тия батерии.Идеални са,ако колата ти е в такова състояние,че за запали до към втория оборот.След това токът пада рязко.
Стойност в амперчаса трябва да я имаш щампована някъде на корпуса.Поне така е по стандарт-не може да се разчита само на лепенките.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

vily_petroff
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 19 апр 2010, 19:14
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1,3 1996 г.
Status: Извън линия

Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Мнение от vily_petroff » 19 апр 2010, 23:41

Много Ви благодаря за бързите отговори!
Интересува ме само, дали няма да прецакам ел.системата на автомобила, иначе засега всичко е наред.
Разни специалисти ми казваха, че едва ли не ще прецакам, или стартера, или няма да мога да зареждам този акумулратор с генератора на Фиеста-та. Ама....знам ли на кой да вярвам.....
Ама нейсе - трябваше да се логна по-рано във форума.

Потребителски аватар
stoy@n
потребител
потребител
Мнения: 442
Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003
Status: Извън линия

Re: Експлоатация на автомобила с различни акумулатори

Мнение от stoy@n » 20 апр 2010, 04:05

Карай спокойно нищо няма да прецакаш...по горе и Наско ти каза.. *00143*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта