Информация за турбокомпресори с променлива геометрия
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Информация за турбокомпресори с променлива геометрия
Здравейте. Напоследък технологиите при бензиновите мотори доста се развиха, а с това и объркването стана по-голямо. Турбокомпресорите с променлива геометрия доколкото съм запознат, се използват рядко при бензиновите двигатели. Чел съм, че ги има в Порше, а сега и в новият СААБ 9-5. Причините да не се ползват масово е по-високата температура на изгаряне на бензина, което поставя по-високи изисквания към технологията и материалите. Молбата ми е, ако някой има информация при кои модели в момента се ползват турбокомпресори с променлива геометрия за бензинови мотори, да сподели. Вече няколко часа се мъча да разбера, каква е технологията при Multi Air на ФИАТ, но така и не намерих информация за турбокомпресорите им.
Благодаря!
Благодаря!
- ImpossibleMan
- потребител
- Мнения: 565
- Регистриран: 17 авг 2006, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.4 Titanium 2011
- Местоположение: Селеметя
- Status: Извън линия
Re: Информация за турбокомпресори с променлива геометрия
И понеже никой не дава отговор, аз ще си отговоря сам донякъде. Попаднах на статия от март 2009 година, в която пише, че единствено Порше предлагат турбокомпресори с променлива геометрия. Сега наред са и SAAB, но ми се губи една година, в която не съм наясно, дали и някоя друга фирма не е решила да позва тая техника в моторите си.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 19 госта