Турбина на Мондео MK2 Ghia

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
icaka9
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 13 дек 2012, 15:03
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI MK2 (96)
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Турбина на Мондео MK2 Ghia

Мнение от icaka9 » 05 апр 2013, 18:31

мондеото е 1.8 TD та от турбината излиза едно тънко маркучле къде трябва да се хване другият край на маркучлето...понеже виси ???

Потребителски аватар
OgiDogi
потребител
потребител
Мнения: 2048
Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
Местоположение: Сливен
Status: Извън линия

Re: Турбина на Мондео MK2 Ghia

Мнение от OgiDogi » 05 апр 2013, 18:59

icaka9 написа:мондеото е 1.8 TD та от турбината излиза едно тънко маркучле къде трябва да се хване другият край на маркучлето...понеже виси ???
Към актуатора на уейстгейта, с други думи - регулатора на налягането, един цилиндър с пръчка, която задвижва лостчето от горещата страна на турбината. Ако не работи въпросната джаджа, има опасност турбината да пренадува при високи обороти и да сменяш я интеркулер, я двигател.

П.П. Ако е това по-дългото на картинката - набучва се на една тръбичка, която заминава отпред на двигателя и през друго маркуче управлява турбокоректора:


Изображение
Изображение
Ford не боледува - направо умира... примерно след 25 години. :D
ДЕ-РУСИФИКАЦИЯ

icaka9
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 13 дек 2012, 15:03
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TDI MK2 (96)
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Турбина на Мондео MK2 Ghia

Мнение от icaka9 » 05 апр 2013, 20:11

къде по-точно се намира този турбокоректор ако има снимка покажи

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбина на Мондео MK2 Ghia

Мнение от diesel1.6 » 05 апр 2013, 23:38

На помпата е. Маркучето се свързва с една метална тръбичка, 5 - 6 мм дебела. Тя започва някъде около края на маркучето, минава покрай двигателя точно под горивния филтър, после покрай блока отпред стига до зад ГНП и там вече до друго такова маркуче и то в турбоклапана.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта