шумен ДВГ и тресе

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

шумен ДВГ и тресе

Мнение от jack71 » 19 яну 2008, 19:19

Двигателя ми е мнооого шумен и тресе невъобразимо . особено на баири. много зор много нещо... :? маслото му е сменено и бистро (Castrol 15W50 XRL или нещо от сорта за бенз и дизелови ДВГ) сменени свещи и кабели, филтри и т.н. единствено. това което съм правил бе скоростна кутия, стартер, алтернатор.
кагото правих алтернатора известно време не го бях включил в мрежата и колата черпеше от акумулатор по време на проби. дали това може да е прецакало електрониката в колата? мирише и на бензин отзад. нямам никакви идеи от какво ще е , а пък от елконите ми казват че може да я "погледнат" след седмица две.... моля за идеи..

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 19 яну 2008, 21:56

незнам за кои двигател става дума не си описал но погледниси смукача въздушния филтър и дали нямаш катализатор но първо пиши за коя кола става дума

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 20 яну 2008, 10:25

ой. пардон. ДВГто е 1.6 Мi. CVH . катализатор няма . въздушен филтър и свещи сменени...

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 20 яну 2008, 11:13

На объркан комп ми звучи работата и на калпав бензин щом си Mi.

На колежката с Полото голям зор беше. Накрая се оказа че един пич й налял гаден бензин. Като си изгори резервоара тръгна като пушка.

Пробвай да й рестартнеш компа, след това свали акумулатора за 20ина мин. Рестартни го пак и я остави 5-6 мин. на празен ход без да пипаш газта да се самообучи.

Това ми идва наум.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 20 яну 2008, 18:34

а случайно ти или някой друг да се опитвал да регулира оборотите.някой път елетрониката се лъже ,може да махнеш 'тръбите' в които влиза въздух и махни въздушния филтър и покарай няколко км,има голяма вероятност да се оправи :wink:
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 20 яну 2008, 18:39

На колите с ЕКУ освен на комп, по какъв друг начин могат да се регулират оборотите, че не ми идва наум.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 21 яну 2008, 11:08

оборотите не са пипани. вчера като пробвах това онова и сменях ангренажния ремак забелязах че ролката на пистовия ремък е много заминала и от нея идва шума. махнах ремъка и двигателя стана доста по-тих. но не посмях да изфорсирам за да видя и за вибрации. днес ще я сменя и ще видя . дали може от нея да изват и вибрациите и тресенето??? ще видим... само дето си спомням че трудно се намира и беше доста скъпа...

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 21 яну 2008, 11:20

Kocko написа:На колите с ЕКУ освен на комп, по какъв друг начин могат да се регулират оборотите, че не ми идва наум.
Може, може
1.натягане на жилото
2.с клещи "изкривяване на палчето опиращо в механизма на подаването на газ /не знам как се казва точно/"
със сигурност има и други,
майстори обичащи побългаряването колкото искаш.

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 21 яну 2008, 11:22

vladdko, това е брутално бе пич. Верно ли има хора си правят такива интервенции по колите. По-скоро хора, които оставят да им правят такива гаври и да им взимат пари за това.
Изображение Изображение

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 21 яну 2008, 17:53

Колега провери дали ти е зацепен правилно ремъка.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 22 яну 2008, 09:12

снощи смених ролката на пистовия ремък. поотихна ама малко. само че вибрациите и лошата работа като е студен остават (то няма как от една ролка да се оправят) наистина трябва да си провера правилно ли съм зацепил ангренажния. днес ще си търся елкон във Варна. дано някой ме приеме че вече 2ма ме връщат...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 22 яну 2008, 17:39

jack71 написа:снощи смених ролката на пистовия ремък. поотихна ама малко. само че вибрациите и лошата работа като е студен остават (то няма как от една ролка да се оправят) наистина трябва да си провера правилно ли съм зацепил ангренажния. днес ще си търся елкон във Варна. дано някой ме приеме че вече 2ма ме връщат...
нещо което забелязах като сменях свъщи е че тази на 4ти цилиндър (или първи) е черна докато останалите са ок...
Това което пишеш клони към ремък.

Потребителски аватар
jack71
потребител
потребител
Мнения: 890
Регистриран: 28 яну 2005, 16:17
Модел на автомобила: Escort 1.6 Mi ; Capri I 2.6 6V ; Capri 2.8 6V
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Мнение от jack71 » 23 яну 2008, 15:15

днес бях на елкон. той ми обясни че двигателя работи зле студен защото някаква мембрана на автоматичния смукач се е скъсала. а за силните вибрации защото тампона на двигателя е нов и предава вибрациите на купето. да мембраната - сигурно е така, но може ли понеже съм сменил тампона така да вибрира... и ако е кофти тампона и не се пораздвижи... пак нов тампон от МП не ми се вярва да е решение. а много неприятно вибрира

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 23 яну 2008, 15:42

Aз съм сменял мембраните. Вярно, бях забравил за тях съвсем. Ремонтно комплектче се намира на много места, дори Косер мисля че имаха, сменя се много лесно (е... не на улицата).

Ама това за двигателя... не знам... няма логика. Моя почти не тресе, камо ли да предава такива вибрации при нов тампон.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 23 яну 2008, 16:02

На тоя тампон функцията не е ли точно да обира вибрациите от двигателя?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 23 яну 2008, 17:29

madboy написа:...
Така е, но ако тампона е като пластмаса се съмнявам да обере нещо.

Пък и това да не е ластик на гащи, че да се отпусне? *00147*

Вярно, че е хамалогия, но не е ли възможно да вземеш от някоя морга употребяван тампон само за проба?

п.п.
как са кабелите? Преди години на самарата имах подобен проблем единия кабел леко се беше скапал и енергията на искрата беше по-малка. Съответния цилиндър работеше когато колата загрееше и на по-високи обороти.
Последна промяна от Атанас на 23 яну 2008, 20:14, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 23 яну 2008, 17:38

Някой части е хубаво да се взимат оригинални по възможност, особено този тампон. Самата му смяна си е доста трудоемка.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта