Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 19 юни 2014, 22:32
- Модел на автомобила: Ford Transit
- Status: Извън линия
Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
Здравейте, имам Ford Transit 1995 г. средна база. Искам да ви питам нормално ли е през 7-8 хил. километра да се чупят зъбите на пластмасовия гребен на педала на съединителя? Вече 5-ти път ми се случва.
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1638
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
Не е нормално. Ако ти е тежък педала на съединителя и се чупят регулярно, значи ти е свършил самия съединител.
Поздрави
Поздрави
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
Или затяга самото жило или вилката за задействане на съединителя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
Предполагам заминал притискател.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 19 юни 2014, 22:32
- Модел на автомобила: Ford Transit
- Status: Извън линия
Re: Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
Благодаря ви за съветите. И аз предполагах, че най-вероятно е заминял съединителя.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Счупени зъби на пластмасовия гребен на педала на съединителя
Това със втвърдяването на педала, като се "умори" притискателя, според мене е мит. Просто се натрупват мръсотии по оста на вилката и водача на аксиалния лагер. Като се смени съединителя, мръсотиите се почистват преди сглобяване и идват аргументи от типа "като сменихме притискателя и педала омекна". Твърдя го тъй като на няколко пъти съм сменял само феродов диск а и съм свалял кутията по други причини, при което винаги съм чистил вилката и водача и ефекта е по-мек педал. Лошото е че за да се почисти трябва да се свали скоростната кутия, а това е трудоемка операция за да се направи само за почистване и най-добре е при това да се смени и съединителя.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта