ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
Това е първият ми Ескорт,до сега имах само мондео.
Колеги,като подам газ рязко,колата забива нос и в следващия момент тръгва,просто на ниски обороти няма мощност.
става дума за ескорт 1.6 105 к.с.
От време на време гасне без причина иначе има моменти в които няма проблеми.Какъв може да е проблема.
иначе не изглежда зле:
http://senatoraood.snimka.bg/automobiles/eskort.446784" onclick="window.open(this.href);return false;
Колеги,като подам газ рязко,колата забива нос и в следващия момент тръгва,просто на ниски обороти няма мощност.
става дума за ескорт 1.6 105 к.с.
От време на време гасне без причина иначе има моменти в които няма проблеми.Какъв може да е проблема.
иначе не изглежда зле:
http://senatoraood.snimka.bg/automobiles/eskort.446784" onclick="window.open(this.href);return false;
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
Този симптом ,колега може да се дължи на много причини.Ще ти изброя някои от тях,но ако питаш мен най добре си я закарай на сервиз.Защото сега да ти казва всеки смени кабели,свещи,тпс,маф и т.н и ти да тръгнеш да ги сменяш..малко скъпичък ще ти дойде ескорта.
1.Лоши кабели и свещи.Като гледам тези не са оригинални ,явно не са и нови,а както знаем зетека е капризен откъм кабели и свещи и си иска оригиналните.
2.Запушени инжектори.Първия ми ескорт беше такъв и се бяха запушили инжекторите му,симптомите бяха същите.
3.Запушен катализатор/гърне.
4.TPS,MAF.Едното се почиства със спрей и въздух.Другото няма лекуване.
1.Лоши кабели и свещи.Като гледам тези не са оригинални ,явно не са и нови,а както знаем зетека е капризен откъм кабели и свещи и си иска оригиналните.
2.Запушени инжектори.Първия ми ескорт беше такъв и се бяха запушили инжекторите му,симптомите бяха същите.
3.Запушен катализатор/гърне.
4.TPS,MAF.Едното се почиства със спрей и въздух.Другото няма лекуване.
- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
Дано са кабелите!Пластмасовото нещо което излиза от колекторите малко не е влязло плътно,може ли това да е причината?
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
Открих проблема:)
Оказа се че карам с много малко бензин в резервоара/за около5-10 лв/
Сипах повече... и ми се реши проблема
Оказа се че карам с много малко бензин в резервоара/за около5-10 лв/
Сипах повече... и ми се реши проблема
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
да бе ,и аз се чудех защо като си карам колата в града все едно е 75коня а не 105, а извън града дърпа без проблем във ниските обороти
просто щото и аз все слагам за 10лв и като мина 50км пак слагам за толкос,а ивън градско слагам за по 30-40лв
.Двигателят на колегата е CVH


- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
CVH не е, а е Zetec 1.8 EFI
, колата беше моя и по вин си е Zetec 1.8 EFI

I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
Да беmclsdreal написа:CVH не е, а е Zetec 1.8 EFI, колата беше моя и по вин си е Zetec 1.8 EFI


- senatora
- потребител
- Мнения: 572
- Регистриран: 22 фев 2007, 00:08
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 2.0
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ НА НИСКИ ОБОРОТИ
вярно ...1.8 ми е мотора а съм писал 1.6
Ако няма къде да отидеш,ела на себе си:)


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 21 госта