Òåçè íà êîèòî äèçåëà íÿìà ïðîáëåìè ñ ïàëåíåòî ïðè -10

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nkmniki
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 16 дек 2007, 19:30
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

???? ?? ????? ?????? ???? ???????? ? ???????? ??? -10

Мнение от nkmniki » 19 дек 2007, 09:03

?????? ???? ????? ????, ? ????? ??? ????? ?? ???????, ?? ?????? ?? ?? ????, ????? ?? ?? ???? ??? ? ???? ???? ?? ????? ????, ????? ?????? ?? ???? ??? ???????? ???????? ??? -10
???? ?? ?????? ? ?????? ????? ?? ??????????!
???? ??????? ? ????? ?????? ???? ?? ?????? ?? ???? ??? ???????? ??????????? ? ???-???? ?? ?? ??????? ???? ?????? ?? "???????? ? ????"

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 19 дек 2007, 09:48

Аз имам и VW Polo 1.3d подгрявам си ръчно тежко пали но като се има на предвид че вятъра у цилиндрите намалява пак пали е днес сутринта запали от първият път но тежко и аз държа винаги бутона за свещите още 1,5мин. докато се стабилизира ДВГ после видях че шишето с водата е замръзнало (то беше на седалката) значи доста е паднала температурата

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 19 дек 2007, 09:55

Моят засега пали. От първото подгряване и с малко въртене. Всеки ден го ползвам. Дано кара така по-дълго.
Изображение

Потребителски аватар
divxstore
потребител
потребител
Мнения: 757
Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
Местоположение: Димитровград
Status: Извън линия

Мнение от divxstore » 19 дек 2007, 10:00

Значи едното мондео 1.8ТД откакто съм го купил преди 4 години проблем с паленето не съм имал зиме и лете :D . А сегашното го имам от месец и половина, но не вярвам с него да имам проблем, всъщност имах проблем с него, когато го купих - оказа се, че има 3 изгорели свещи за подгряване, та искаше малко повече въртене :P )

Drake
потребител
потребител
Мнения: 123
Регистриран: 23 мар 2006, 22:48
Модел на автомобила: Focus 1.6 2011
Местоположение: София/Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от Drake » 19 дек 2007, 10:32

И моят пали сутрин с 3-4 секунди въртене 8)

Потребителски аватар
Bubuto
потребител
потребител
Мнения: 24
Регистриран: 21 мар 2007, 20:15
Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi Ghia '96
Status: Извън линия

Мнение от Bubuto » 19 дек 2007, 10:47

И при мен няма проблем с паленето.Имах преди да сменя акумулатора и изгорялата свещ, сега вече само като помирише ключа се навежда да запали. Имам някакви неудобства с обогатителя, но с малко допълнителен натиск на педала на газта няма проблеми.
Извод - добра компресия, силен акумулатор със силен пусков ток и читави свещи. По мнение на добри майстори, фордовете искат повече ток отколкото другите дизели....май се поотнесох.
Успех и безаварийно:)

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Мнение от Mondeo18TDI96 » 19 дек 2007, 10:48

моята винаги пали за по-малко от 1сек. (чакам ~10сек. за подгряване)

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 19 дек 2007, 10:56

Ми пали бе, поне за сега :D Ако свещите работят, акумулатора е добър, няма течове и нафтата не е замръзнала, пали без проблем

Мондео МК2 1.8 "TDI"

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

пали!!!!!

Мнение от naftova pechka » 19 дек 2007, 11:57

учуден съм, че пали, но е факт! последните 4-5 дни е студено.......незнам точно до минус колко пада, но със сигурност е под нулата. Сутрин се качвам, лампата за подгряване гасне - + 10 секунди и въртя - пали! не от раз, но пали.......поне за сега мога да кажа, че съм случил на зимен дизел. Когато го купих апрли ме питаха дали не съм взел летен дизел :lol:
като се има предвид че колата е на 21 г. и не съм й проверявал компресия съм много доволен.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
schrack
потребител
потребител
Мнения: 929
Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
Местоположение: СЛИВЕН
Status: Извън линия

Мнение от schrack » 19 дек 2007, 14:50

Старшно нема по магазините продават спрей за старт като я окъсате пръскаш и само гледай аз си нося пък два в жапката

GalinBelos
потребител
потребител
Мнения: 161
Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от GalinBelos » 19 дек 2007, 16:51

Във фирмата в кочто работя имаме бус Форд Транзит - дизел 92 г. .Не знам точният модел на двигателя но се пали без подгряващи свещи .
Е пали от раз ! Не знам как са го направили - но е факт!!!!
Вярно във Варна температурата не е падала под -5 градуса но все пак е добре за дизел който не си знае километрите.

geo_g
потребител
потребител
Мнения: 103
Регистриран: 02 юни 2006, 17:00
Модел на автомобила: A4 1.8T,
Punto 1.7D
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от geo_g » 19 дек 2007, 17:19

Форда: На +30 и -15 все си пали с въртене от 4-5 секунди. Със сигурност няма разлика в паленето

А Фиата: при +30 и -15 все си пали на първи оборот, освен ако не му замръзне нафтата.

Пу, пу, пу, да не чуе............

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Мнение от naskoto » 19 дек 2007, 17:46

моя орион е 85 година,има основен ремонт,на -15 пали без да се замисли,ама нещо свещите ми правят проблем напоследък,та подгрявам малко повече,пали от четвърт оборот,тоя мотор не знам само дали и под вода работи,страшно корава машина!!! :D:

nhk
потребител
потребител
Мнения: 69
Регистриран: 19 окт 2007, 17:46
Модел на автомобила: Fiesta 1996 1.3i Endura
Местоположение: Sliven
Status: Извън линия

Мнение от nhk » 19 дек 2007, 18:49

Другата ми кола е Ситроен и пали веднага дори и при -20.

nkmniki
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 16 дек 2007, 19:30
Модел на автомобила: Ford
Status: Извън линия

Мнение от nkmniki » 19 дек 2007, 20:34

? ???? ? ????? ????, ????? ?? ?????? ???? ???? ?????? ?????????, ?? ?? ?????????? ???? ???? ?????????? ?? ???????? ?????.
?? ??? ?? ????? ??? ??? ?????? ? ???-???????? ?? ?? ?????? ???? ?????? ? ?? ?? ? ???? :)
???? ????? ?????? ? ?????? ?? ?????????? ??? ?????????? ????????? ? ?????? ??? ?????? ???? "?? ????" ? ?? ?????? ??????? ?? ? ???????? ??????????? ? ???? ???????
??? ??? ??????, ????? ?? ?????????, ?? ???? ?? ? ????. ???? ?? ????? ?????????? ?? ?? ??????? ? ?? ???? ??? ???? :)

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 19 дек 2007, 20:42

Ми, дизела зимата не пали, бензина по всяко време :P
Както и да е, всичко е въпрос на късмет и поддръжка. И двете концепции имат плюсове и минуси. Просто трябва да гледаме реално на нещата, а не да се зомбираме.

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 19 дек 2007, 21:17

Това ми е втората кола с 1.8тд на Форд /първата бе Сиера 1.8тд/ и общо третия дизел /най-първия бе едно Ауди 80 1.6д - от най-дъртите/ и от опита, който съм натрупал съм установил, че за да откаже дизел да запали е необходимо да : 1. да е "замръзнала" нафтата, 2.да е слаб акумулатора, 3.да са изгорели свещите /една изгори ли, бързо ще изгорят и останалите/, 4. да е пипан обогатителя или 1,2,3 и 4 да са в съвкупност!

Ако ги няма горните проблеми, то и доста амортизиран дизел ще запали лесно!


Тъй че с това, че дизелите не палят зимата са пълни глупости /те баровците със скъпите лимузини и джипове данеби сутрин да се молят...?/ - слагаш си "Спринт Дизел" от ОМВ и няма ядове дори при -20градуса. Дори смея да твърдя, че съвременните бензинови двг. са по-уязвими поради сложната електроника!

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 19 дек 2007, 21:29

Drake написа:И моят пали сутрин с 3-4 секунди въртене 8)
и аз съм така знам къде е проблема но нямам време да го отстраня *00142*

Потребителски аватар
зуница
потребител
потребител
Мнения: 200
Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Мнение от зуница » 19 дек 2007, 21:35

Дизелът на Мондеото има подгревател на горивото ,който подгрява при температура под 0 градуса. Паленето на студено и на топло време трябва да еднакво.Моя го купих" олекотен"от нагревател,но с добавка "HEET Fuel Anti-Gel " пали от втори опит.При стартитане с натиснат педал на газта пали по-трудно.Като че се дави.А иначе студеният старт го препоръчват с газ?

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Мнение от vvasilev » 19 дек 2007, 22:08

Ами в Търново още не е ставало по-студено от -3. С новата колица нямам никакъв проблем пали си от първия път. Иначе старата ми фиеста 1.8д си палеше и при -15. Новичката обаче пали много по-лесно. Има едно устройство за подгрев на нафтата. Май работи при т<0 градуса.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта