От какво ли зависи времето за "взривяване"?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

От какво ли зависи времето за "взривяване"?

Мнение от paci » 15 фев 2008, 17:25

Вчера минах Годишен Технически Преглед и газанализатора показа, че съм перфектен. Изобщо никакви оплаквания нямам.
Свалях и се гаврих и с MAF-а. Едната му жичка беше доста мръсна.
Някой от форума ако ме беше видял кво му причиних щеше ме бие след като има цяла тема за тази процедура :) Как да е, има подобрение.
И преди това нямах оплаквания, но сега е още по-гальовна.

Винаги обаче е палела след няколко завъртания на стартера а не от 4-рт дет има една приказка. Като е загряла някой път си пали и от 4-рт.
Не аз да въртя с ключа ами стартера просто трябва да превърти 3-4 пъти и тогава си пали.
Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Другите Фиести МК4 Zetec-S как палите уе?

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 15 фев 2008, 17:30

Запалване на четвърт оборот може да пали само Сиера 1,6 ОНС :P
Сега сериозно, аз никога не съм виждал инжекцион който да пали като карбуратор. Моята (освен първи старт) си пали на четвърт оборот, но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 фев 2008, 17:32

Не съм броил на кое завъртане паля, но като време е приблизително 2 секунди.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

_SLiThER_
Status: Извън линия

Re: От какво ли зависи времето за "взривяване"?

Мнение от _SLiThER_ » 15 фев 2008, 18:16

paci написа:Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Абе Пацо кви са тия термини бе *00124*
Ела до Варна ще я взривим за милисекунди нп само ела :P

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 фев 2008, 18:22

Начи викате нормално?
Аз вече се чудя кво може да не и е наред :) Май щото нямам ядове и се мъча да я счупя :)
Слихи не те ли кефи термина уе ? :)
Ми то е един сериозен въпрос та нема на къде и се чудих как по шеговито да го задам.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 15 фев 2008, 18:38

И мойта си върти около 2 секунди преди да запали. Според мен компютъра докато не получи импулси от датчика на коляновия вал не подава нито гориво, нито искра.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 фев 2008, 18:48

аз пък съм виждал инжекцион дето да пали така.. Моя палеше доста време така ,но в момента откакто откачих датчика за температурата на инжекциона започна въобще да пали едвам едвам,но запчна да работи по добре ... Според мен не е критерии това 1-вото палене дали е от четвърт или от 2-3 оборота знамение няма.. Вече ако палиш от 7-8-10 оборота...Кат дойдеш в Банкя да пробваме таз наща ракия мераклийската от казана в двора ще му мислим по паленето...

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 15 фев 2008, 20:19

Карбуратора ми въобще не пали на 4рт. Пали на 4-5-6 завъртане на двигателя.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 15 фев 2008, 20:37

Да си оправите карбураторите, Ориона ми при -20 палеше на четвърт (абе просто трябваше само шалтера да изщрака ).
Сега моноинджекциона трябва да направи десетина оборота преди да запали, без значение топъл или студен е д-ля.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 фев 2008, 22:27

ewgeny написа:.....но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.
епа тая информация да нее доставят от Дубай *00120*
в това отношение инжекциона е по-бързодействащ от карбуратора,иначе щяха да си се правят колите още с карбуратори.

Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене при каквато и да е температура,с изключение на първия ескорт който беше на газ и докато запаля на бензин акумулатора издъхваше, а майката на колата колко я споменавах....
Нормално е все пак,не караме чисто нови коли,а бараки по на 10+ години,и сензорите и датчиците са в нормалното си "професионално изкривяване" :lol: за годините си вярна служба.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 16 фев 2008, 11:54

Aз принципно не харесвам карбуратори, понеже не са изобщо икономични и 150 коня карбураторна кола гори 30% поне повече от инжекционна такава и е деликатна технология. Инжекциона като се скапе, 4 нови инжектора и си готов. Компютърче, малко настройка и voila. Докато карбуратора, платна сменях и не можеш много време да разбереш за какво става въпрос :)

А иначе добре подкачил гориво карбуратор пали на докосване.
Инжекцията винаги завърта един-два пъти, така са програмирани.

Като си бил на газ и се опитваш сутрин да запалиш на бензин, няма гориво до карба, затова въртиш като откачен с педал до ламарината. Иначе ако си само на бензин или ако я гасиш вечер на бензин няма проблеми.

Абе инжекторчето му е майката на икономията и плавното каране.

Те онея американските ХотРод уроди нали все още карбуратори слагат на малките 7-8 литрови моторчета, ама не им пука колко горят.
Изображение Изображение

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 16 фев 2008, 13:45

mrdds написа:Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене
А за тия 2 сек. знаеш ли колко оборота прави :?: :wink:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 28 госта