ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
senatora
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от senatora » 24 ное 2009, 15:10

Това е първият ми Ескорт,до сега имах само мондео.
Колеги,като подам газ рязко,колата забива нос и в следващия момент тръгва,просто на ниски обороти няма мощност.
става дума за ескорт 1.6 105 к.с.
От време на време гасне без причина иначе има моменти в които няма проблеми.Какъв може да е проблема.
иначе не изглежда зле:
http://senatoraood.snimka.bg/automobiles/eskort.446784" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)
Изображение

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от mrdds » 24 ное 2009, 16:27

Този симптом ,колега може да се дължи на много причини.Ще ти изброя някои от тях,но ако питаш мен най добре си я закарай на сервиз.Защото сега да ти казва всеки смени кабели,свещи,тпс,маф и т.н и ти да тръгнеш да ги сменяш..малко скъпичък ще ти дойде ескорта.

1.Лоши кабели и свещи.Като гледам тези не са оригинални ,явно не са и нови,а както знаем зетека е капризен откъм кабели и свещи и си иска оригиналните.
2.Запушени инжектори.Първия ми ескорт беше такъв и се бяха запушили инжекторите му,симптомите бяха същите.
3.Запушен катализатор/гърне.
4.TPS,MAF.Едното се почиства със спрей и въздух.Другото няма лекуване.

Потребителски аватар
senatora
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от senatora » 24 ное 2009, 17:42

Дано са кабелите!Пластмасовото нещо което излиза от колекторите малко не е влязло плътно,може ли това да е причината?
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)
Изображение

Потребителски аватар
senatora
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от senatora » 26 ное 2009, 19:01

Открих проблема:)
Оказа се че карам с много малко бензин в резервоара/за около5-10 лв/
Сипах повече... и ми се реши проблема
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)
Изображение

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от mclsdreal » 05 дек 2009, 18:39

Имах такова предчувствие :D:
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от vargala81 » 05 дек 2009, 18:58

да бе ,и аз се чудех защо като си карам колата в града все едно е 75коня а не 105, а извън града дърпа без проблем във ниските обороти :lol: просто щото и аз все слагам за 10лв и като мина 50км пак слагам за толкос,а ивън градско слагам за по 30-40лв :lol: .Двигателят на колегата е CVH

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 550
Регистриран: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от mclsdreal » 06 дек 2009, 12:15

CVH не е, а е Zetec 1.8 EFI _friends_ , колата беше моя и по вин си е Zetec 1.8 EFI
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от vargala81 » 06 дек 2009, 12:34

mclsdreal написа:CVH не е, а е Zetec 1.8 EFI _friends_ , колата беше моя и по вин си е Zetec 1.8 EFI
Да бе :lol: колегата е писал в първия си пост ,че е 1.6 -105 коня затова реших ,че е CVH. ;):

Потребителски аватар
senatora
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ

Мнение от senatora » 06 дек 2009, 12:54

вярно ...1.8 ми е мотора а съм писал 1.6
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта