клапани на фиеста 1.6 xr2
- fiesta_rs
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
- Местоположение: Съединение обл.Пловдив
- Status: Извън линия
клапани на фиеста 1.6 xr2
някои може ли да ми каже от къде мога да си намеря схема за пасване на клапани на xr2 фиеста!!!благодаря предварително




-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: клапани на фиеста 1.6 xr2
Обясни по-подробно какво искаш да направиш.
- fiesta_rs
- потребител
- Мнения: 427
- Регистриран: 06 фев 2008, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16v...Fiesta 1.6 RS TURBO
- Местоположение: Съединение обл.Пловдив
- Status: Извън линия
Re: клапани на фиеста 1.6 xr2
ами ще и сменяме с един приятел гумичките на клапаните и следователно после трябва да ги паснем....
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: клапани на фиеста 1.6 xr2
При това положение главата трябва да е свалена.Гумичките на клапаните както се изрази маже да се сменят и без да сваляш главата. Превърташ на съответния цилиндър кол . вал на такт компресияи надуваш през свеща
целиндъра с въздух10-12 атм. и работиш спокойно.Ако главата е свалена изваждаш всеки клапан като го надписваш от къде го вадиш,с едра и ситна шлаиф паста се ипълнява процедурата.Слагасе паста и масло на клапана и свъзвратни въртеливи движения с завърта няколко оборота клапана.Белегакойто се получавапо конуса на клапана колкото е по-тесен толкова по добре-около 1 мм.Слид това всичко трабва да се измие и продуха сбензен или нафта много добре.По конусите на клапаните не трябва да има никакви наранявания иначе
първо трябва да се шлайфат и след това да се пасват.Ако нямате опит дайте друг да го направи да не правите работата двойно след това.
целиндъра с въздух10-12 атм. и работиш спокойно.Ако главата е свалена изваждаш всеки клапан като го надписваш от къде го вадиш,с едра и ситна шлаиф паста се ипълнява процедурата.Слагасе паста и масло на клапана и свъзвратни въртеливи движения с завърта няколко оборота клапана.Белегакойто се получавапо конуса на клапана колкото е по-тесен толкова по добре-около 1 мм.Слид това всичко трабва да се измие и продуха сбензен или нафта много добре.По конусите на клапаните не трябва да има никакви наранявания иначе
първо трябва да се шлайфат и след това да се пасват.Ако нямате опит дайте друг да го направи да не правите работата двойно след това.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта