Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
			
		
		
			- 
				
																			 SBobi
- потребител
  
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от SBobi » 20 ное 2007, 17:09
			
			
			
			
			Колеги предстои ми смяна на съединител на Мондеото 2.0 16V 93г.
започна да буксува! Искам да ви попитам колко ще ми струва ремонта и частите за него! Може ли да се смени на домашни условия или да карам на майстор! И да ми препоръчате каво да купя и от каде ? Благодаря!
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Любо
- Администратор
  
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
 Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
- Местоположение: София - Надежда 1
- 
				Контакти:
				
			
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Любо » 20 ное 2007, 17:17
			
			
			
			
			Цената на комплекта (феродов, притискателен и лагер) е 200-250лв. (не в МП).
За работа сигурно ще ти искат още толкова. В домашни условия може, но ако имаш инструменти и желание. Доколкото зном трябва да се извади скоросттната кутия за да се смени съединителя. Аз бих я завел на майстор...
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 SBobi
- потребител
  
- Мнения: 61
- Регистриран: 11 дек 2005, 15:05
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 16V
- Местоположение: София
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от SBobi » 20 ное 2007, 17:29
			
			
			
			
			май доста скъпо излиза съединителя! По тези думи под 400лв няма да падна ако го карам на майстор  

 ! Знам че е добре да се смени всичко но ако не е надран притискателния диск има ли вариянт да не се сменя или няма смисал да икономисвам от там?
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								mrdds							
- потребител
  
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- 
	Status:
			Извън линия 
	
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от mrdds » 20 ное 2007, 18:28
			
			
			
			
			ако са му омекнали пружините на притискателя ще скапе бързо новия феродов диск.Така,че си в по изгодна позиция да го смениш на едно сваляне,от колкото да смениш съединителя отново след 20к.км.+още пари за труд
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта