Ръжда в антифриза!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Ръжда в антифриза!

Мнение от цеков » 14 авг 2007, 20:03

От къде може да идва ръждата ,отложена в казанчето за нивото на антифриза?За последната година (след ремонт на двигателя) , се
появи много ръжда (червеникави отлагания) в казанчето.
Не може да се види нивото на охлаждащета течност./min-max/
Имате ли подобни проблеми?

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 14 авг 2007, 20:10

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Ръжда в антифриза!

Мнение от paci » 14 авг 2007, 20:13

цеков написа:Имате ли подобни проблеми?
Имах!
Имах и други проблеми след това майсторче :twisted:
Мисля, че нямаш пробка. Откачай маркуча който се явява най ниска точка на радятора и точи.
Вземи си Антифриз и дестилирана вода не чешмяна и сменявай
Свали и си измий разширителното казанче ... но как !
Не го наливай с пясък!!!
Тука видях на Валбой добра идея но за фар. Късаш на дребни парченца вестник.
То кво представлява твоето казанче ?
Измисли там как ще го миеш но гледай какво ше пъхаш вътре щото може да не го извадиш лесно.
На зима пак сменяваш антифриза ако пак е помътнял и на пролет пак.
Антифриза действа антикорозинно и лека полека ще си свърши работата ако е качествен.
Туй ми се случи на стария ескорт !
Тука четох, че са мили като шашави, сипвали вода от чешмата, карали и пак сменяват водата и пак ръжда и така до безкрай.
Аз не съм сменявал вода щото ме мързи и просто смених част от антифриза и се оправи.

Обвиних и антифриза тогава MOTUL.
Взех на Приста след това!
Последна промяна от paci на 19 авг 2007, 16:40, променено общо 2 пъти.

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

аз се справих

Мнение от naftova pechka » 15 авг 2007, 12:48

и при мен беше ужасно..........керемидено червена мътилка...това имах за охлаждаща течност. Един ден се хванах и източих системата /имам пропка на радиатора/ при мен не изтече всичко...остава някаква част и то май не малко в двигателя предполагам. напълних с вода повозих се до като загрее колата, за да превърти водата през радиатора /пипаш дали са топли маркучите. гасиш източваш. това го направих 5-6 пъти.........накрая пак не излезе бистра вода, но вече ми беше писнало пък и мътилката я нямаше........имаше лек червеникав отенък.. сипах вода, сипах антифриз.....ако паци е прав другата година пролетта ще източа и пак. някои съветват да се източи и да се бодне в разширителния съд маркуч, колата да работи и да изхвърля водата докато се пречисти.........звучи добре, но лично мен ме притесни тази идея и за това по трудния начин. не е изчистена перфектно но определено епо-добре

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Ръжда в антифриза!

Мнение от madboy » 15 авг 2007, 13:38

paci написа:................Тука видях на Валбой добра идея но за фар. Късаш на дребни парченца вестник.
................
Ае, офлюфф, по същия начин се мие и казанчето! Изображение

http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#92457" onclick="window.open(this.href);return false;

Чрез тази "технология" може да си измиете и мигачите, и тубите, и какво се сетите още.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

цеков
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 01 авг 2007, 21:22
Модел на автомобила: Форд ескорт 1.6 16V 1996
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от цеков » 17 авг 2007, 18:24

След ремонта имаше много течове ( от пробката на радиатора,
от разни маркучи- там , където е пипано)
Едно "майсторче " ме посъветва да сипя вода в антифриза и течовете
ще спрат - така и стана.
Но след година се появи много ръжда.
НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА В КЪЩИ -не сипвайте вода в антифриза :!:

Благодаря на всички за съветите. Ще падне чистене,но няма как.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 17 авг 2007, 21:49

Просто си нямаш идея какво е вътре в блока.. Нали си разглобих всичко при основния ремонт..Мноо Гние бе мама му стара..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 32 госта