Connect with your social network account
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
-
yohara
- потребител

- Мнения: 1
- Регистриран: 07 мар 2007, 10:08
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.8D
- Местоположение: София Дружба
-
Status:
Извън линия
Мнение
от yohara » 14 сеп 2007, 21:28
Пичове скъсах ремък на обороти на фиеста 1.8 д
Запалих и веднага угасна.Погледнах и ремъка беше на земята.Има ли вероятност да не са ударили клапаните?Ремъка е на 8000, а ДВГ е след основен ремонт на същите километри пак заради ремък.
Карам FORD и съм горд
-
Vaklin
- потребител

- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vaklin » 14 сеп 2007, 21:46
При този двигател няма такава вероятност. Всичко е помляно.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
dodi
- потребител

- Мнения: 436
- Регистриран: 17 фев 2007, 21:42
- Модел на автомобила: форд сиера,форд фиеста(Мк2 турбо),форд мондео 2.0 16V
- Местоположение: Гео Милев
-
Status:
Извън линия
Мнение
от dodi » 14 сеп 2007, 22:05
мисля че е изкривило някои друг клапан но шом си яизгасил веднага може да минеш и без пробито бутало
-
Vaklin
- потребител

- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vaklin » 15 сеп 2007, 05:23
Той не я е гасил. Като скъсаш ремък и си гасне сама.

_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 15 сеп 2007, 17:58
Освен с проба с друго неможе да стане.. а ти след късането на първия ремък смени ли ролките?А да нямаш някое криво ангренажно колело? или разбит разпределителен вал?
-
Vaklin
- потребител

- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
-
Status:
Извън линия
Мнение
от Vaklin » 15 сеп 2007, 21:32
Проба на кое? Абе, да отваря и да пуска снимки...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
traqn_savov
- потребител

- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
-
Status:
Извън линия
Мнение
от traqn_savov » 15 сеп 2007, 22:47
dodi написа:мисля че е изкривило някои друг клапан но шом си яизгасил веднага може да минеш и без пробито бутало
какво значи туй веднага, ще падна от стола, при 1500 оборота буталото се качва 25 пъти в секунда, хайде кви са тея лефлекси...
-
venom4o
- потребител

- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
-
Status:
Извън линия
Мнение
от venom4o » 15 сеп 2007, 22:54
Ми прав си ако е бензинов мотор може да се зацепи с нов ремък и да се види има ли компресия. Ама при дизела направо да маха главата...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта