Бушони
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
- Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Бушони
Здравейте колеги възникна следния проблем вече 3 път ми гори бушонът на касетофона и започнах да си мисля че не е от бушоните а някаде нещо дава на късо но нз от къде и кое да проверя , моля за помощ . Благодаря предварително
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бушони
Или дава на късо или бушоните са с по-слаб ампераж. На мен така ми гореше бушона на ел.стъклата, натискам копчето да вдигам стъклото, стига до средата и изведнъж гори бушона.Смених го 3 пъти, на края погледнах на капака, че пише 30 ампера пък аз съм слагал по 10 ампера. Ако касетофона ти е свързан към запалката мисля, че бушона е 15 ампера.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
- Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Бушони
ами бушона наистина е 15 амапера и с него гори съшто и лампичката в купето а , дали е вързан за запалката незнам
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бушони
За запалката е, те са на един бушон със осветлението на салона и часовника. Значи наистина дава някъде на късо, кога гори бушона? като пуснеш радиото или .
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
- Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Бушони
ами значи още докато го сменя и почти веднага изгаря , без дори колата да е на контакт замирисва на изгоряло и така
според мен от някаде дава на късо, но незнам от къде и как да го проверя
колеги ако сложа по голям ампераж бушон дали има риск да изгори нещо друго защото този бушон от 15А се стапя и според мен не може да издуржи товара , а странното е , че стана изведнъж без да сменям нищо .
мод: Използвай бутона "промени" когато за кратък период искаш да добавиш нещо. Няма нужда от 98325 последователни мнения!
според мен от някаде дава на късо, но незнам от къде и как да го проверя
колеги ако сложа по голям ампераж бушон дали има риск да изгори нещо друго защото този бушон от 15А се стапя и според мен не може да издуржи товара , а странното е , че стана изведнъж без да сменям нищо .
мод: Използвай бутона "промени" когато за кратък период искаш да добавиш нещо. Няма нужда от 98325 последователни мнения!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бушони
Не слагай по-голям ампераж щото ще подпалиш инсталацията. Търси къде дава на късо. Имаш 4 консуматора на този бушон и проблема е в един от тях. Не ми се вярва проблема да е от часовника, за това него го остави за на края. Провери първо запалката, бутоните във вратите и после радиото и ако има нещо допълнително вързано към този бушон. Смени бушона на затворени врати и виж дали ще изгори.driv3r написа:колеги ако сложа по голям ампераж бушон дали има риск да изгори нещо друго защото този бушон от 15А се стапя и според мен не може да издуржи товара , а странното е , че стана изведнъж без да сменям нищо .
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
- Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Бушони
а как точно да проверя всички консуматори с мултицет предполагам ама нямам дали няма да стане ако исклъучвам един по един консуматорите ?
- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бушони
1. да - с мултицетdriv3r написа:1... с мултицет предполагам ама нямам ...
2...дали няма да стане ако исклъучвам един по един консуматорите ?
2. точно така
Изключи първо запалката - най-вероятно е там, т.к. там имаш и нагряване и голяма консумация. Виж после плафона за осветлението. Може да е и оголена изолация на кабел, което е по-кофти щото по трудно се открива.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
- Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Бушони
проблема идел от запалката вече е оправен 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта