Загряване на двигателя

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
goro1951
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 17 май 2008, 15:05
Модел на автомобила: Ford Eskort 1996g.zetek motor 16v
Status: Извън линия

Загряване на двигателя

Мнение от goro1951 » 17 май 2008, 15:41

Здравейте от Пловдив.
През есента на 2007 забелязах на таблото ,че не отчита температурата.Отидох на майстор,който смени датчика,но непосредствено след това видях,че стрелката отива почти до червеното.Смeних и термостата,но проблема не се оправи.Не се включва дори и перката.Когато включа климатика се включва перката и това до някъде решава въпроса за двигателя,но климатика не духа достатъчно студено.Има ли връзка охладителната система с климатика?Двигателя е Зетек 1,6 16V бензин и газ заводско производство.Смeнил съм свещите,ремъка,водна помпа.
Последна промяна от goro1951 на 24 май 2008, 21:51, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Загряване на двигателя

Мнение от HACKO » 17 май 2008, 19:23

А сигурен ли си, че датчика който си сложил е точния. Важен е цвета на пластмасовата изолация, ако се сложи различен може да показва нереална температура. Затова напъхай подходящ термометър в разширителния съд за да се убедиш че температурата на течността е 90-100 градуса, когато стрелката сочи нормална температура (според теб). Обаче внимавай като отваряш капачката на съда, ако температурата е в посочените граници течността ще заври и може да кипне.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта