ГУБЕШЕ МАСЛОТО-КЪДЕ ЛИ?вече не

Всички въпроси свързани с вашия автомобил, за които няма конкретна тема.
Потребителски аватар
elido
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 02 яну 2008, 23:10
Модел на автомобила: Ескорт GLX,1.3 ,hatch back,93г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

ГУБЕШЕ МАСЛОТО-КЪДЕ ЛИ?вече не

Мнение от elido » 04 яну 2008, 13:21

Много ми се ще да споделя и да си обясня с Ваша помощ.
След закупуване на Ескорта,макар и да ме уверяваха,че всичко е ок,предпочетох да си му сменя масло,филтър спирачни маркучи и други такива "дреболии".След смяна на маслото-1000-1200 км по-късно долях и отидох на сервиза за консултация.Казаха ,че го гори(ужас).Е да ама в друг сервиз казаха,че ауспуха ми е идеален,замерваха нещо си,проверка и по двигатвля някаква-не го гори.Автомобилчето си работи идеално,междувременно долях пак,но... след второто доливане вече над 2000 км -на щеката все показва max.Някой може ли да подскаже къде ми се губеше преди това маслото?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 04 яну 2008, 13:32

ами ако си доливал на топъл двигател може от това да е. То да има масло, но да не се е оттекло още всичкото в картера и ти да си мислиш, че липсва масло и да доливаш.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
elido
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 02 яну 2008, 23:10
Модел на автомобила: Ескорт GLX,1.3 ,hatch back,93г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от elido » 04 яну 2008, 13:38

Ами знам,че маслото не се проверява на топъл двигател и го правя например сутрин преди да тръгна за работа(след престой от цяла нощ)незнам дали е правилно,но така го правя.Ако е грешно кажете как?

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 04 яну 2008, 13:57

А колега отчиташ ли факта че след като си сменил маркучите,филтара част от количеството на новоналятото масло е отишло там и след като си проверил нивото там ти е дало отражение първият път и пак си доналял.Може би е нещо такова а не проблем с колицата! :idea:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
elido
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 02 яну 2008, 23:10
Модел на автомобила: Ескорт GLX,1.3 ,hatch back,93г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от elido » 04 яну 2008, 14:02

Чакай сега...
Аз наистина съм абсолютен невежа(признавам),затова съм и във форума -поне на теория да понауча едно -друго ,но ето идва и другия въпрос след твоя постинг:Каква работа има масло в спирачните маркучи.Аз си мисля,че там е мястото на спирачната течност.ОСВЕТЛЕТЕ МЕ ,МОЛЯ ВИ!!!

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 04 яну 2008, 14:09

Ееее спокойно не се хвърляй в паника!Явно несъм те разбрал по-горе!В смисъл разбрал съм че става въпрос за маркучи по пътя на маслото извън и към двигателя!!Но е нормално след смяна на масло да ти падне пържоначално нивото както предполагам- филтър ,маслопровоти които се оттичат при смяната и тн.Щтом е спряла да сваля маслото всичко е 6 :roll:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
dimitardima
потребител
потребител
Мнения: 307
Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dimitardima » 20 яну 2008, 20:35

И моята беше така,след като и смених маслото.Долях малко след смяната и сега си е на средата :D Аз си я държа на средата,щото знам ,че не е добре да е на МАХ.

Stefan Hadjov
потребител
потребител
Мнения: 53
Регистриран: 22 дек 2007, 23:00
Модел на автомобила: Фиеста 1,3
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Stefan Hadjov » 10 фев 2008, 07:29

dimitardima написа:И моята беше така,след като и смених маслото.Долях малко след смяната и сега си е на средата :D Аз си я държа на средата,щото знам ,че не е добре да е на МАХ.

Много ми е интересно да ми обясниш защо не е добре маслото да е на мах и как фирмата производител не се е сетила да тури чертичката на пръчката малко по надолу.

Потребителски аватар
dimitardima
потребител
потребител
Мнения: 307
Регистриран: 25 ное 2007, 18:52
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1,8 I Zetec 16V Ghia 1996г.комби 112к.с. тел.0896138531
Местоположение: Шумен
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dimitardima » 10 фев 2008, 08:04

Не мога да ти дам,научно обоснован отговор,просто така съм чувал.Ако можеш да разясниш темата,ще е интересно за незапознатите. :D

Отговори

Върни се в “ДРУГИ ВЪПРОСИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта