От какво ли зависи времето за "взривяване"?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
От какво ли зависи времето за "взривяване"?
Вчера минах Годишен Технически Преглед и газанализатора показа, че съм перфектен. Изобщо никакви оплаквания нямам.
Свалях и се гаврих и с MAF-а. Едната му жичка беше доста мръсна.
Някой от форума ако ме беше видял кво му причиних щеше ме бие след като има цяла тема за тази процедура
Как да е, има подобрение.
И преди това нямах оплаквания, но сега е още по-гальовна.
Винаги обаче е палела след няколко завъртания на стартера а не от 4-рт дет има една приказка. Като е загряла някой път си пали и от 4-рт.
Не аз да въртя с ключа ами стартера просто трябва да превърти 3-4 пъти и тогава си пали.
Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Другите Фиести МК4 Zetec-S как палите уе?
Свалях и се гаврих и с MAF-а. Едната му жичка беше доста мръсна.
Някой от форума ако ме беше видял кво му причиних щеше ме бие след като има цяла тема за тази процедура

И преди това нямах оплаквания, но сега е още по-гальовна.
Винаги обаче е палела след няколко завъртания на стартера а не от 4-рт дет има една приказка. Като е загряла някой път си пали и от 4-рт.
Не аз да въртя с ключа ами стартера просто трябва да превърти 3-4 пъти и тогава си пали.
Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.
Другите Фиести МК4 Zetec-S как палите уе?
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Запалване на четвърт оборот може да пали само Сиера 1,6 ОНС
Сега сериозно, аз никога не съм виждал инжекцион който да пали като карбуратор. Моята (освен първи старт) си пали на четвърт оборот, но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.

Сега сериозно, аз никога не съм виждал инжекцион който да пали като карбуратор. Моята (освен първи старт) си пали на четвърт оборот, но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
-
- Status: Извън линия
Re: От какво ли зависи времето за "взривяване"?
Абе Пацо кви са тия термини беpaci написа:Не ми е проблем, но се чудя от какво ли зависи дали ще взриви веднага.

Ела до Варна ще я взривим за милисекунди нп само ела

- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
аз пък съм виждал инжекцион дето да пали така.. Моя палеше доста време така ,но в момента откакто откачих датчика за температурата на инжекциона започна въобще да пали едвам едвам,но запчна да работи по добре ... Според мен не е критерии това 1-вото палене дали е от четвърт или от 2-3 оборота знамение няма.. Вече ако палиш от 7-8-10 оборота...Кат дойдеш в Банкя да пробваме таз наща ракия мераклийската от казана в двора ще му мислим по паленето...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
епа тая информация да нее доставят от Дубайewgeny написа:.....но инжекциите според мен трябва да направи 1-2 оборота, да събере данни компютъра, за състоянието на двигателя и тогава да подаде гориво.
Но това са разсъждения просто.

в това отношение инжекциона е по-бързодействащ от карбуратора,иначе щяха да си се правят колите още с карбуратори.
Аз винаги съм палил без газ до 2сек макс. въртене при каквато и да е температура,с изключение на първия ескорт който беше на газ и докато запаля на бензин акумулатора издъхваше, а майката на колата колко я споменавах....
Нормално е все пак,не караме чисто нови коли,а бараки по на 10+ години,и сензорите и датчиците са в нормалното си "професионално изкривяване"

- Kocko
- потребител
- Мнения: 725
- Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
- Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Aз принципно не харесвам карбуратори, понеже не са изобщо икономични и 150 коня карбураторна кола гори 30% поне повече от инжекционна такава и е деликатна технология. Инжекциона като се скапе, 4 нови инжектора и си готов. Компютърче, малко настройка и voila. Докато карбуратора, платна сменях и не можеш много време да разбереш за какво става въпрос 
А иначе добре подкачил гориво карбуратор пали на докосване.
Инжекцията винаги завърта един-два пъти, така са програмирани.
Като си бил на газ и се опитваш сутрин да запалиш на бензин, няма гориво до карба, затова въртиш като откачен с педал до ламарината. Иначе ако си само на бензин или ако я гасиш вечер на бензин няма проблеми.
Абе инжекторчето му е майката на икономията и плавното каране.
Те онея американските ХотРод уроди нали все още карбуратори слагат на малките 7-8 литрови моторчета, ама не им пука колко горят.

А иначе добре подкачил гориво карбуратор пали на докосване.
Инжекцията винаги завърта един-два пъти, така са програмирани.
Като си бил на газ и се опитваш сутрин да запалиш на бензин, няма гориво до карба, затова въртиш като откачен с педал до ламарината. Иначе ако си само на бензин или ако я гасиш вечер на бензин няма проблеми.
Абе инжекторчето му е майката на икономията и плавното каране.
Те онея американските ХотРод уроди нали все още карбуратори слагат на малките 7-8 литрови моторчета, ама не им пука колко горят.


-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта