!!! Въздух от капачката за масло !!!
- iovan1
- потребител 
- Мнения: 42
- Регистриран: 09 окт 2007, 22:08
- Модел на автомобила: Escort '92 1.8 16V DOHC 105ps
- Местоположение: Дупница
- Status: Извън линия
!!! Въздух от капачката за масло !!!
Здравейте,от една седмица имам Ескорт 1.8 16V 92'.Вчера случайно отворих капачката за масло и какво да видя   оооооооо богове от там духа (повече от нормалното според мен)
  оооооооо богове от там духа (повече от нормалното според мен)  .Та въпросът ми е на какво може да се дължи това.
 .Та въпросът ми е на какво може да се дължи това.  Поздрави!
  Поздрави!
			
									
									
						 оооооооо богове от там духа (повече от нормалното според мен)
  оооооооо богове от там духа (повече от нормалното според мен)  .Та въпросът ми е на какво може да се дължи това.
 .Та въпросът ми е на какво може да се дължи това.  Поздрави!
  Поздрави!- DMX_a
- потребител 
- Мнения: 933
- Регистриран: 26 май 2007, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
 BMW 320 E36
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ре: !!! Въздух от капачката за масло !!!
Не искам да те плаша, но иди да си премериш и компресията и ще разбереш за кво иде речiovan1 написа:Здравейте,от една седмица имам Ескорт 1.8 16V 92'.Вчера случайно отворих капачката за масло и какво да видяоооооооо богове от там духа (повече от нормалното според мен)
.Та въпросът ми е на какво може да се дължи това.
Поздрави!

От там изобщо не трябва да духа....
- 
				cocoff
- потребител 
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Е, чак пък изобщо...Тогава нямаше да има нужда от вентилация на картера  Най-малкото в картера въздухът се движи с доволно голяма скорост и  става страшно течение. Мериш компресията, както те посъветва DMX-a и ако тя е наред, търсиш дали не е запушена въпросната вентилация. Ако и тя е наред - пей сърце...
 Най-малкото в картера въздухът се движи с доволно голяма скорост и  става страшно течение. Мериш компресията, както те посъветва DMX-a и ако тя е наред, търсиш дали не е запушена въпросната вентилация. Ако и тя е наред - пей сърце...
			
													 Най-малкото в картера въздухът се движи с доволно голяма скорост и  става страшно течение. Мериш компресията, както те посъветва DMX-a и ако тя е наред, търсиш дали не е запушена въпросната вентилация. Ако и тя е наред - пей сърце...
 Най-малкото в картера въздухът се движи с доволно голяма скорост и  става страшно течение. Мериш компресията, както те посъветва DMX-a и ако тя е наред, търсиш дали не е запушена въпросната вентилация. Ако и тя е наред - пей сърце...
					Последна промяна от cocoff на 23 окт 2007, 20:05, променено общо 1 път.
									
			
									Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
						- 
				g.taskov
- потребител 
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега,
DMX-a е прав провери си компресията.След като я премеритезапомни показанията от цилиндрите.Сипете по около 50 гр. масло вцилиндрите
които показват евентуално по-ниска компресия и ако компресията се
повиши на тези цилиндри си за ремонт.Виж вентилацията в въздушния филтър ,ако имаш там масло това е още един показател
за ремонт.Според показанията до 8-9 атм. на цилиндър при 11 оригинал можеш да мъчиш да караш още под тях прави ремонт.
Аз преди месец минах по тоя път само че с Мондео.
			
									
									
						DMX-a е прав провери си компресията.След като я премеритезапомни показанията от цилиндрите.Сипете по около 50 гр. масло вцилиндрите
които показват евентуално по-ниска компресия и ако компресията се
повиши на тези цилиндри си за ремонт.Виж вентилацията в въздушния филтър ,ако имаш там масло това е още един показател
за ремонт.Според показанията до 8-9 атм. на цилиндър при 11 оригинал можеш да мъчиш да караш още под тях прави ремонт.
Аз преди месец минах по тоя път само че с Мондео.
- 
				Aicken
- потребител 
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
g.taskov написа:Колега,
DMX-a е прав провери си компресията.След като я премеритезапомни показанията от цилиндрите.Сипете по около 50 гр. масло вцилиндрите
които показват евентуално по-ниска компресия и ако компресията се
повиши на тези цилиндри си за ремонт.Виж вентилацията в въздушния филтър ,ако имаш там масло това е още един показател
за ремонт.Според показанията до 8-9 атм. на цилиндър при 11 оригинал можеш да мъчиш да караш още под тях прави ремонт.
Аз преди месец минах по тоя път само че с Мондео.
Приятел какво искаш да кажеш с "масло" в въздушния филтър , защото аз в самия въздушен филтър на мондеото нямам омацано по него самия или под него масло , но има една тръбичка която излиза от кутията на въздушния филтър , има едно като малко филтърче мушнато между тръбичката и кутията на въздушния и то е мазно , като го извадих да го почистя виждам че тръбичката е мазна , това зле ли е и за какво служи тази тръбичка разясни моля
- 
				Aicken
- потребител 
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
cotecna написа:Спокойно без паника моля, тва че духа нищо не значи както и може да значи много неща, колегата g.taskov е дал обяснение, може и от клапаните да пуска и пак да духа през капачката, ако смяташ че колата върви и не ти гори масло няма кво да я бутате, някой пишман майстор най-много да те хване за рибка и да те направи луд, Aicken тва че има масло там е нормално та нали от там излизат картерните изпарения, как може да не е мазно то за тва си има филтърче с клапанче да задържа маслото до колкото може за да не ти цапа филтъра
мерси просто незнаех , сега вече знам и нема да ви тормоза с тъпотии!

- 
				cocoff
- потребител 
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
За да "пускат" водачите и гумичките (зелените стрелки), някой трябва да е запушил всмукателните и изпускателните тръби(червено)  Това евентуално може да е един задръстен катализатор.
 Това евентуално може да е един задръстен катализатор.
Може по тоя път и да минава някакво минимално количество газове, но то няма да се усеща като духане, освен ако не си останал съвсем без гумички, но тогава нали знаеш какво става с маслото
			
									
									 Това евентуално може да е един задръстен катализатор.
 Това евентуално може да е един задръстен катализатор.Може по тоя път и да минава някакво минимално количество газове, но то няма да се усеща като духане, освен ако не си останал съвсем без гумички, но тогава нали знаеш какво става с маслото

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
						- 
				cotecna
- потребител 
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ще ти дам конкретен пример за да няма неразбрали само ме е яд, че не е тука мястото да СПАМЯ темата на момчето. На приятелката ми "форд ка 1.3 ендура" - духаше страшно много през капачката и за около 1000 км. гореше по 1л. масло, закарахме на "майстор" мериха компресия гледаха че духа и казаха "МНОГО ЛОшО - ОСНОВЕН РЕМОНТ" и решихме да не прайме такива работи щото за тая кола не си заслужава... с едно приятелче бивш моньор от daewoo свалихме главата , сменихме гумички на клапаните, шлайфахме клапани и ги паснахме и то на ръка !!!! и ооооооооооо чудо, компресия колкото искаш даже в "повече", спря да гори масло и да духа през капачката!!!!! и така вече година и половина, масло се "долива" само като дойде време за смяна, цялата работа беше около 60-70 лв за гарнитури и гумички не помня точно сумата но там някъде беше, пък на оня "майстор разбиркото" като мина от там още му "пращам поздрави" ако paci и disc искат може после да изтрият тоя ми спам в темата на колегата...........
paci: Абе аз че трих трих ама сега виждам, че съм могъл да възстановя някое мнение
			
									
									
						paci: Абе аз че трих трих ама сега виждам, че съм могъл да възстановя някое мнение

- 
				cocoff
- потребител 
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не мисля, че спамим. Темата е за духане и ние за това спорим.
Продължавам да твърдя, че поне 90% от налягането в картера идва през сегментите. Нормално и чисто нова кола няма 100% уплътняване, така че духане вина ги има(иначе нямаше да има нужда от вентилация, както писах вече). На празен ход е по-силно. При повишаване на оборотите се увеличава и вакуума във всмукателните тръби и през вентилационната система спада налягането/духането в картера. Ето защо иначе този толкова прецизен тест с духането е добре да се прави на 2-3к оборота.
			
									
									Продължавам да твърдя, че поне 90% от налягането в картера идва през сегментите. Нормално и чисто нова кола няма 100% уплътняване, така че духане вина ги има(иначе нямаше да има нужда от вентилация, както писах вече). На празен ход е по-силно. При повишаване на оборотите се увеличава и вакуума във всмукателните тръби и през вентилационната система спада налягането/духането в картера. Ето защо иначе този толкова прецизен тест с духането е добре да се прави на 2-3к оборота.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
						- biser_sg
- потребител 
- Мнения: 24
- Регистриран: 03 юли 2006, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 130 hp '98+ГИ "ФОБОС"
- Местоположение: STARA ZAGORA
- Status: Извън линия
Напълно е възможно при износване на водачите и стеблата на изпускателните клапани да преминават изгорели газове, дори и при перфектна изпускателна система-просто е най-краткият път. Не помага и смяната на гумичките-струята горещи газове ги изпичат за няколко хиляди км.  Това са заводските хлабини    на  Екотека на Опел  :                                                                                
Зазор в сопряжении стержня клапана с направляющей втулкой:
- впускные клапаны 0.03 - 0.057 мм
- выпускные клапаны 0.04 - 0.067 мм
При двигатели на ХХХ ХХХкм стеблата са видимо изтънени и луфтовете стигат до няколко десети от мм и от тях духа и гори масло като за световно.
			
									
									
						Зазор в сопряжении стержня клапана с направляющей втулкой:
- впускные клапаны 0.03 - 0.057 мм
- выпускные клапаны 0.04 - 0.067 мм
При двигатели на ХХХ ХХХкм стеблата са видимо изтънени и луфтовете стигат до няколко десети от мм и от тях духа и гори масло като за световно.
- 
				cocoff
- потребител 
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Малиии, да отънеят стеблата и да се изтрият водачите...това за какъв пробег ли е станало...и какво ли е станало с челата и с компресията преди това.... А какво става там, където има най-голямо триене, сегменти/цилиндър. Не че не е възможно, но такава кола би харчила масло и бензин на поразия, а ще върви а 1/2 от мощността си. Тогава може да духа не само през клапаните, ами и отвсякъдеbiser_sg написа: ...

П.П. А и по ми допада газовете да търсят най-малкото съпротивление, а не най-краткия път

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Спирай да се занимаваш с глупости, на д-ля ти му няма нищо, даже и гумичките на клапаните не са за смяна. Всички д-ли духат даже и чисто новите не се подвеждайте по глупости на " разбирачи". Критерий за състоянието на един д-л (без да се разглабя) е компресията и разхода на масло за 1000км, всичко друго са бабини диветини.iovan1 написа:Само искам да спомена,че колата за 1200км не е изгоряла грам масло,а и си дърпа повече от прилично.Поздрави!
- biser_sg
- потребител 
- Мнения: 24
- Регистриран: 03 юли 2006, 21:24
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 130 hp '98+ГИ "ФОБОС"
- Местоположение: STARA ZAGORA
- Status: Извън линия
<<Малиии, да отънеят стеблата и да се изтрият водачите...това за какъв пробег ли е станало...и какво ли е станало с челата и с компресията преди това.... >>
Отваря се мотора, сменят се сегменти и гумички и хайде на колите на по 100 000км, карани от бабички до магазина и до ветеринарната лечебница-бабата имала котка/кученце.
<<А и по ми допада газовете да търсят най-малкото съпротивление, а не най-краткия път >>
понякога, колкото и да е невероятно е едно и също 
 
До iovan1 - послушай колегата, НАСКО най-вероятно е прав, пък ние само си почесхме езиците/пръстите/
			
									
									
						Отваря се мотора, сменят се сегменти и гумички и хайде на колите на по 100 000км, карани от бабички до магазина и до ветеринарната лечебница-бабата имала котка/кученце.
<<А и по ми допада газовете да търсят най-малкото съпротивление, а не най-краткия път >>
понякога, колкото и да е невероятно е едно и също
 
 До iovan1 - послушай колегата, НАСКО най-вероятно е прав, пък ние само си почесхме езиците/пръстите/

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 34 госта


 !
  !

