Въпрос за Проблем с компа

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Въпрос за Проблем с компа

Мнение от venom4o » 09 ное 2007, 20:27

Купих си днес дебитомер аз.. ОТ някой хора от форума .. Обачето ми прекъсва буксата много гадно... Та да попитам.. като не прексва буксата работи доста по устойчиво мотора слуша си педала ,но повече от 3000 оборота не иска да развие.. Защо тЪй?
Последна промяна от venom4o на 09 дек 2007, 12:37, променено общо 1 път.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 09 ное 2007, 23:07

Първо оправи прекъсването :) Тия нисковолтови сигнали от окиси се прецакват, та камо ли от прекъсване.
Новият дебитомер същия ли е като стария?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 ное 2007, 23:14

новия стар дебитомер е същия а немога да кажа как е работила със стария защото той не работеше...Утре ще проследя целия кабел и ще му махна кожуха да видя кабелите някъде да не е обелена изолацията да дава на късо ,че съм чувал за такъв случай на едно Ауди

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 10 ное 2007, 12:54

значи днеска цял ден се занимавах с буксата.. смених и и 4-те клеми ,но ефект няма колата единствено държи обороти... Прекъсва жестоко .. прави детонации в генерацията черен дим излиза.. А когато откача дебитомера на празен ход гасне ,но работи по устоичиво мотора след 1500.. форсира се .. не прекъсва след 1800 оборота но малко по бавно реагира на педала и разхода е невероятен.. Възможно ли е дебитомера да не е в ред или е от кабела? Някой боже ли да снима неговата букса да видя как са подредени кабелите по цветове?

Едит:
Само да кажа .. Свещите кабелите капачката и палеца са чистонови и на ГАЗ колата работи супер в сравнение с бензин.. Съответно проблема е по електрониката на инжикцията...Въздушния филтър е чистонов! мотора е след пълен ремонт включително и набиване на ризи...

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

За дебитомера

Мнение от mladen1984 » 13 ное 2007, 08:15

Здрасти!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: За дебитомера

Мнение от venom4o » 13 ное 2007, 17:17

mladen1984 написа:Здрасти!
Погледна ли го отвътре да не е замърсен и дали клапана се движи плавно и не заяжда!Ако е замърсен го почисти с бензин.А иначе буксата трябва да има скоба която я държи да е неподвижна.
Препоръчвам ти да почистиш куплонга с контактен спрей.
Аре - успех!
не е това проблема чистих го.. Скоба няма .. срязах буксата и сложих нови клеми да правят по добър контакт ,но се съмнявам ,че не съм запомнил кабелите затова айде някой да ги снима тия кабели най накрая да видя как са подредени защото вече се отказвам от тай инжекция и мисля да го преправям на карбуратор скоровреме

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

за дебитомера

Мнение от mladen1984 » 13 ное 2007, 20:37

При моята кола и двете букси които се включват в дебитомера са подсигорени със защитна скоба, която не позволява самоизмъкването им!Би трябвало и при сиерите да е така.А иначе знаеш ли от какъв модел Форд си взел новия дебитомер??Защото при мен са 2 различни,тоест единия ми куплунг е с 3 действащи букси и 2 празни ,а другия е с 4 действащи и 1 празна.Възможно ли е дебитомера да е от веобразен форд?Възможно е това да е проблема.
При мен подобно пукане и висок разход + загуба на мощност и ниски обороти се дължеше на развалени клапани !(

п.п. Моето мнение е да не преправяш колата.Това само ще ти пречини излишни главоболия!"Няма нещо което не може да се поправи"!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 ное 2007, 00:07

Дебитомера е същия какъвто беше стария .. той и преди това е сменян от бившия собственик ,но на Друга сиера 1 към 1 мотор с моя работи идеално !

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от noface » 15 ное 2007, 09:59

На мойта старата сиера,аз лично 2 дебитомера съм сменял.Единия беше 1;1 със моя,след като грумна 3-4 пъти го смених с друг,който беше с други обозначения. И 2-та са работили при мен без включена буква.
на бензин работеше над 1500об/мин. на газ си рабо6е на ~900об/мин.
Според мен от някъде ти смуче въздух,при мен такива бяха признаците
не стабилни ниски обороти и гърмене в изпускателната с-ма.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 09 дек 2007, 12:37

Така хора.. кажете къде да отида на диагностика-- проверих всичко по мотора ,но просто като пусна пустия дебиЛомер и повече от 3000 не иска и гърми в генерацията.. защо се шашка тоя комп? Всичко друго съм и оправил.. потенциометър .. моторче за ниските всичко работи..


едит: само да попитам.. Как да проверя кабелите на дебитомера дали не правят мизерии? между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...

едит2 : казаха ми за някакъв диагностик във гараж Република на околовръстното срещу Бриколаж...

Edinuser
Потребител
Потребител
Мнения: 774
Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от Edinuser » 09 дек 2007, 14:29

Не знам за Сиерата - но Мондеото след почистване на MAF-а ( който е разходомера за въздуха ) е необходимо да се нулира компа - това става като се откачи напълно акумулатора за няколко минути.
И след това компа се калибрира отново в рамките на 8-10 км движение.

Потребителски аватар
mladen1984
потребител
потребител
Мнения: 1471
Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

предложение

Мнение от mladen1984 » 10 дек 2007, 08:05

Ще ти предложа следното.Разтърси се в нета за PDF файл на руски за ремонт и експлоатация на скорпио.Там са дадени данни за съпротивлението на тези куплонзи и характерните проблеми с тях.
Мисля че твоя двигател се използва и при Скорпио.Аре успех :D
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 10 дек 2007, 08:45

venom4o написа: между 2 от тях мултицета открива няква крехка връзка която не се прекъсва колкото и да ги мърдам...
Не знам какъв тип ти е MAF-а, но ако е термочувствителен, връзката, според мен, трябва да е не крехка, а около 1-2 килоома :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 дек 2007, 18:37

Колеги прекъсва като включа дебитомера иначе ускорението се оправи ,но до 2500 след това тотално заглъхва

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 14 дек 2007, 09:29

Може и да греша, но съм забелязал, че при монтиране на АГУ се затваря входа за въздух към въздушния филтър, за да работи уредбата. Да не би от тук да са ти главоболията - ограничен въздушен поток и от там ограничаване на оборотите.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 16 дек 2007, 17:36

Проблема се изясни ,но остана проблема защо държи 2000 оборота в момента мия моторчето за ниските ако не се прави утре ще му умувам!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта