клапани на фиеста 1.6 xr2

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

клапани на фиеста 1.6 xr2

Мнение от fiesta_rs » 03 май 2008, 19:07

някои може ли да ми каже от къде мога да си намеря схема за пасване на клапани на xr2 фиеста!!!благодаря предварително :D :D :D

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: клапани на фиеста 1.6 xr2

Мнение от g.taskov » 05 май 2008, 15:39

Обясни по-подробно какво искаш да направиш.

Потребителски аватар
fiesta_rs
потребител
потребител
Мнения: 427
Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
Местоположение: Съединение обл.Пловдив
Status: Извън линия

Re: клапани на фиеста 1.6 xr2

Мнение от fiesta_rs » 06 май 2008, 00:58

ами ще и сменяме с един приятел гумичките на клапаните и следователно после трябва да ги паснем....

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: клапани на фиеста 1.6 xr2

Мнение от g.taskov » 06 май 2008, 12:00

При това положение главата трябва да е свалена.Гумичките на клапаните както се изрази маже да се сменят и без да сваляш главата. Превърташ на съответния цилиндър кол . вал на такт компресияи надуваш през свеща
целиндъра с въздух10-12 атм. и работиш спокойно.Ако главата е свалена изваждаш всеки клапан като го надписваш от къде го вадиш,с едра и ситна шлаиф паста се ипълнява процедурата.Слагасе паста и масло на клапана и свъзвратни въртеливи движения с завърта няколко оборота клапана.Белегакойто се получавапо конуса на клапана колкото е по-тесен толкова по добре-около 1 мм.Слид това всичко трабва да се измие и продуха сбензен или нафта много добре.По конусите на клапаните не трябва да има никакви наранявания иначе
първо трябва да се шлайфат и след това да се пасват.Ако нямате опит дайте друг да го направи да не правите работата двойно след това.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта