Скъсах ремък на обороти

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
yohara
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 07 мар 2007, 10:08
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D
Местоположение: София Дружба
Status: Извън линия

Скъсах ремък на обороти

Мнение от yohara » 14 сеп 2007, 21:28

Пичове скъсах ремък на обороти на фиеста 1.8 д
Запалих и веднага угасна.Погледнах и ремъка беше на земята.Има ли вероятност да не са ударили клапаните?Ремъка е на 8000, а ДВГ е след основен ремонт на същите километри пак заради ремък.
Карам FORD и съм горд

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 14 сеп 2007, 21:46

При този двигател няма такава вероятност. Всичко е помляно.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

dodi
потребител
потребител
Мнения: 436
Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
Местоположение: Гео Милев
Status: Извън линия

Мнение от dodi » 14 сеп 2007, 22:05

мисля че е изкривило някои друг клапан но шом си яизгасил веднага може да минеш и без пробито бутало

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 15 сеп 2007, 05:23

Той не я е гасил. Като скъсаш ремък и си гасне сама. :)
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 сеп 2007, 17:58

Освен с проба с друго неможе да стане.. а ти след късането на първия ремък смени ли ролките?А да нямаш някое криво ангренажно колело? или разбит разпределителен вал?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 15 сеп 2007, 21:32

Проба на кое? Абе, да отваря и да пуска снимки...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 15 сеп 2007, 22:47

dodi написа:мисля че е изкривило някои друг клапан но шом си яизгасил веднага може да минеш и без пробито бутало
какво значи туй веднага, ще падна от стола, при 1500 оборота буталото се качва 25 пъти в секунда, хайде кви са тея лефлекси...
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 15 сеп 2007, 22:54

Ми прав си ако е бензинов мотор може да се зацепи с нов ремък и да се види има ли компресия. Ама при дизела направо да маха главата...

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта