Компютъра ли изпатка? РЕШЕН

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Компютъра ли изпатка? РЕШЕН

Мнение от pantata » 13 фев 2008, 23:39

Май мони умря :cry: Спирам на едно кафе, излезе един и ме помоли да преместя колата, слагам ключа в положение 1 и взеха да цъкат машинките на централното, плафоните взеха да мигат, дисплея на климатроника и той, заедно с половината лампи по таблото. Бутам ръчката на вратата централно нямам, музика нямам. Пробвам да запаля никаква реакция, ни стартер върти ни нищо, по едно време алармата взе да издава странни насечени звуци, мигачите светят по половин минута, чистачките леко мърдат, направо извънземни в колата :evil: :evil:

Изкарах клемите на акумулатора за 10 минути, пак същата работа, утре е при майстор, но да се приготвя психически още преди да излезна, компютъра ли е сдал багажа или може някой кабел да прави проблеми. Знам че така е трудно да се каже без да се види и замери, но това прилича ли на проблем с компа?
Последна промяна от pantata на 14 фев 2008, 18:21, променено общо 1 път.
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 13 фев 2008, 23:45

Акумулатора!
Щех ти кажа споко ма кат знам кви са цените сега :evil:
Ако имаш възможност още сега го свали и го прегледай.
1-во му виж нивото и ако се налга го долей - ма не с вода от чУшмЪтЪ :!:
Мериш му гъстотата и ако е ниска със слаб заряден ток помпиш докъто дойде кат си требе.
Ако нямаш възможност чак толкоз да го масажираш, турай го там на някакъв заряд и пробвай пак. Кво ше тичаш по майстори кат знам къф ти е проблема, па и на всичкото отгоре съм бил и свидетел как както в твоя случай акумулатор мре из един веднъж.
Виж му нивото задължително преди да го зареждаш!
А ако е необслужваем - вече незнам.
Грамотен си оправай се! :)
Според мен тва ти е проблема!

Пробвай с друг най-добре!

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 13 фев 2008, 23:54

Извън града я оставих на една бензиностанция при едни познати, щото сервиза е точно до нея, освен утре да пробвам някой от тях да ми даде ток преди да я дръпнат в сервиза. Дано да е от него :roll:
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 фев 2008, 08:29

Смени акумулаторите утре и се увери, че клемите са чисти и добре стегнати.
С даване на ток няма да стане работата ако твоя е починал.

*updated*

Дано вече не си я свършил тази простотия.
Чел си из форума, че НЕ трябва да сменяваш акумулатора докъто двигателя работи, щото тогава вече може да опаткаш компа.
Ако запали с другия акумулатор, сложи си твоя и я запалете с бутане. Споко, няма ти превърти ремъка. Моята я тикахме веднъж щото съм куха лейка и не съм стегнал клемите.
Не се и оливай с тикането де :) Не съм казал, че е абсурд да стане беля с ремъка. Тикни я там колкото да я прибереш да не стой по улиците.

AlexP
потребител
потребител
Мнения: 259
Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Мнение от AlexP » 14 фев 2008, 09:14

Няма да е компютъра. Може да е акумулатора, но на мен ми прилича повече да е от алармата. Да се е пре**ла нещо. Пък може и масата от акумулатора да се разхлабила, или клемите на акумулатора. Пробвай с друг акумулатор. Както казва колегата - в никакъв случай не сменяй акумулатора при запален двигател.

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 14 фев 2008, 10:26

М даа,заминал е акумулатора,няма ток или може да е пробила и клетка.Втората вероятност,ако той е наред,масата към купето не е добре. Проследи минусовият кабел и там където е замасен,го поразвий,напръскай с нещо и стегни наново :idea:
Изображение

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 14 фев 2008, 10:45

Ох олекна ми, много хора на едно мнение, тъкмо станах и сега отивам да я съживявам, да си призная това за акумулатора при работещ двигател не го знаех :oops: Благодаря колеги, ще пиша после
Изображение

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 14 фев 2008, 11:07

pantata написа:Ох олекна ми, много хора на едно мнение, тъкмо станах и ...
Ех, това сатване, кой като тебе да става на обяд :D
И аз смятам, че ти е заминал акумулатора. И при мен като падне акумулатора тръгват чистачките и по таблото става дискотека, губи централно, инати се...

Потребителски аватар
zar
потребител
потребител
Мнения: 166
Регистриран: 26 фев 2006, 10:29
Модел на автомобила: MONDEO MKIII,O7' 2.0TDCI
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от zar » 14 фев 2008, 11:15

Да така е споко акумулатора е заминал!Вземи под внимание съветите на колегите в по-горните постове.Компа не изпатква току така.Аз съм имал същия проблем с моето предното Монди както и на Фокуса на баща ми 1.8TDCI 115к.с '04(той даже ме обвини че съм му прецакал електрониката:))ама така е като не ти се е случвало ти се струва че е нещо сериозно.Сменяш акумулатора взимаш някой Български и отново колата ти ще е на себе си!
P.S:Виж това да смениш акумулатора при работещ двигател на такава кола а й какъвто и да е пълен инжекцион или пък Common Rail е най-сигурния начин да прецакаш компютъра за това не го прави а също не се опитвай да палиш такава кола ако и е слаб акумулатора със теглене и бутане тогава няма да запали и може да повреди и катализатора!Тя си иска изправен акумулатор за да запали по нормалния начин!

Потребителски аватар
pantata
потребител
потребител
Мнения: 1374
Регистриран: 28 сеп 2006, 03:22
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 `89
Fiesta 1.25 '10
Subaru Legacy 3.0R Auto '07
Местоположение: Димитровград/София
Status: Извън линия

Мнение от pantata » 14 фев 2008, 18:21

Мда, 163 лева Varta 56aH и колата е като нова :P До сега бях с Motorcraft и майстора ми каза, че това са най-добрите акумулатори, но са прекалено скъпи...
Благодаря за съветите, колеги!
Изображение

Потребителски аватар
Cougar
потребител
потребител
Мнения: 590
Регистриран: 14 яну 2008, 09:34
Модел на автомобила: Ford Probe GT '93 2.5 V6 EB9003AH, Ford Cougar '00 2.0 16V EB9950AH
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от Cougar » 15 фев 2008, 09:38

При мене, като ми замина акумулатора, нещеше да върти, централното не бачкаше, и като река да запаля километража и оборотомера ми откачат :D


Колеги я кажете мнение за Монбат?

Потребителски аватар
gorskiq
потребител
потребител
Мнения: 361
Регистриран: 21 юли 2006, 12:13
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0i 16v Ghia "99, Renault twingo 1.2 8v "00, Ex Ford Mondeo 1.8 16v GLX ''95
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gorskiq » 15 фев 2008, 11:50

Колега Cougar тук във форума писах относно моите впечатления за акумулаторите Монбат. Накратко и двата /зелен и черен/ на двете ми коли Модеото и Жигулата свършиха по един и същ начин - скъсан мост между две от клетките и ме оставиха на пътя. Е Жигулата като я бутнеш пали ама с Форда не рискувах. От тогава вече година и нещо съм с Topla и нямам проблеми.

Заключена

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта