прекъсване при палене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

прекъсване при палене

Мнение от smalll » 05 ное 2007, 17:46

та значи вапросът ми е: сега като стана по студено сутрин като паля колата ми прекъсва но не винаги и оборотомера ми показва ниски обороти.
ескорт 1.8тд

escorttd
Status: Извън линия

Мнение от escorttd » 06 ное 2007, 12:37

виж дали ти работят всички подгряващи свещи и корекцията на аванса на помпата- стъпковото моторче пред левия амортисьор

smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от smalll » 06 ное 2007, 12:46

мерси

Turbofen
потребител
потребител
Мнения: 7
Регистриран: 27 дек 2006, 20:13
Модел на автомобила: Golf 2 GTD
Status: Извън линия

Мнение от Turbofen » 06 ное 2007, 19:12

според мене сичко си е наред може да ти прекъсва от това че още не е загряла.Ако го прави сега от тия дни.защото са по ниски температурите.

smalll
потребител
потребител
Мнения: 51
Регистриран: 15 апр 2007, 09:35
Модел на автомобила: ford eskort 1.8td 1996
Местоположение: хасково
Status: Извън линия

Мнение от smalll » 06 ное 2007, 19:37

да точно така прекъсва само когато е студена
днес температурата сутринта беше около нулата и не прекъсваше
незнам какво точно става вече :!: :?:

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 06 ное 2007, 22:39

и при мен прекъсва ,дори гасне,но при мен проблема е друг бензиновата помпа започва да сдава багажа и не ми качва бензин,и става така запаля работи ,хлопна на съединителя и първа ок,мина 20-30метра вече на втора и се дави ,недостига гориво до карбураторчето,много гадно се получава и сега при ниски t ако акомулатора е слаб приятно бутане.при теб нямам представа как е механизма но при дизел знам че е възможно запушване на дюзи(непълно),но пак казвам от дизели почти нищо не отбирам *00926*
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта