Sierra 2.0 DOHC - не пали
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
- Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
- Местоположение: Елхово/София
- Status: Извън линия
Sierra 2.0 DOHC - не пали
Здравейте колеги. Проблемът е следният - Сиерата (2.0 DOHC EFi 92`) пали когато си поиска, няма значение дали е топла или студена. Понякога пали без проблем 1-2 седмици, а понякога седи с дни без да запали. Сменени са комутатор, бобина .. не знам какво да правя. Стартера си върти, бензин има - явно нещо по токовете е.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
А в движение гасне ли? Провери си датчика на коляновия вал, той подава сигнала към комутатора (EDIS).
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
- Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
- Местоположение: Елхово/София
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
В движение не гасне. Проблема е само при паленето. Датчика на коляновия вал и датчика на Хол един и същ ли са или са различни ?
- GeMGeorgiev
- потребител
- Мнения: 83
- Регистриран: 07 мар 2010, 00:17
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Mk 3.5 Si 1995г. Двигател 1.8i 16V DOHC. АГУ - ГИ - MegaJet.
- Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
Различни са.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
CPS Crankshaft position sensor или още датчик на коляновия вал. Със сигурност от него.Караш ли я на газ?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
- Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
- Местоположение: Елхово/София
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
Ами да, доскоро беше на метан, сега е на пропан-бутан. Благодаря за съветите, ще пробвам с нов датчик и дано се оправи 

-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
- Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
- Местоположение: Елхово/София
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
Свалих датчика и според аутодата-та съпротивлението трябва да е между 200 и 450 ома. При моя датчик е безкрайност, т.е. наистина не е в ред. Само едно нещо се чудя - има ли разлика дали измерването се прави при напълно свален датчик, или трябва да си е вкаран в блока ? В упътването пише така :
- Ensure ignition OFF
- Disconnect sensor multi-plug
- Switch ignition ON
- Check resistance between sensor terminals.
В смисъл това "Switch ignition ON " се чудя за какво ми е, след като датчика е откачен.
Според мен няма кой знае каква разлика, ама все пак да питам преди да тръгна да купувам нов
- Ensure ignition OFF
- Disconnect sensor multi-plug
- Switch ignition ON
- Check resistance between sensor terminals.
В смисъл това "Switch ignition ON " се чудя за какво ми е, след като датчика е откачен.
Според мен няма кой знае каква разлика, ама все пак да питам преди да тръгна да купувам нов

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1346
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
Колега, този датчик се затяга с точно определена сила, и тя е 4 Nm. Мисля, че затягането играеше няква роля и ако не се спази не дава вярна информация. Сложи си го пак на мястото и тогава замери, макар, че се съмнявам да даде други стойности.
-
- потребител
- Мнения: 425
- Регистриран: 23 мар 2007, 15:53
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V 105hp
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
1-во датчик на коляновия вал е частта, която трябва да се смени, а датчик на Хол е общо название на всички датчици които работят на този принцип, на името на откривателя му. (аз имам такъв и на разпределителния вал).
2-ро датчика и в свалено състояние трябва да показва верните стойности и да се променя като залепяш нещо отпред на магнита. За мен този датчик си е отишъл.
2-ро датчика и в свалено състояние трябва да показва верните стойности и да се променя като залепяш нещо отпред на магнита. За мен този датчик си е отишъл.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
- Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
- Местоположение: Елхово/София
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
Смених датчика и веднага запали, благодаря за съветите, колеги
Стария датчик отпред си залепваше магнита, явно вътре се беше прецалал. За Хол и аз се досетих, че всъщност указва типа на самия датчик. Новия го замерих още като излязох от магазина и показа съпротивление в правилните граници 


- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
Колко пари беше датчика?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 03 юли 2005, 18:47
- Модел на автомобила: автомобили със задно предаване
- Местоположение: Елхово/София
- Status: Извън линия
Re: Sierra 2.0 DOHC - не пали
46 лева.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта