Свещи Bosch WR 8 DC+ дали стават за Фиеста 1,4i 1992 г.?
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 окт 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 1992 г.
- Местоположение: Варна/София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Свещи Bosch WR 8 DC+ дали стават за Фиеста 1,4i 1992 г.?
Здравейте, колеги
Май избързах с купуването на свещи и сега се колебая дали да ги сменям. Иде реч за Bosch Super Plus Yttrium WR 8 DC+. Изглеждат оригинални, взех ги заради комбинацията марка-цена, защото са само 23 лв. Но се чудя дали отговарят на модела Фиеста 1,4i 1992 г. Търсих в нета, ама никъде не намерих инфо. Имате ли идея?
Ако не стават ще ги продам, така или иначе не са разопаковани.
Благодаря
Май избързах с купуването на свещи и сега се колебая дали да ги сменям. Иде реч за Bosch Super Plus Yttrium WR 8 DC+. Изглеждат оригинални, взех ги заради комбинацията марка-цена, защото са само 23 лв. Но се чудя дали отговарят на модела Фиеста 1,4i 1992 г. Търсих в нета, ама никъде не намерих инфо. Имате ли идея?
Ако не стават ще ги продам, така или иначе не са разопаковани.
Благодаря
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Незнам дали стават, но мога да ти дам инфо от аутидата точно какви препоръчва производителя на колата само че ми трябва номер на ДВГ или KW i HP. Аз лично си купих по аутодата въпреги че по магазинте ми даваха каквото имата налично (смисъл то става като размер, но то ис има там някакви параметри дето ). Препоръчвам по каталог. препоръчвам BERU или BOSH
- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Здравей колега. Сега видях свещите за твоята кола в Аутодата. За Бош пише, че разстоянието между електродите трябва да е 1 мм. Това че типа на твоите свещи, които си взел, не съвпада с този от аутодатата мисля, че не трябва да те притесбява. Измери си разстоянито с шублерче при твоите и ако е 1мм ги слагай. Ако бъркам дано колегитеме поправят.
Сега като се позамислих
ми се струва, че и типа на свещите също трябва да има значение, иначе нямаше да го упоменават в аутодатата.
Има си значение
http://www.coraitaly.com/pagine/Bosch/c ... erPlus.pdf
Сега като се позамислих

Има си значение


-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 29 окт 2007, 23:16
- Модел на автомобила: Fiesta 1,1 1992 г.
- Местоположение: Варна/София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Благодаря на всички, които откликнахте на въпроса за свещите. Апропо, направих ги исторически, защото сглупих да си взема и ключ от тия, дето ги има във всеки магазин за по 3-4 лв. Смешна работа, първият ключ се счупи още докато се опитвах да развия първата свещ, заедно с него се отчупи и порцелана на електрода. Та понеже беше през уикенда броих още толкова пари за друг такъв ключ, който пък взе да изтърва на втората свещ. Както и да е, да е жив и здрав комшията, който има гидерия и ключ с голямо рамо. Да са живи и здрави и "майсторите" (вече не помня кои бяха преди около година) дето явно са действали на принципа: "Затягай до скъсване и после четвърт оборот на обратно".
Прав си, Invader, съвсем точна е информацията в Аутодата, но както става ясно от по-горе, нямах избор, щото на всичките им се счупи порцелана и остана само гайката, та трябваше да сложа тия, които вече бях купил. Въпреки че разстоянието е 0,8 мм. Та върви си много добре, като с нови свещи
Като им свърши живота ще ги сменя с предписаните по каталог, даже от Моторкрафт 
Хаха, даже и с подходящи инструменти ще се снабдя, че не ми се ходи пак по мъките с китайски и македонски ключове, дето им е толкова къса дръжката, че няма как да се упражни нужния натиск и при повече усилие се усукват и късат. Но човек се учи докато е жив
Прав си, Invader, съвсем точна е информацията в Аутодата, но както става ясно от по-горе, нямах избор, щото на всичките им се счупи порцелана и остана само гайката, та трябваше да сложа тия, които вече бях купил. Въпреки че разстоянието е 0,8 мм. Та върви си много добре, като с нови свещи


Хаха, даже и с подходящи инструменти ще се снабдя, че не ми се ходи пак по мъките с китайски и македонски ключове, дето им е толкова къса дръжката, че няма как да се упражни нужния натиск и при повече усилие се усукват и късат. Но човек се учи докато е жив

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия


И аз вчера направих същата глупост


Убедих се, че да се правя на майстор не ми се отдава

Бре човек, сори, ама не знаеш как ме развесели



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 22 госта