Фокус - Изгасна и не пали !!! Моля помогнете.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
djrado
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 28 ное 2007, 03:02
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Фокус - Изгасна и не пали !!! Моля помогнете.

Мнение от djrado » 06 яну 2008, 17:02

Здравеите,
От скоро имам Фокус 1,6 Zetek 16v 99г.До сега всичко беше перфектно. Вчера както си карам изгасна и не иска да запали. Какво ли не правих. Изчаках го данеби да съм го задавил но нищо не помогна. Припалва съвсем леко няколко пъти и дотам. На другия ден го пробвах запали от първия път.Оставих го да поработи 3-4 мин - никакъв проблем и го изгасих.След това опитах пак да го запаля и пак не иска.Ужас. Не свети никаква аварийна лампа на таблото. Какво да правя. Моля помогнете !!!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 06 яну 2008, 17:44

Диагностика в сервиз. Още по-добре в два.
По-скъпия и несигурен вариант е да го правиш сам :)
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
ge4ev
потребител
потребител
Мнения: 81
Регистриран: 12 яну 2007, 08:44
Модел на автомобила: Escort 1.8i 16v RKC combi "96 ГИ-Фобос.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от ge4ev » 06 яну 2008, 19:30

Да нямаш ледена тапа в някое гърне или катализатора,има подобна тема от 06.12.2008 за ескорт 1.8.Успех.
Във FORD-а e комфорда

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 06 яну 2008, 22:39

Вероятно бензинова помпа... Виж тук:

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=14753
Изображение

Изображение

djrado
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 28 ное 2007, 03:02
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от djrado » 07 яну 2008, 00:27

След като постои няколко часа пали без проблем, но работи около 1-2мин и изгасва.След това вече колкото и да опитваш не пали. Пробвах това с теста на таблото и ми мига DTc none.( а другите тестове за какво са ? ) Светодиода на имобилайзера изгасва след като вкарам ключа и дам на контакт. Общо взето ми се струва че е недостиг на гориво което накланя нещата към горивна помпа. Но защо го прави абсолютно идентично всеки път? Утре ще пробвам да видя дали има искра когато не иска да пали и ще го издърпам до някой сервиз. Да видим какво ще излезе. Забелязах също че ми се е нулирал дневния километраж без да съм го пипал( това се случва за втори или трети път ).Дали това има нещо общо с паленето?

djrado
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 28 ное 2007, 03:02
Модел на автомобила: Ford Focus
Status: Извън линия

Мнение от djrado » 07 яну 2008, 17:42

Здравейте отново,
Проблема е намерен и отстранен :D Оказа се че алармата блокира подаването на гориво от бензиновата помпа. Днес закарах Фокуса в сервиз Дунев. Приеха ме веднага и със 4-5 измервания с уред откриха повредата. Просто съм възхитен от работата им ( хиляди благодарности )! Закачиха помпата да не минава през алармата и всичко се оправи. Цялата процедура струваше 60лв. Дано да нямам повече ядове с колата защото съм много доволен от нея. Благодарно сти и на всички от форума, които се отзоваха на молбата ми за помощ. Успешна 2008 на всички!

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 07 яну 2008, 18:20

djrado написа:Здравейте отново,
Проблема е намерен и отстранен :D Оказа се че алармата блокира подаването на гориво от бензиновата помпа. Днес закарах Фокуса в сервиз Дунев. Приеха ме веднага и със 4-5 измервания с уред откриха повредата. Просто съм възхитен от работата им ( хиляди благодарности )! Закачиха помпата да не минава през алармата и всичко се оправи. Цялата процедура струваше 60лв. Дано да нямам повече ядове с колата защото съм много доволен от нея. Благодарно сти и на всички от форума, които се отзоваха на молбата ми за помощ. Успешна 2008 на всички!
Някой трябваше да ти оправи алармата, не да я заобикаля , ама карай. :roll:
Важното е да си доволен ( сред малцината, който са доволни от този сервиз, според отзивите из форума). ... :wink:
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта