захранване при стартиран двигател от къде?
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
захранване при стартиран двигател от къде?
Дайте идеи от да вземем 12в но при стартиран двигател.Благодая ви
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: захранване при стартиран двигател от къде?
от алтернатора
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: захранване при стартиран двигател от къде?
но за котвата на мощно реле, не директно за товар.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
Re: захранване при стартиран двигател от къде?
Въпрос от къде се захранва газовия клапан,който при изгасен двигател не работи.
Виж друга идея примерно трикрако реле /теристор/ пускам нова верига от акумолатора с бушон зацепвам консуматор/подгревна свещ/Това е работната верига.На третя крак на теристора му даваме импулс че двигателя работи-от къде да вземем импулс за работещ двигател който да отпуши теристора /или да пусне котвата на релето ако е ел.магнитнино/?
Товар на веригата на динамото няма ли да причини напреженов спад кум акумолатора и да го прецака?
Тока от динамото променлив ли е преди реле регулатора?
Виж друга идея примерно трикрако реле /теристор/ пускам нова верига от акумолатора с бушон зацепвам консуматор/подгревна свещ/Това е работната верига.На третя крак на теристора му даваме импулс че двигателя работи-от къде да вземем импулс за работещ двигател който да отпуши теристора /или да пусне котвата на релето ако е ел.магнитнино/?
Товар на веригата на динамото няма ли да причини напреженов спад кум акумолатора и да го прецака?
Тока от динамото променлив ли е преди реле регулатора?
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: захранване при стартиран двигател от къде?
Управлението можеш да го вземеш от бобината (управлението което идва от компютъра) или от високоволтовия изход, като навиеш 2-3 намотки от тънка жичка върху високоволтовия кабел.
На практика ти трябва един импулс, с който да отпушиш тиристора. За прекъсване силовото захранването, трябва да прекъснеш по някакъв начин веригата - ръчно с ключ или реле.
При променлив ток този проблем го няма, защото няколко десетки пъти в секунда тока си сменя посоката.
На практика ти трябва един импулс, с който да отпушиш тиристора. За прекъсване силовото захранването, трябва да прекъснеш по някакъв начин веригата - ръчно с ключ или реле.
При променлив ток този проблем го няма, защото няколко десетки пъти в секунда тока си сменя посоката.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта