пистовите ремъци гейтс, не са подходящи за 1.8 дизел...
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
пистовите ремъци гейтс, не са подходящи за 1.8 дизел...
просто скърцорят, щяхме да сменим половината кола
казвам ви го, да си спестите ненужната покупка на ремъци.

по точно на фокус 1.8 и другите с подобен енжин.



казвам ви го, да си спестите ненужната покупка на ремъци.


по точно на фокус 1.8 и другите с подобен енжин.

Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 66
- Регистриран: 11 юли 2007, 17:11
- Модел на автомобила: Focus 1.8 tddi 2000г. комби
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колеги, въпросния ремък беше на моята кола и държа да отбележа че беше токущо сменен, проблема не е в опъването а в по-твърдата гума или от каквото се правят тези ремъци.
Водната помпа се върти с "гърба" на ремъка да не давам по грубо сравнение, по тази причина не всеки ремък има достатъчното сцепление и от там идва проблема.
Не искам да правя реклама но при мен край на мъките сложи нов ремък Contitech на континентал който е осезателно по-мек а освен това е набразден на обратната си страна, един вид има си грайфери, незнам дали са направени целенасочено но си е така.
Колата скърцореше като я запаля сутрин и не спираше много дълго време, всъщност - докато не го смених.
ЗАКЛЮЧЕНИЕТО: Гейтс са много хубави ремъци но не са подходящи за динамото на Фокус и други мотори които ремъка е направен да върти с "гъза" си някоя натоварена ролка, било то водна помпа или нещо друго.
Използвам случая да благодаря на колегата Траян за търпението и свършената работа.
Водната помпа се върти с "гърба" на ремъка да не давам по грубо сравнение, по тази причина не всеки ремък има достатъчното сцепление и от там идва проблема.
Не искам да правя реклама но при мен край на мъките сложи нов ремък Contitech на континентал който е осезателно по-мек а освен това е набразден на обратната си страна, един вид има си грайфери, незнам дали са направени целенасочено но си е така.
Колата скърцореше като я запаля сутрин и не спираше много дълго време, всъщност - докато не го смених.
ЗАКЛЮЧЕНИЕТО: Гейтс са много хубави ремъци но не са подходящи за динамото на Фокус и други мотори които ремъка е направен да върти с "гъза" си някоя натоварена ролка, било то водна помпа или нещо друго.
Използвам случая да благодаря на колегата Траян за търпението и свършената работа.
Москвич 2140 GT - Совершенная Гоночная Машина
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 22 госта