Компютъра ли изпатка? РЕШЕН
- pantata
- потребител
- Мнения: 1374
- Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07 - Местоположение: Димитровград/София
- Status: Извън линия
Компютъра ли изпатка? РЕШЕН
Май мони умря
Спирам на едно кафе, излезе един и ме помоли да преместя колата, слагам ключа в положение 1 и взеха да цъкат машинките на централното, плафоните взеха да мигат, дисплея на климатроника и той, заедно с половината лампи по таблото. Бутам ръчката на вратата централно нямам, музика нямам. Пробвам да запаля никаква реакция, ни стартер върти ни нищо, по едно време алармата взе да издава странни насечени звуци, мигачите светят по половин минута, чистачките леко мърдат, направо извънземни в колата
Изкарах клемите на акумулатора за 10 минути, пак същата работа, утре е при майстор, но да се приготвя психически още преди да излезна, компютъра ли е сдал багажа или може някой кабел да прави проблеми. Знам че така е трудно да се каже без да се види и замери, но това прилича ли на проблем с компа?



Изкарах клемите на акумулатора за 10 минути, пак същата работа, утре е при майстор, но да се приготвя психически още преди да излезна, компютъра ли е сдал багажа или може някой кабел да прави проблеми. Знам че така е трудно да се каже без да се види и замери, но това прилича ли на проблем с компа?
Последна промяна от pantata на 14 фев 2008, 18:21, променено общо 1 път.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Акумулатора!
Щех ти кажа споко ма кат знам кви са цените сега
Ако имаш възможност още сега го свали и го прегледай.
1-во му виж нивото и ако се налга го долей - ма не с вода от чУшмЪтЪ
Мериш му гъстотата и ако е ниска със слаб заряден ток помпиш докъто дойде кат си требе.
Ако нямаш възможност чак толкоз да го масажираш, турай го там на някакъв заряд и пробвай пак. Кво ше тичаш по майстори кат знам къф ти е проблема, па и на всичкото отгоре съм бил и свидетел как както в твоя случай акумулатор мре из един веднъж.
Виж му нивото задължително преди да го зареждаш!
А ако е необслужваем - вече незнам.
Грамотен си оправай се!
Според мен тва ти е проблема!
Пробвай с друг най-добре!
Щех ти кажа споко ма кат знам кви са цените сега

Ако имаш възможност още сега го свали и го прегледай.
1-во му виж нивото и ако се налга го долей - ма не с вода от чУшмЪтЪ

Мериш му гъстотата и ако е ниска със слаб заряден ток помпиш докъто дойде кат си требе.
Ако нямаш възможност чак толкоз да го масажираш, турай го там на някакъв заряд и пробвай пак. Кво ше тичаш по майстори кат знам къф ти е проблема, па и на всичкото отгоре съм бил и свидетел как както в твоя случай акумулатор мре из един веднъж.
Виж му нивото задължително преди да го зареждаш!
А ако е необслужваем - вече незнам.
Грамотен си оправай се!

Според мен тва ти е проблема!
Пробвай с друг най-добре!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7886
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Смени акумулаторите утре и се увери, че клемите са чисти и добре стегнати.
С даване на ток няма да стане работата ако твоя е починал.
Дано вече не си я свършил тази простотия.
Чел си из форума, че НЕ трябва да сменяваш акумулатора докъто двигателя работи, щото тогава вече може да опаткаш компа.
Ако запали с другия акумулатор, сложи си твоя и я запалете с бутане. Споко, няма ти превърти ремъка. Моята я тикахме веднъж щото съм куха лейка и не съм стегнал клемите.
Не се и оливай с тикането де
Не съм казал, че е абсурд да стане беля с ремъка. Тикни я там колкото да я прибереш да не стой по улиците.
С даване на ток няма да стане работата ако твоя е починал.

Дано вече не си я свършил тази простотия.
Чел си из форума, че НЕ трябва да сменяваш акумулатора докъто двигателя работи, щото тогава вече може да опаткаш компа.
Ако запали с другия акумулатор, сложи си твоя и я запалете с бутане. Споко, няма ти превърти ремъка. Моята я тикахме веднъж щото съм куха лейка и не съм стегнал клемите.
Не се и оливай с тикането де

-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Няма да е компютъра. Може да е акумулатора, но на мен ми прилича повече да е от алармата. Да се е пре**ла нещо. Пък може и масата от акумулатора да се разхлабила, или клемите на акумулатора. Пробвай с друг акумулатор. Както казва колегата - в никакъв случай не сменяй акумулатора при запален двигател.
- zar
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
- Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
Да така е споко акумулатора е заминал!Вземи под внимание съветите на колегите в по-горните постове.Компа не изпатква току така.Аз съм имал същия проблем с моето предното Монди както и на Фокуса на баща ми 1.8TDCI 115к.с '04(той даже ме обвини че съм му прецакал електрониката:))ама така е като не ти се е случвало ти се струва че е нещо сериозно.Сменяш акумулатора взимаш някой Български и отново колата ти ще е на себе си!
P.S:Виж това да смениш акумулатора при работещ двигател на такава кола а й какъвто и да е пълен инжекцион или пък Common Rail е най-сигурния начин да прецакаш компютъра за това не го прави а също не се опитвай да палиш такава кола ако и е слаб акумулатора със теглене и бутане тогава няма да запали и може да повреди и катализатора!Тя си иска изправен акумулатор за да запали по нормалния начин!
P.S:Виж това да смениш акумулатора при работещ двигател на такава кола а й какъвто и да е пълен инжекцион или пък Common Rail е най-сигурния начин да прецакаш компютъра за това не го прави а също не се опитвай да палиш такава кола ако и е слаб акумулатора със теглене и бутане тогава няма да запали и може да повреди и катализатора!Тя си иска изправен акумулатор за да запали по нормалния начин!
- gorskiq
- потребител
- Мнения: 361
- Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колега Cougar тук във форума писах относно моите впечатления за акумулаторите Монбат. Накратко и двата /зелен и черен/ на двете ми коли Модеото и Жигулата свършиха по един и същ начин - скъсан мост между две от клетките и ме оставиха на пътя. Е Жигулата като я бутнеш пали ама с Форда не рискувах. От тогава вече година и нещо съм с Topla и нямам проблеми.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта