проблем с оборотите на пума 1,7 зетек
- 
				porscho
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
 - Модел на автомобила: puma 1,7
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
проблем с оборотите на пума 1,7 зетек
здравейте колеги, от скоро съм собственик на пума 1,7 зетек, 5 дни вървеше като оса но сега имам проблем с оборотите и работата на двигателя.като запаля гасне или много варират обортите от 300 до 800 като се менят непрекъснато, а докато карам и изключа от скорост вдига до 3000 може и 4000 и минава време докато се нормализират. освен това ми придърпва докато карам.минах на диагностика и ми казаха запушен катализатор и лош бензин. махнаха ми катализатора и смениха бензина, смениха и свещите и почистиха ламбда сондата. зеха ми 200лв и ми я върнаха със същите проблеми може би с много леко подобрение. не бих отказал идеи и помощ 
 ще сам мнооого благодарен
			
									
									
						- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Ухааа  
 
А здрасти ти с тази грозна пума
 ... уф че завиждам е сеа се прибирам от нощна смяна и нямахме бач с колегата дет я кара същата като моята и помечтахме за по една грозна пума 1,7 125 луди магарета 
Къде я мина тази диагностика ?
До колкото си спомням не сме имали до сега участник с пума и то с мотор кат твоя затва ше лучкаме.
На база тва което е минало през форума моето предположение е така нареченото "стъпоково моторче" или тва е клапана за празен ход.
Натрупват се нагари, мизерии.
Една от многото теми по въпроса
Другото предложение е :
Колегата дет я кара същата катто моята имаше подобно поведение както го описваш и се оказаха угнили нацепени маркучи на EGR.
И другото :
След като са барали по колата и може би са отстранили някой проблеми ми да са рестартирали компа баси ...
 ...
			
									
									
						А здрасти ти с тази грозна пума
Къде я мина тази диагностика ?
До колкото си спомням не сме имали до сега участник с пума и то с мотор кат твоя затва ше лучкаме.
На база тва което е минало през форума моето предположение е така нареченото "стъпоково моторче" или тва е клапана за празен ход.
Натрупват се нагари, мизерии.
Една от многото теми по въпроса
Другото предложение е :
Колегата дет я кара същата катто моята имаше подобно поведение както го описваш и се оказаха угнили нацепени маркучи на EGR.
И другото :
След като са барали по колата и може би са отстранили някой проблеми ми да са рестартирали компа баси ...
- 
				porscho
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
 - Модел на автомобила: puma 1,7
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
мерси за инфото колега аз четох всичко което намерих по подобни теми и аз мислех за стъпковото, а компа беше рестартиран но до тук нищо сега я карам все едно не е била в сервиз и мисля в понеделник да пробвам мото пфое една диагностика
п.с. между другото преди карах една фиеста 1,1 92 година ама карбуратор е знаех и кътните зъби дет се вика ама тва говедо сега много електроники са наблъскали а и от инжекции...гола вода съм
			
									
									
						п.с. между другото преди карах една фиеста 1,1 92 година ама карбуратор е знаех и кътните зъби дет се вика ама тва говедо сега много електроники са наблъскали а и от инжекции...гола вода съм
- kEFi
 - потребител

 - Мнения: 2863
 - Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
 - Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Напърво време е добре това, което си намислил! Ама им стой на главите! Може да ти кажат туй-онуй за смяна (за минимум 500лв и нагоре), но не бързай да се връзваш! Пиши първо тука, да го обсъдим да елиминираме туй-онуй и ще ти остане само проблема 
  Освед диагностика на компа за грешки поискай диагностика на датчиците и е добре да ти позамерят компресия. Един вид използвай момента за един обстоен преглед - най малкото ще имаш основно инфо...Успех!
			
									
									
						- 
				porscho
 - потребител

 - Мнения: 9
 - Регистриран: 26 яну 2007, 23:28
 - Модел на автомобила: puma 1,7
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
намерих един познат в мото-пфое и се надявам да не ми каже да сменя половината кола 
  но пак ще им вися на главите ако ме пуснат де 
  а между др издърпах на някакъв датчик буксата и колата заработи по добре но си нямам представа какво изключих 
  мога да го снимам и да кача снимката ако някои го познае на вид 
абе трябваше да си карам фиестата с карбуратора ама на пуста гъзария
  
  
			
									
									
						абе трябваше да си карам фиестата с карбуратора ама на пуста гъзария
- DigiPro
 - потребител

 - Мнения: 4337
 - Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
 - Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Това което си показал на снимките е TPS или датчик за положението на дроселната клапа. Като натискаш педала на газта движиш тази клапа и определяш колко въздух да постъпва в всмукателните колектори. По положението на тази клапа и показанията на този датчик компютъра подава необходимото количество гориво за да се получи оптимална горивна смес. Предполагам, че сега като си го откачил компютъра работи с някаква осреднена стойност по подразбиране.
Този датчик представлява най-обикновен потенциометър. Може да се е износил проводимия слой и да не работи добре. Потърси из форума и из интернет с ключова дума "TPS" и ще намериш допълнителна информация.
			
									
									
						Този датчик представлява най-обикновен потенциометър. Може да се е износил проводимия слой и да не работи добре. Потърси из форума и из интернет с ключова дума "TPS" и ще намериш допълнителна информация.
- 
				vladislav
 - потребител

 - Мнения: 607
 - Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
 - Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Извинявай за любопитсвото, ходи ли на диагностика и какво ти казаха. Датчика които си снимал и на мен ми заприлича на този които следи за положението на дроселовата клапа (TPS), но не исках да пиша (все пак колите са доста различни и да не стане объркване), но имам едни съмнения за моя, а все не мога да отделя време за диагностика.porscho написа: мисля в понеделник да пробвам мото пфое една диагностика
Ако си решил проблема били написал от какво е бил?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта
