Няма тоци

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Няма тоци

Мнение от Orion16v » 31 окт 2005, 11:03

Значи знаете ли да ли ECU-то има маса.И възможно ли е ако няма маса да не подава ток към свещите и към бензиновата помпа?
Renault Sport

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 31 окт 2005, 11:45

Навсякъде където има плюс, трябва да има и маса /минус/ :wink:

:twisted:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 31 окт 2005, 11:57

...иначе няма движение на електрони :wink:

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 02 ное 2005, 11:22

то това е логично.но някой знае ли ги тези работи? :cry:
Renault Sport

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 ное 2005, 12:56

Ами ако дадеш повече подробности...
По принцип компа е последната възможна, да не кажа почти невероятна причина за липсата на тоци...

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 02 ное 2005, 14:07

Не мисля че тоците идват от ECU-то. То може би има някаква функция да регулира момента на запалване в някакви граници, но едва ли е във възможностите му да спира или пуска тока (като ЦеКа ключе).
Тока към свещите ти зависи от бобината. Провери дали тя е в ред и ако е в ред тогава потърси причината в източника който е нея (мисля че е алтернатора).
А за тоците към бензиновата помпа... виж някой бушон да не е или реле (ако в схемата на управление на помпата има въобще някакви релета), и ако и това не е вероятно имаш някъде отечка от +овата жица (може би се е протрила изолацията)

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 07 ное 2005, 13:27

намерих има бушон за бензиновата помпа има и реле но замерих бушона и към него не идва ток.за свещите още не съм проверил. :cry:
Renault Sport

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 07 ное 2005, 14:18

Тогава вероятно релето е за смяна. Ако можеш замери входа на релето и ако има тоци значи е то.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 07 ное 2005, 14:45

А провери ли си шоковия предпазен клапан за изключване на бенз. помпа при удар/сътресение?

:twisted:

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 07 ное 2005, 14:53

Brock написа:А провери ли си шоковия предпазен клапан за изключване на бенз. помпа при удар/сътресение?

:twisted:
:idea: Верно бе, преди да се смени релето трябва да се провери този предпазител.

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 08 ное 2005, 00:03

Brock написа:А провери ли си шоковия предпазен клапан за изключване на бенз. помпа при удар/сътресение?

:twisted:
проверих го но незнам как работи от горе има един ботон който няма никакви положения мърдам го нагоре и пак се връща сам.махнах го от буксата и го замерих и показва че през двата кабела на "шоковия предпазен клапан" минава ток.Релето го проверих и си работеше
Renault Sport

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 08 ное 2005, 09:36

Когато въпросният клапан изключи - бутончето изскача нагоре. За да се включи е нужно само да се натисне отгоре. Понякога този ключ се задейства и от преминаване през по-големи препятствия - т.н. дупки или бабуни :-B:
Но щом си проверил, остава да си провериш, нещата, които са казали колегите по-горе + евентуално проблем с алармата/имобилайзера, ако имаш такава, също така датчик на Хол и комутатор.

Ако караш колата на газ - възможно е да ти се е скапала помпата ...
А бе много варианти - но не си дал достатъчно "уточняваща" информация (:|:

:twisted:

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 08 ное 2005, 22:05

значи колата се зглобява.В смисал че беше одарена и е пресадена нова предница и цялата инсталация беше махана и слагана.и сега трябва да почна за тока на помпата от самото начало(от кадето тръгва веригата).Колата няма нито аларма нито газово(преди имаше газово но в момента го няма) нито имобилайзер. този клуч ми е прецакан зашото копчето си играе и няма никакви положения в смисал че и да го натискам не застава никак.
Renault Sport

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 08 ное 2005, 22:11

Изображение

колата в момента е на това положение даже не съм намерил капак фарове и броня. :evil:

спокойно това от дясно не съм АЗ.това е един мой приятел който ми помага за тоците но не ни е останало много много свободно време да се заемим...
Renault Sport

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4779
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 08 ное 2005, 22:28

ремонта няма ли да ти излезе като да си вземеш друга кола
времето е като парите-никога не стига

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 08 ное 2005, 22:52

pepy1 написа:ремонта няма ли да ти излезе като да си вземеш друга кола
еми до сега ми е излязал 1100лв и някаде 1500лв ще ми легне без боята!
Renault Sport

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 ное 2005, 01:13

Точно този форд скоро го гледах, че се продава някъде в нета...и снимката е същата...а парите му бяха бая...кво стана, отказахте ли се или сте купувачите?

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 09 ное 2005, 23:51

отказах се да го давам то и никой не го е искал.
Renault Sport

Orion16v
потребител
потребител
Мнения: 115
Регистриран: 19 юли 2005, 14:11
Модел на автомобила: Clio 1.8 16V 93'
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Orion16v » 11 ное 2005, 16:11

има едно нещо което нз кво е.На него пише EDIS 4 то ли е за тоците на свещите?
Renault Sport

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 11 ное 2005, 16:30

EDIS =Electronic Distributorless Ignition System т.е. да , за тоците на свещите е :D

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта