Съединител ?
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
Съединител ?
възможно ли е на стария ми съединител да се накове с керамично
" феродо " с цел по голяма здравина или няма да стане ?
или от къде мога да проверя колко лв. е керамичен ?
преди 10000 км смених съединителя комплект ЛООК и лагера
обаче имам чувството че няма да изкара много мотора е 2.0 - 170 кон. сили .
" феродо " с цел по голяма здравина или няма да стане ?
или от къде мога да проверя колко лв. е керамичен ?
преди 10000 км смених съединителя комплект ЛООК и лагера
обаче имам чувството че няма да изкара много мотора е 2.0 - 170 кон. сили .
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=16550red написа:що за двигател е това - снимки, инфо?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Съединител ?
Чувал съм, че не е чак толкова сложно. Метало-керамичното "феродо" е с голяма здравина, износоустойчивост и висок фрикц. коефициент. Не съм виждал "на живо", но според мен, като материал е по-близо до твърдосплавна пластина , отколкото до керамичен съдteodor4o написа:възможно ли е на стария ми съединител да се накове с керамично
" феродо "


Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега това се прави само състезателни коли.Този диск ще ти изяде в
буквалния смисъл претискателния диск и маховика.Това не се прави на турестически модел автомобили.По този начин се правят спирачките на самолетите но технологията е почти същата.Навремето
пигодих плочки от металокерамика на москвича и за 5000 км.от дисковете не остана нищо.Но ти решаваш какво ще правиш.Ако сменяш често съеденител промени карането или сложи коректен.
За 1.6 слагат тесни за 1.8 и 2.0 широки усилени въпреки че всичките са взаимо заменяеми.Има разлика в дияметрите и съответно в претискателната площ.Не те съветвам да правиш този екперимент !
.
буквалния смисъл претискателния диск и маховика.Това не се прави на турестически модел автомобили.По този начин се правят спирачките на самолетите но технологията е почти същата.Навремето
пигодих плочки от металокерамика на москвича и за 5000 км.от дисковете не остана нищо.Но ти решаваш какво ще правиш.Ако сменяш често съеденител промени карането или сложи коректен.
За 1.6 слагат тесни за 1.8 и 2.0 широки усилени въпреки че всичките са взаимо заменяеми.Има разлика в дияметрите и съответно в претискателната площ.Не те съветвам да правиш този екперимент !
.
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
да благодаря за информацията , аз разпитах няколко познати из стара загора и те ми казаха същото , и просто ми беше много интересно .
тази тема
аз сега съм съединител ма Лоок нямам никакви забележки просто когато я настъпя от място колата и направо замирисва на феродо и гуми в купето ( щото кракът ми е тежък ) иначе при нормална работа на колата нямам такива оплаквания , но моторът е подобрен и за това мисля че става така .
исках да си направя експеримент с старият съединител обаче навсякъде ме по съветваха да не го правя и че няма да стане .

тази тема

аз сега съм съединител ма Лоок нямам никакви забележки просто когато я настъпя от място колата и направо замирисва на феродо и гуми в купето ( щото кракът ми е тежък ) иначе при нормална работа на колата нямам такива оплаквания , но моторът е подобрен и за това мисля че става така .
исках да си направя експеримент с старият съединител обаче навсякъде ме по съветваха да не го правя и че няма да стане .

MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта