Focus 2000г. 1.8 tdi endura има ли демпферен маховик или не?
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Focus 2000г. 1.8 tdi endura има ли демпферен маховик или не?
Здравейте колеги, на описаната кола и хърка нещо в скоростната кутия, като натисна съединителя спира, когато я запаля сутрин първите 10-15минути го няма, когато карам на скорост пак го няма - що е то?
Повечето мнения са за аксиален лагер на съединителя(лагер-помпа)
но чух и мнения че може да е от демпферен маховик което е много ама много неприятно като цена.
Та въпроса ми е има ли фокуса такъв маховик или не?
Ако има как може да се разбере дали е от него или от лагер-помпата?
Дано някой се е сблъсквал с този проблем.
Благодаря
Повечето мнения са за аксиален лагер на съединителя(лагер-помпа)
но чух и мнения че може да е от демпферен маховик което е много ама много неприятно като цена.
Та въпроса ми е има ли фокуса такъв маховик или не?
Ако има как може да се разбере дали е от него или от лагер-помпата?
Дано някой се е сблъсквал с този проблем.
Благодаря
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus 2000г. 1.8 tdi endura има ли демпферен маховик или
Освен да провериш сам - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2298pasajero написа: Та въпроса ми е има ли фокуса такъв маховик или не?
Подкрепям НАСКО, имах същия проблем на Маздата, изчезна след смяна на маслото (за сега), преди това сменях лагерите - аксиален плюс пилотен - шумът си остана.
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
A aз защо си мисля че, като е разбит аксиалния лагер, хърка и трака като не е натоварен защото тогава му се проявяват луфтовете а като натиснеш педала се натоварва и няма как да трака?
А ако е лагерите на първичния вал с една присадка може да се разбере.
А ако е лагерите на първичния вал с една присадка може да се разбере.

Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Нищо не можеш да прецакаш с по-гъсто масло, само при ниски температури докако позагрее ще превключва скоростите с по-голямо усилие. И накрая ако това те успокоява, този проблем го имат почти всички Ескорти, без това да довежда до по-сериозна повреда (единствено шума). Явно това се проявява и при Фокуса (все пак е наследник на Ескорта).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здрасти, Петьо
. Сега погледнах в едно ръководство за Фокуса, 1.8 TDdi няма с демпферен маховик. Нормален маховик с огледална част, феродов диск и аксиален лагер помпа.
Друго няма, така че остава варианта със свалянето на кутията да се видат всички неща около съеднителя. И после да се мисли евентуално за лагер в кутията вътре, най-вероятно на първичната ос.
На Фиатчето, което имахме се появи такъв същия шум на около 80-90 хил.км. след известно време свалихме кутия и сменихме лагерите на първичната ос - нищо шума си остана! После аксиален лагер със всички карантии около него (феродов диск и притискател) и пак си остана шума. След време ми споменаха за по-гъсто масло, реших и налях по-гъсто масло EP-90 в случая и шума изчезна, само след дълго каране извън града като загрее кутията се появяваше. Голям проблем обаче беше включването на 1 и 2-ра скорост при ниски температури, от гъстото масло беше повече от ясно. Продадохме го на 530000 км. някъде и още го кара човека с гъсто масло и няма шум - няма проблем.
Сам си реши, написаното от мен не означава на налеш EP-90 на Фокуса, само споделям какво ми е минало през главата.
Успех дано се намери решение на проблема
.
.

Друго няма, така че остава варианта със свалянето на кутията да се видат всички неща около съеднителя. И после да се мисли евентуално за лагер в кутията вътре, най-вероятно на първичната ос.
На Фиатчето, което имахме се появи такъв същия шум на около 80-90 хил.км. след известно време свалихме кутия и сменихме лагерите на първичната ос - нищо шума си остана! После аксиален лагер със всички карантии около него (феродов диск и притискател) и пак си остана шума. След време ми споменаха за по-гъсто масло, реших и налях по-гъсто масло EP-90 в случая и шума изчезна, само след дълго каране извън града като загрее кутията се появяваше. Голям проблем обаче беше включването на 1 и 2-ра скорост при ниски температури, от гъстото масло беше повече от ясно. Продадохме го на 530000 км. някъде и още го кара човека с гъсто масло и няма шум - няма проблем.
Сам си реши, написаното от мен не означава на налеш EP-90 на Фокуса, само споделям какво ми е минало през главата.
Успех дано се намери решение на проблема

Чувал съм че, на маховика има демпферни пружини както на феродовия диск. Нещо подобно, поради по-голямото натоварване мисля (то много Nm мноо нещо). Комън рейл-а на Форд 1.8 TDCI и 2.0 TDCI май бяха така, не съм много сигурен обачеdebug написа:И все пак какво е демпферен маховик?

- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Даже теоритично се дъни твоята теория, натоварен лагер да не се чува.pasajero написа:A aз защо си мисля че, като е разбит аксиалния лагер, хърка и трака като не е натоварен защото тогава му се проявяват луфтовете а като натиснеш педала се натоварва и няма как да трака?
А ако е лагерите на първичния вал с една присадка може да се разбере.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Много ме зарадва това, благодаря за отделеното време.DTM написа:Здрасти, Петьо ...
Сложих присадка в скоростната кутия, би трябвало да има поне минимален ефект, който все още очаквам, но ми казаха че трбвало да минат поне 300-400км.
За още нещо се оказа прав, имах изгоряла свещ и след като я подмених подгрева започна да работи, странно ама факт.
Не мога да си го обясня, но предполагам че ханс е решил че ако не работи една свещ по-добре и другите да не тръгват.
Остава и това гадно прехлопване направо ме изкарва от нерви, ще ходя на друг майстор да види дали няма да открие нещо.
Се ми се струва че е от стабилизиращата щанга-тампоните ама незнам.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
карай така нищо и няма......
малко дрънка, голяма работа, усилваш музиката.

малко дрънка, голяма работа, усилваш музиката.


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 260
- Регистриран: 28 окт 2007, 19:16
- Модел на автомобила: Мазда 323
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта