Разяснете
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Разяснете
http://www.ford.com/vehicles/vehicle-showroom" onclick="window.open(this.href);return false;
значи изберете форд мустанг 2008
http://www.ford.com/vehicles/vehicle-sh ... coupe-2008" onclick="window.open(this.href);return false;
това е модел 2008 а се продава с '300hp 4.6L OHC 3V V8 Engine:'
мисълта ми е защо модел 2008 е с такъв двигател ОХЦ не е ли остаряла технология и т.н. и защо на всичкото отгоре е с 4 скорости
спортна кола с 4 скорости... ясно че в Америка е друго ама... разяснете малко...
А и защо проклетия мустанг струва само 19 бона чисто нов
значи изберете форд мустанг 2008
http://www.ford.com/vehicles/vehicle-sh ... coupe-2008" onclick="window.open(this.href);return false;
това е модел 2008 а се продава с '300hp 4.6L OHC 3V V8 Engine:'
мисълта ми е защо модел 2008 е с такъв двигател ОХЦ не е ли остаряла технология и т.н. и защо на всичкото отгоре е с 4 скорости


А и защо проклетия мустанг струва само 19 бона чисто нов

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
?????In the long tradition of muscular Ford Mustang V8s, the 4.6L SOHC V8 engine under the bold hood of the Mustang GT features free-breathing 3 valves-per-cylinder and advanced variable cam timing. It cranks out 300 wild horses and 320 lbs.-ft. of raw low-end torque for awesome acceleration from a standing start. Go with the slick standard 5-speed stick or available 5-speed automatic.
То още май не е въведена нова технология при двигателите!? Всички нови автомобили на различните марки използват двигатели SOHC и DOHC. Иначе, че е остаряла технология така е- четиритактовия двигател е изобреретен през 1877 г.

Аз не видях къде пише, че е с четиристепенна скоростна кутия...

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- jordj
- потребител
- Мнения: 1190
- Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
- Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Почвам едно по едно.
Бедните американци нямат пари и затова колите ( а и други неща )само при тях са по-евтини.
Карат такива мощни коли защото Галон
имперски галон (imperial gallon), равен точно на 4,546 09 литра;
американски галон за течности (liquid U.S. gallon), равен на 3,785 411 784 литра.
гориво при тях е около долар.
Бедните американци нямат пари и затова колите ( а и други неща )само при тях са по-евтини.
Карат такива мощни коли защото Галон
имперски галон (imperial gallon), равен точно на 4,546 09 литра;
американски галон за течности (liquid U.S. gallon), равен на 3,785 411 784 литра.
гориво при тях е около долар.

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
В америка като цяло използват големи по обем двг и затова не е необходимо да са свръх технологични за да се постигне добър перформънс!
Основен важен момент, е че трябва да се има в предвид съотношението конски сили от литър работен обем - колкото са повече конете от литър, толкова е по-голямо износването - за да конструира двг. има нужда от скъпи и високотехнологични сплави и за да работи нормално се нуждае от скъп високо октанов бензин; като за жалост това, че се вдигат конете не значи, че двг. става реално по-мощен! Факт е че броя на конските сили расте, обаче расте в диапазона на високите обороти 4000 и нагоре, а ние в ежедневието караме на ниски обороти около 2000 /все пак всеки си прави сметка за разхода/ и реално за да ичаш добър перформънс трябва да държиш колата в обороти. Основната единица за реална мощност - "въртящия момент" остава ниска, тя е пряко свързана с работния обем /пример Волво 340 1.4 е 70к.с. и 116Нм. докато Опел Тигра 1.4 е 90к.с. и 125Нм - тоест въртящия момент не е нарастнал порпорционално/.
Докато американците залагат на класическите и изпитани във времето технологии - те изпозват големи по обем мотори, но много разтоварени, така те получават голям въртящ момент на ниски обороти при малко конски сили на литър. Така конструирания двг. е евтин за производство, защото не се налага да се използват скъпи сплави, няма чак толкова много електроника и за правилната му работа няма нужда от високо октанов бензин! Тук износването е ниско и двг. безпроблемно изкарват значителен преход /в щатите разстоянията са огромни и колите за нула време навъртат огромен километраж/. Друг основен факт, е че по-големия мотор всъщност е по-икономичен от по-малкия и е по-рентабилен /вектра 1.6 с четири човека до Варна дава по-висок разход от Вектра 2.0 със същото натоварване/!
Тъй, че според мен американците правилно си слагат големи мотори - така те получават реално мощна кола, която без затруднение върти автоматика, климатроника и т.н. като всъщнаст не харчат чак толкова много /като пресметнем излиза между 12-15л. на 100км. градско и от евтин бензин 87 до 91/ !
Основен важен момент, е че трябва да се има в предвид съотношението конски сили от литър работен обем - колкото са повече конете от литър, толкова е по-голямо износването - за да конструира двг. има нужда от скъпи и високотехнологични сплави и за да работи нормално се нуждае от скъп високо октанов бензин; като за жалост това, че се вдигат конете не значи, че двг. става реално по-мощен! Факт е че броя на конските сили расте, обаче расте в диапазона на високите обороти 4000 и нагоре, а ние в ежедневието караме на ниски обороти около 2000 /все пак всеки си прави сметка за разхода/ и реално за да ичаш добър перформънс трябва да държиш колата в обороти. Основната единица за реална мощност - "въртящия момент" остава ниска, тя е пряко свързана с работния обем /пример Волво 340 1.4 е 70к.с. и 116Нм. докато Опел Тигра 1.4 е 90к.с. и 125Нм - тоест въртящия момент не е нарастнал порпорционално/.
Докато американците залагат на класическите и изпитани във времето технологии - те изпозват големи по обем мотори, но много разтоварени, така те получават голям въртящ момент на ниски обороти при малко конски сили на литър. Така конструирания двг. е евтин за производство, защото не се налага да се използват скъпи сплави, няма чак толкова много електроника и за правилната му работа няма нужда от високо октанов бензин! Тук износването е ниско и двг. безпроблемно изкарват значителен преход /в щатите разстоянията са огромни и колите за нула време навъртат огромен километраж/. Друг основен факт, е че по-големия мотор всъщност е по-икономичен от по-малкия и е по-рентабилен /вектра 1.6 с четири човека до Варна дава по-висок разход от Вектра 2.0 със същото натоварване/!
Тъй, че според мен американците правилно си слагат големи мотори - така те получават реално мощна кола, която без затруднение върти автоматика, климатроника и т.н. като всъщнаст не харчат чак толкова много /като пресметнем излиза между 12-15л. на 100км. градско и от евтин бензин 87 до 91/ !
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Американците са супер изостанали, там колите умишлено се правят със технологии отпреди 20г, за да изкочат с цена която да пребори всякаква трезва мисъл! Неслучайно почти цяла Америка кара японски коли. Даже скоро гледах за новия Шевролет Камаро няма дори независимо задно окачване
абе въобще са супер изостанали. Форд Европа са като астронавти в сравнение с ония каубои. Другото което искам да подчертая е, че са супер прост народ. Ама прости като зелки
Консуматори - яде, ..... и тва е. Цвета на нацията е не повече от 2-3% - завършилите там колежи, останалите са много удобни на горепосочените 3%.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта