Sierra 2.0 DOHC - не пали

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Fast`n`Furious
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
Местоположение: Елхово/София
Status: Извън линия

Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Fast`n`Furious » 11 юни 2010, 10:59

Здравейте колеги. Проблемът е следният - Сиерата (2.0 DOHC EFi 92`) пали когато си поиска, няма значение дали е топла или студена. Понякога пали без проблем 1-2 седмици, а понякога седи с дни без да запали. Сменени са комутатор, бобина .. не знам какво да правя. Стартера си върти, бензин има - явно нещо по токовете е.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Revell » 11 юни 2010, 13:41

А в движение гасне ли? Провери си датчика на коляновия вал, той подава сигнала към комутатора (EDIS).

Fast`n`Furious
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
Местоположение: Елхово/София
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Fast`n`Furious » 11 юни 2010, 14:13

В движение не гасне. Проблема е само при паленето. Датчика на коляновия вал и датчика на Хол един и същ ли са или са различни ?

Потребителски аватар
GeMGeorgiev
потребител
потребител
Мнения: 83
Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от GeMGeorgiev » 11 юни 2010, 16:29

Различни са.
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от venom4o » 11 юни 2010, 20:29

CPS Crankshaft position sensor или още датчик на коляновия вал. Със сигурност от него.Караш ли я на газ?

Fast`n`Furious
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
Местоположение: Елхово/София
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Fast`n`Furious » 11 юни 2010, 21:57

Ами да, доскоро беше на метан, сега е на пропан-бутан. Благодаря за съветите, ще пробвам с нов датчик и дано се оправи :)

Fast`n`Furious
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
Местоположение: Елхово/София
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Fast`n`Furious » 12 юни 2010, 11:33

Свалих датчика и според аутодата-та съпротивлението трябва да е между 200 и 450 ома. При моя датчик е безкрайност, т.е. наистина не е в ред. Само едно нещо се чудя - има ли разлика дали измерването се прави при напълно свален датчик, или трябва да си е вкаран в блока ? В упътването пише така :
- Ensure ignition OFF
- Disconnect sensor multi-plug
- Switch ignition ON
- Check resistance between sensor terminals.

В смисъл това "Switch ignition ON " се чудя за какво ми е, след като датчика е откачен.
Според мен няма кой знае каква разлика, ама все пак да питам преди да тръгна да купувам нов :)

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от vargala81 » 12 юни 2010, 13:35

Колега, този датчик се затяга с точно определена сила, и тя е 4 Nm. Мисля, че затягането играеше няква роля и ако не се спази не дава вярна информация. Сложи си го пак на мястото и тогава замери, макар, че се съмнявам да даде други стойности.

Revell
потребител
потребител
Мнения: 425
Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Revell » 14 юни 2010, 11:32

1-во датчик на коляновия вал е частта, която трябва да се смени, а датчик на Хол е общо название на всички датчици които работят на този принцип, на името на откривателя му. (аз имам такъв и на разпределителния вал).
2-ро датчика и в свалено състояние трябва да показва верните стойности и да се променя като залепяш нещо отпред на магнита. За мен този датчик си е отишъл.

Fast`n`Furious
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
Местоположение: Елхово/София
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Fast`n`Furious » 15 юни 2010, 19:16

Смених датчика и веднага запали, благодаря за съветите, колеги :) Стария датчик отпред си залепваше магнита, явно вътре се беше прецалал. За Хол и аз се досетих, че всъщност указва типа на самия датчик. Новия го замерих още като излязох от магазина и показа съпротивление в правилните граници :)

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от venom4o » 16 юни 2010, 08:44

Колко пари беше датчика?

Fast`n`Furious
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
Местоположение: Елхово/София
Status: Извън линия

Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали

Мнение от Fast`n`Furious » 18 юни 2010, 10:48

46 лева.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта