Информация за турбокомпресори с променлива геометрия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Информация за турбокомпресори с променлива геометрия

Мнение от ImpossibleMan » 03 юни 2010, 08:29

Здравейте. Напоследък технологиите при бензиновите мотори доста се развиха, а с това и объркването стана по-голямо. Турбокомпресорите с променлива геометрия доколкото съм запознат, се използват рядко при бензиновите двигатели. Чел съм, че ги има в Порше, а сега и в новият СААБ 9-5. Причините да не се ползват масово е по-високата температура на изгаряне на бензина, което поставя по-високи изисквания към технологията и материалите. Молбата ми е, ако някой има информация при кои модели в момента се ползват турбокомпресори с променлива геометрия за бензинови мотори, да сподели. Вече няколко часа се мъча да разбера, каква е технологията при Multi Air на ФИАТ, но така и не намерих информация за турбокомпресорите им.

Благодаря!

Потребителски аватар
ImpossibleMan
потребител
потребител
Мнения: 565
Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
Местоположение: Селеметя
Status: Извън линия

Re: Информация за турбокомпресори с променлива геометрия

Мнение от ImpossibleMan » 05 юни 2010, 20:26

И понеже никой не дава отговор, аз ще си отговоря сам донякъде. Попаднах на статия от март 2009 година, в която пише, че единствено Порше предлагат турбокомпресори с променлива геометрия. Сега наред са и SAAB, но ми се губи една година, в която не съм наясно, дали и някоя друга фирма не е решила да позва тая техника в моторите си.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта