Бързо загрява
- fbcrew
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 17 ное 2007, 11:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi 1993г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Бързо загрява
Здравейте,
От 1 - 1,5 месец както стана по-топло колата загрява много бързо, особено ако я настъпиш малко повечко. Стрелката стига до N та даже го подминава. Зимата е обратно - не минава M, и трудно загрява. Да отбележа, че в момента перката се включва на M. Дали може да е от антифриза, който вече да е загубил качествата си. Също така искам да попитам как се сменя и колко литра ми трябват (четох, че около 5л) ?
От 1 - 1,5 месец както стана по-топло колата загрява много бързо, особено ако я настъпиш малко повечко. Стрелката стига до N та даже го подминава. Зимата е обратно - не минава M, и трудно загрява. Да отбележа, че в момента перката се включва на M. Дали може да е от антифриза, който вече да е загубил качествата си. Също така искам да попитам как се сменя и колко литра ми трябват (четох, че около 5л) ?
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Провери антифриза, смени го с по-добър и може да промиеш охладителната система...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Провери дали ти се отваря термостата, преди да налееш новата охладителна течност охладителната течност
Автомобилен ретро клуб Shark
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Аз бих се притеснил ако беше обратно, зимата да загрява а лятото не. Абе вие Физика не сте ли учили?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Аз съм учил плеткиHACKO написа:Абе вие Физика не сте ли учили?

Я разясни!
Имах мнение по въпроса ма чекам тебе кат по-умен

п.с. Пусни си ICQ-то да не чатя с тебе тука да ни се смеят хората

- fbcrew
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 17 ное 2007, 11:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi 1993г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Имам нов антифриз, но не знам как да го сменя. Дали има някъде в интернет гайд как точно се сменя. Имам някаква бегла представа, че се източва от някъде ( май на радиатора долу). Също така стария антифриз къде мога да го изхвърля ? И къде се намира този термостат? 

-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 16 юни 2008, 11:23
- Модел на автомобила: FIESTA 1.1/90/б
- Местоположение: Шумен
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Абе ти да не си отшелник? Няма ли покрай теб някой приятел ? На 6 годинки ли си? Имаш ли наистина кола....... >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 29 мар 2008, 15:37
- Модел на автомобила: Форд Фиеста/Ескорт 1.3mI 93г/92г
- Местоположение: Хасково / Тополовград
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Провери си перката дали ти включва първо, щото може да се е прецакала нещо, и след това иди някаде да ти видят термостата.... за др. не се сещам в момента
Пеимер: Преди време имах един дърт Фиат, и той така беше - лятото направо прегрява, а зимата не можеше да загрее. А пък когато се "кетря" по някъв голям баир загряваше, а по надолнището - изтиваше. При мене предимството беше че перката я включвах ръчно, с копче.В продължение на година може би каране така колата увеличи доста разхода на масло - аз не го сменях, само доливах
След смяна на термостата се оправи, но разхода на маслото си остана, за това действаи докато е време
Пеимер: Преди време имах един дърт Фиат, и той така беше - лятото направо прегрява, а зимата не можеше да загрее. А пък когато се "кетря" по някъв голям баир загряваше, а по надолнището - изтиваше. При мене предимството беше че перката я включвах ръчно, с копче.В продължение на година може би каране така колата увеличи доста разхода на масло - аз не го сменях, само доливах

- fbcrew
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 17 ное 2007, 11:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi 1993г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Мисля, че е нормално човек като не знае да се обърне към някого. В случая този форум е за това.PPenev написа:Абе ти да не си отшелник? Няма ли покрай теб някой приятел ? На 6 годинки ли си? Имаш ли наистина кола....... >:D<:

Перката работи и се вклювчва на М, което не знам на каква температура отговаря.ganndy написа:Провери си перката дали ти включва първо, щото може да се е прецакала нещо, и след това иди някаде да ти видят термостата.... за др. не се сещам в момента
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Перката работи и се вклювчва на М, което не знам на каква температура отговаря.на нормална
- fbcrew
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 17 ное 2007, 11:49
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3 mi 1993г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо загрява
Искам да попитам.
Колата е с климатик и има две перки на радиатора:
- една от вътрешната страна на радиатора (червена, която се включва на М);
- другата е по-малка и е от външната страна на радиатора ( като застана пред колата долу в лявата част на радиатора);
Въпроса ми е втората перка за климатика ли е ? И ако да трябва ли да се върти когато работи климатика ( защото когато го пусна не духа студено и перката не се върти) ?
Колата е с климатик и има две перки на радиатора:
- една от вътрешната страна на радиатора (червена, която се включва на М);
- другата е по-малка и е от външната страна на радиатора ( като застана пред колата долу в лявата част на радиатора);
Въпроса ми е втората перка за климатика ли е ? И ако да трябва ли да се върти когато работи климатика ( защото когато го пусна не духа студено и перката не се върти) ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта