Двигателя има вибрации и неравномерно излизане на газовете

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 16 дек 2005, 22:28

shark написа:Мисля че смуче, ако има обратно всумкване какво означава това? Да не би да е основен ремонт :x ?
Какво значи "мисля, че смуче"- или смуче, или не! Сложи парче вестник на ауспуха и ще разбереш много лесно!(това при работещ двигател де) Ако засмуква от време на време значи единия цилиндър на бачкаааа .........., а там после варианти многооо- свещи, кабеляци ... , бе по тоците може да е :-?: май една диагностика нема да навреди

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 16 дек 2005, 23:26

Както казах вече "всмукване"се получава и при недобра регулировка на ангренажния ремък-прескочил зъб,пристягане или охлабване.Като чета начина ло които трябва да се сменя ,абсолютно НИКОЙ майстор не го прави така,както трябва.Може би само в МП,ама не съм сигурен защото не ми го сменяха там.А това за посоката на ремъка дали е вярно?

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 16 дек 2005, 23:44

Е те тва ми убаво на моя стар фиестак- нема ангр.ремък, то оно си е с веригаааа. Затова разглеждам темата от гледна точка на токовете.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 19 дек 2005, 10:33

shark написа:Мисля че смуче, ако има обратно всумкване какво означава това? Да не би да е основен ремонт :x ?
Това в 80% от случаите означава натегнат клапан - провери си регулировката на клапаните :idea:

:twisted:

Потребителски аватар
rejo
потребител
потребител
Мнения: 234
Регистриран: 22 сеп 2005, 01:10
Модел на автомобила: FIESTA 1.3i 2005, бензин
Местоположение: София, жк Младост 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от rejo » 19 дек 2005, 15:40

Вече цяла седмица само предположения. До сега 5 диагностики на двигател можеше да минеш. Пък и най-сигурно така ще се установи къде е проблема (задължително да ти измерят и компресията на всички цилиндри)

Потребителски аватар
shark
потребител
потребител
Мнения: 191
Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от shark » 20 дек 2005, 13:13

Добре разбрах че без пълна диагностика на двигателя няма да се размина. Оня ден поне си смених бензиновата помпа и се надявам поне маслото да спре да се пълни с бензин. Дано не се окаже, че проблема е бил някъде другаде, а не в помпата.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 20 дек 2005, 16:36

eleena написа:Както казах вече "всмукване"се получава и при недобра регулировка на ангренажния ремък-прескочил зъб,.........
А що си мисля, че ако прескочи зъб двигателя ще "изтропа"?

Потребителски аватар
eleena
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 28 ное 2005, 17:35
Модел на автомобила: ford escort1.6-zetec-1996г.-комби
Местоположение: Ст.Загора
Status: Извън линия

Мнение от eleena » 20 дек 2005, 17:06

Едининия вал беше изместен с 1 зъб -самия аз го видях че е така-поради каква причина не знам защото колата тъкмо я бях купил.Затова имаше и всмукване.И това го разбраха само защото реших да сменя ремъка.Иначе всеки майстор различен акъл ми даваше.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта