Голям разход
- doctordre
- потребител 
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Голям разход
Колеги помагайте, сиерата харчи адски много  Средния разход ми излиза към 15
 Средния разход ми излиза към 15  Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено
 Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено 
			
									
									
						 Средния разход ми излиза към 15
 Средния разход ми излиза към 15  Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено
 Въздушния филтър не е на много км, скоро сменях мембрана на изпарителя, газта е регулирана, кабелите и свещите са нови, не я ръчкам много... Просто нз вече къде да я карам да я видят, нямам идея от какво може да е. Наистина в София трафика си е голям ама чак 15 ми се вижда прекалено 
- doctordre
- потребител 
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
ок, ще сменя въздушния. а какъв е тоя филтър на газтаdimbatami написа:смени си въздушния и филтъра на газта задължителнои кво означава че е регулирана газта щом харчи така аа и дане забравя как е термустата загрявали ти колата или се на студено върви и къвти е двг
 а газта е регулирана според газаджиите, там нали уж гледат нещо и въртят кранчето... термостата нз как е
 а газта е регулирана според газаджиите, там нали уж гледат нещо и въртят кранчето... термостата нз как е  а колкото до impresa: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т
 а колкото до impresa: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5т  ти знаеш ли какво е 2,5т кола
 ти знаеш ли какво е 2,5т кола 
- cenzor
- потребител 
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5тти знаеш ли какво е 2,5т кола
 Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
 Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?!
 
 По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :
Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
- doctordre
- потребител 
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми за другите нз, може и под 1200 да са, моята е комби и е малко над 1200 мисляcenzor написа:doctordre написа: колега, сиерата тежи 1200кг, откъде ги извади 2,5тти знаеш ли какво е 2,5т кола
Тъкмо това щях да питам, какви са тези два тона и половина?!
Това да не е Сиера, теглеща друга Сиера на буксир?!
По мои спомени, Сиерата дори е под 1200кг.
A, ето и килограмите , и един Фокус и Фиеста , за сравнение :
Sierra 2.0 литра, 4/5 door Kerb weight : 1128
Focus 1.4 литров; 5 door hatchback Kerb weight: 1247
Fiesta 1.3 литров; 5 door hatchback kerb weight: 1107
 но това не ми решава проблема с газта
 но това не ми решава проблема с газта  дайте съвет че не мога да мръдна, то по-добре бензин да сипвам...
 дайте съвет че не мога да мръдна, то по-добре бензин да сипвам...- iashor
- потребител 
- Мнения: 34
- Регистриран: 25 апр 2006, 17:47
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Може и да е нормално
Аз мойта сиера 1.6 я карам до метрото по 1.5 км в едната посока и повечето време е на смукач, та ми дава 17/100 газ сега в студеното.
			
									
									
						- dimbatami
- потребител 
- Мнения: 387
- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Status: Извън линия
ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта  от долната му страна  като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае
			
									
									
						- doctordre
- потребител 
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
ок, мерси много на всички за съветите. ще проверя всичко, което казахте. термостата не е сменян, също ми прави впечатление че загряла колата седи в началото на НОРМ, по-нагоре не се е качвала стрелкатаdimbatami написа:ако не си сменял термостата значи със сигурност му е време това влияе на разхода много аз също имах такъв проблем но докато го проумях и сега разхода е по добъра пък филтара на газта е във клапана на газта от долната му страна като го разглобиш при някои тои е нещо като кече а при други си е просто филтърче и струва стотинки но също влиае
 иначе колата като се кара не се кара на къси разстояния, най-често около 15км минавам, сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение
 иначе колата като се кара не се кара на къси разстояния, най-често около 15км минавам, сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение 
- 
				vladislav
- потребител 
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.
- doctordre
- потребител 
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми не е сменяно това филтърче, само една голяма мембрана на изпарителяvladdko написа:От тук ти идва разхода, щом си сменял мембрани филтърчето за което са ти написали погоре сигурно е сменяно, по скоро завии половин оборот на тройника към затягане и виж как ще ти върви колата, ако върви нормално има динамика, може да навиеш още половин оборот и виж как ще се държи колата ако не върви връщаш на обратно.doctordre написа: сутрин паля и на газ обаче, това сигурно също има значение
След смяна на мембрани е нормално да харчи повече, трябва да се донастои след 500-1000 км., да си засечеш разхода реално - засичането го направи на загряла кола, студена на газ със сигурно харчи повече от колкото на бензин.
 а  за въртенето на газта не  смея  да  пипам  да не  стане  по-зле,  ще отида при  газаджиите да видят
 а  за въртенето на газта не  смея  да  пипам  да не  стане  по-зле,  ще отида при  газаджиите да видят- 
				vladislav
- потребител 
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.
			
									
									
						- doctordre
- потребител 
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми ще мина през газаджиите да видят това филтърче и да врътнат тоя тройникvladdko написа:Ако ти е запушено филтърчето няма да върви на газ над определени обороти напр. 3000. то не е скъпо 2 лв., но през него минава газта преди да влезе в изпарителя и лично аз не бих си го сменил сам има вероятност да не завия нещо като хората, а и моят изпарител е на много е...но място. За врътката на тройника, няма какво да и стане, отбелязваш си как е било настроено и ако не върви си връщаш на старото положение - разбира се ако ти е обикновена газовата.

- mugurdi4
- потребител 
- Мнения: 135
- Регистриран: 23 фев 2005, 19:33
- Модел на автомобила: EX-Ford Escort 1.6L-80PS/5800rpm;125Nm/3000rpm LPG '84
 Ford Fiesta 1.4LPG '11
- Местоположение: София,България
- Status: Извън линия
Как го постигна този разход, аз ако нямаш нещо против ще ти използвам темата да задам един въпрос на колегите! 
Относно загряването на колата карам Форд Сиера и Форд Ескорт, съответно първата 1.8/карб. и 1.6/карб, и двете са на газ, проблема е че и двете загряват доста мъчно, ескорта пак си загрява след известно време, но Сиерата изобщо не отлепя стрелката! От Стрелбище до Горубляне едвам-едвам беше отлепила и духаше не съвсем топъл въздух....
Как да оправя този проблем, на Ескорта бях сменил малкото радиаторче и имаше лек ефект, други предположения?
Възможно ли е от там да идва вис. разход? Ескорта градско ~13л/100км, Сиерата 17-градско, извънградско ~10
Благодаря предварително!
			
									
									Относно загряването на колата карам Форд Сиера и Форд Ескорт, съответно първата 1.8/карб. и 1.6/карб, и двете са на газ, проблема е че и двете загряват доста мъчно, ескорта пак си загрява след известно време, но Сиерата изобщо не отлепя стрелката! От Стрелбище до Горубляне едвам-едвам беше отлепила и духаше не съвсем топъл въздух....
Как да оправя този проблем, на Ескорта бях сменил малкото радиаторче и имаше лек ефект, други предположения?
Възможно ли е от там да идва вис. разход? Ескорта градско ~13л/100км, Сиерата 17-градско, извънградско ~10
Благодаря предварително!
Създаден да бъде
FORD!
						FORD!
- schrack
- потребител 
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Ако си я карал  на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък....
  на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък.... 
			
									
									
						 на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък....
  на вода може да е натрупала котлен камък в радиаторчето за парното аз..... практикувам така..! Взимам КИСЛОЛ и го наливам в системата (когато е празна и на топъл ДВГ) и чакам 15мин. да ври, после пала ДВГ-то за 3-мин за да превърти кислола и така 3-пъти после точиш промиваш с вода по същият начин и ти гарантирам че всичко се отпушва цалата система тези работи с оцет са дрън-дрън аз го правя това от 4 години на различни коли и ефекта е 95% . Има една подробност, след като промиеш сис. може да текне вода (антифриз) от някой тръбички които са метални кислола разяжда само котленият камък.... 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта







 така че още не съм ходил до газаджиите, ще направя още няколко цикъла по 10лв да видя ситуацията
 така че още не съм ходил до газаджиите, ще направя още няколко цикъла по 10лв да видя ситуацията 


