Бушони

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Бушони

Мнение от driv3r » 06 юни 2010, 11:49

Здравейте колеги възникна следния проблем вече 3 път ми гори бушонът на касетофона и започнах да си мисля че не е от бушоните а някаде нещо дава на късо но нз от къде и кое да проверя , моля за помощ . Благодаря предварително

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от vargala81 » 06 юни 2010, 12:06

Или дава на късо или бушоните са с по-слаб ампераж. На мен така ми гореше бушона на ел.стъклата, натискам копчето да вдигам стъклото, стига до средата и изведнъж гори бушона.Смених го 3 пъти, на края погледнах на капака, че пише 30 ампера пък аз съм слагал по 10 ампера. Ако касетофона ти е свързан към запалката мисля, че бушона е 15 ампера.

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от driv3r » 06 юни 2010, 12:12

ами бушона наистина е 15 амапера и с него гори съшто и лампичката в купето а , дали е вързан за запалката незнам

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от vargala81 » 06 юни 2010, 12:23

За запалката е, те са на един бушон със осветлението на салона и часовника. Значи наистина дава някъде на късо, кога гори бушона? като пуснеш радиото или .

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от driv3r » 06 юни 2010, 12:36

ами значи още докато го сменя и почти веднага изгаря , без дори колата да е на контакт замирисва на изгоряло и така
според мен от някаде дава на късо, но незнам от къде и как да го проверя
колеги ако сложа по голям ампераж бушон дали има риск да изгори нещо друго защото този бушон от 15А се стапя и според мен не може да издуржи товара , а странното е , че стана изведнъж без да сменям нищо .

мод: Използвай бутона "промени" когато за кратък период искаш да добавиш нещо. Няма нужда от 98325 последователни мнения!

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от vargala81 » 06 юни 2010, 15:05

driv3r написа:колеги ако сложа по голям ампераж бушон дали има риск да изгори нещо друго защото този бушон от 15А се стапя и според мен не може да издуржи товара , а странното е , че стана изведнъж без да сменям нищо .
Не слагай по-голям ампераж щото ще подпалиш инсталацията. Търси къде дава на късо. Имаш 4 консуматора на този бушон и проблема е в един от тях. Не ми се вярва проблема да е от часовника, за това него го остави за на края. Провери първо запалката, бутоните във вратите и после радиото и ако има нещо допълнително вързано към този бушон. Смени бушона на затворени врати и виж дали ще изгори.

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от driv3r » 06 юни 2010, 16:23

а как точно да проверя всички консуматори с мултицет предполагам ама нямам дали няма да стане ако исклъучвам един по един консуматорите ?

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от tropper » 06 юни 2010, 17:01

driv3r написа:1... с мултицет предполагам ама нямам ...
2...дали няма да стане ако исклъучвам един по един консуматорите ?
1. да - с мултицет
2. точно така

Изключи първо запалката - най-вероятно е там, т.к. там имаш и нагряване и голяма консумация. Виж после плафона за осветлението. Може да е и оголена изолация на кабел, което е по-кофти щото по трудно се открива.
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

driv3r
потребител
потребител
Мнения: 93
Регистриран: 07 фев 2010, 22:10
Модел на автомобила: eskort Mk4 1.6D 1989
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Бушони

Мнение от driv3r » 11 юни 2010, 16:38

проблема идел от запалката вече е оправен :)

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта