цяла аоспухова канализация за мондео
- zaprqn
 - потребител

 - Мнения: 39
 - Регистриран: 12 сеп 2006, 20:58
 - Модел на автомобила: ford mondeo 1.6 16v 88к.с. 96
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
цяла аоспухова канализация за мондео
здравейте колеги!!
интересуваме цената на цялата канлизация (незнам в нея вкл. ли се и катализатора) какви пари да си наготвя? Удачно ли е да ида в МП за оригинлен естествено , писах им на МП Пловдив не ми казаха цената но за монтажа т.е. труда е 120лв, трябвало да кажа номера на рамата за да уточни какъв е точно аоспуха (ляв или десен)
даите съвет , инфо
  
 
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
			
									
									интересуваме цената на цялата канлизация (незнам в нея вкл. ли се и катализатора) какви пари да си наготвя? Удачно ли е да ида в МП за оригинлен естествено , писах им на МП Пловдив не ми казаха цената но за монтажа т.е. труда е 120лв, трябвало да кажа номера на рамата за да уточни какъв е точно аоспуха (ляв или десен)
даите съвет , инфо
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
mondeo
						- 
				stekyman
 - потребител

 - Мнения: 1
 - Регистриран: 30 окт 2007, 07:13
 - Модел на автомобила: Mondeo комби 1.6 бензин, 16v, 96 г.
 - Status: Извън линия
 
Имам същото Мондео като тебе. Комби е, не знам твоето такова ли е, но мисля, че няма разлика в гърнетата.
Та преди 5 години като ми се скапа оригиналния катализатор и не ми се даваха 900 лв. за нов - моя тенекеджия ми сложи някакво полско гърне - и досега карам с него - няма грешка. Преди 2 г. и половина като изреваха и другите 2 гърнета - сложих средно - полско. Исках и задното да е такова, но се оказа невъзможно - защото нямаше някакъв малък преходник в комплекта и ми предложиха друг модел - както се изразиха познатите ми от магазина - "фирмата е мерцедес за гърнета"
 . Пасна идеално. И досега нямам проблеми.
Между другото, докато се разбере, че поляците не предлагат въпросния преходник за задното гърне и ми дойде другия модел, карах една седмица без задно (трето гърне), после като го сложих - нямаше разлика в шума и звука на излизащите газове
 . И си рекох - за какво ли само го слагат това третото 
 
Ако не слагаш нов катализатор според мен за целия тръбен път ти стигат около 350-400 лв.
Не съм спец по колите, лаик съм, ако нещо греша - нека ме поправят разбирачите тук
			
									
									Та преди 5 години като ми се скапа оригиналния катализатор и не ми се даваха 900 лв. за нов - моя тенекеджия ми сложи някакво полско гърне - и досега карам с него - няма грешка. Преди 2 г. и половина като изреваха и другите 2 гърнета - сложих средно - полско. Исках и задното да е такова, но се оказа невъзможно - защото нямаше някакъв малък преходник в комплекта и ми предложиха друг модел - както се изразиха познатите ми от магазина - "фирмата е мерцедес за гърнета"
Между другото, докато се разбере, че поляците не предлагат въпросния преходник за задното гърне и ми дойде другия модел, карах една седмица без задно (трето гърне), после като го сложих - нямаше разлика в шума и звука на излизащите газове
Ако не слагаш нов катализатор според мен за целия тръбен път ти стигат около 350-400 лв.
Не съм спец по колите, лаик съм, ако нещо греша - нека ме поправят разбирачите тук
MONDEO няма нищо общо с Ford !
						- 
				diesel1.6
 - потребител

 - Мнения: 4211
 - Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
 - Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
 - Местоположение: Варна
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Re: цяла аоспухова канализация за мондео
Видях цена на универсален катализатор до 2,5 литра двигатели (бенз) - около 220 лв.
това обаче е в шведската верига biltema
			
									
									
						това обаче е в шведската верига biltema
- BukTop
 - потребител

 - Мнения: 73
 - Регистриран: 15 апр 2006, 19:07
 - Модел на автомобила: Escort CL 1.3 карб 1995 МК VI
 - Местоположение: Перник
 - Status: Извън линия
 
В МП за моя ескорт, дето фабрично си няма катализатор от колекторите - до отзад ми искаха само за гърнетата 800 и нещо кинта(без труд), отидох на околовръстното в Ем Комплект и за 220 лева и 40 минути работа се сдобих с чисто нова изпускателна система  
 , даже и гаранцийка от 1 година ми дадоха. От тогава минаха 2 години и няма никаква ръжда по гърнетата, при положение, че доста съм ги сгънал отдолу 
			
									
									Ние! Производителите на създърма и бахур, няма да остайм кОлтурата! Ма и създърмата и бахура няма да остайм.
						- Kocko
 - потребител

 - Мнения: 725
 - Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
 - Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Канализация казваш искаш... Имам малко улуци... от нераждъвейка, дали ще свършат работа?
Под "аоспухова канализация" предполагаме имаш предвид ауспухова генерация (идва от auspuff - немски) ауспуФ на български едва ли звучи добре, та затова ф=х.
Сега сериозно:
Ако държиш да имаш катализатор и отделяш голямо значение на чистотата на въздуха, за разлика от ДАПаджиите, да... Ем-Комплект продават катализатори на разумни цени, друга опция са българските АСПО, които се намират на "Шипченски проход" с/у бензиностанцията на Дунев, ако си в София. Ако не... мисля че Косер са дистрибутори за цялата страна на АСПО. Това обаче беше само за катализатора.
За 2ро и трето гърне си купи Walker или Bosal. Продават се на много места, включително и Косер. Трябва да се поразтърсиш.
Разликата м/у тях и гаражното производство по мнения на приятели е драстична.
Карам вече близо 3 години със смесица от Walker, Bosal и АСПО.
т.е.
Вместо катализатор имам "бомбичка" на Bosal. Купува се по диаметър на тръбата и размер на катализатора... малко на око работа, но е перфектна опция. Представлява доста тежко малко гърне със спираловидно разпробита, по особен начин, вътрешна тръба.
Второто ми гърне е "Walker", а крайното АСПО. Купих го поради липсата на друга опция. Загубих старото си гърне тогава на един път и нямаше никъде в Ямбол последно гърне на Walker или Bosal, трябваше да пътувам и се наложи да купя АСПО.
Относно качеството на АСПО... не мога да кажа много суперлативи, макар че съм доволен. Малко поизгни от газта, но все още заварките изглеждат здрави. АСПО в София са тарикати. Загубих накрайника и тръгнаха да разглобяват, за да ми сложат ново без да питат. След като побеснях ги накарах да завият всичко и да ми заварят нов накрайник за 10лв. Мамка му... мразя цървули механици.
Та всичко реално ще ти излезе вероятно около 300-350лв. без катализатор
Със катализатор, малко по-скъпо.
Преценката е твоя!
			
									
									Под "аоспухова канализация" предполагаме имаш предвид ауспухова генерация (идва от auspuff - немски) ауспуФ на български едва ли звучи добре, та затова ф=х.
Сега сериозно:
Ако държиш да имаш катализатор и отделяш голямо значение на чистотата на въздуха, за разлика от ДАПаджиите, да... Ем-Комплект продават катализатори на разумни цени, друга опция са българските АСПО, които се намират на "Шипченски проход" с/у бензиностанцията на Дунев, ако си в София. Ако не... мисля че Косер са дистрибутори за цялата страна на АСПО. Това обаче беше само за катализатора.
За 2ро и трето гърне си купи Walker или Bosal. Продават се на много места, включително и Косер. Трябва да се поразтърсиш.
Разликата м/у тях и гаражното производство по мнения на приятели е драстична.
Карам вече близо 3 години със смесица от Walker, Bosal и АСПО.
т.е.
Вместо катализатор имам "бомбичка" на Bosal. Купува се по диаметър на тръбата и размер на катализатора... малко на око работа, но е перфектна опция. Представлява доста тежко малко гърне със спираловидно разпробита, по особен начин, вътрешна тръба.
Второто ми гърне е "Walker", а крайното АСПО. Купих го поради липсата на друга опция. Загубих старото си гърне тогава на един път и нямаше никъде в Ямбол последно гърне на Walker или Bosal, трябваше да пътувам и се наложи да купя АСПО.
Относно качеството на АСПО... не мога да кажа много суперлативи, макар че съм доволен. Малко поизгни от газта, но все още заварките изглеждат здрави. АСПО в София са тарикати. Загубих накрайника и тръгнаха да разглобяват, за да ми сложат ново без да питат. След като побеснях ги накарах да завият всичко и да ми заварят нов накрайник за 10лв. Мамка му... мразя цървули механици.
Та всичко реално ще ти излезе вероятно около 300-350лв. без катализатор
Със катализатор, малко по-скъпо.
Преценката е твоя!
 
- Sticky
 - потребител

 - Мнения: 32
 - Регистриран: 10 ное 2007, 16:50
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 DOHC 16V
 - Местоположение: Stara Zagora
 - Status: Извън линия
 
Сменял съм средно и задно ..полски са и двете, задното е 98лв а средното - 134лв  относно катализатора незнам за да го смениш или трябва да си някав супер природозащитник или да имаш излишни пари последния път като гледах катализатор за Мондео беше миналото лято и цената му беше 1066лв сега може и сигурно е по-малко но какво от това 1000лв не са малко пари  ...моя го махнах  и на негово място заварих хром никелова тръба до момента всичко е ток и жици ..
 няма грешка ...а пък от гърнетата съм пре-доволен 3-та година карам не са мръднали ..айде успех!
			
									
									
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта

