помощ смяна на ключ
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
помощ смяна на ключ
искам да си сменя ключа
този с този проблема е че буксата е тотално различна, четох схеми и др. но уви не ми е яснол
ако някой може да помогне и да ми каже дали и как става !!!предаврително благодаря!!!
този с този проблема е че буксата е тотално различна, четох схеми и др. но уви не ми е яснол
ако някой може да помогне и да ми каже дали и как става !!!предаврително благодаря!!!
Последна промяна от focusfocus на 06 юли 2008, 20:59, променено общо 1 път.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: помощ смяна на клух
За да стане подмяната и да ти работи функцията за сваляне/вдигане с едно натискане трябва да смениш инсталацията на вратите и моторчетата на стъклата с такива от кола с тази функция. И бутоните на другите врати... Проучи колко струват и ако още ти се занимава - пиши, ще опитам да ти обясня каквото не ти е ясно.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: помощ смяна на ключ
Сугурен ли си че има разлика в двигателчетата.
функцията с едно натискане си е чисто реле на ключа.
Защо трябва да се сменя окабеляването като броят на кабелите е същия и на двата ключа?
Мерси предварително,
функцията с едно натискане си е чисто реле на ключа.
Защо трябва да се сменя окабеляването като броят на кабелите е същия и на двата ключа?
Мерси предварително,
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: помощ смяна на ключ
Обикновените моторчета са с по два кабела (конектор с две пера), тези с тази функция - с по шест (конекторът им е с осем пера - разгледай пак схемите). Ако твоите са с големия конектор - няма да ги сменяш. Ключът си е чист ключ, "релето" е на моторчето - та затова се различават... На сегашният ти (ако е като първия показан) функцията за сваляне с едно натискане наистина се изпълнява от електронен блок в ключа, ама при тези с четири автоматични прозорци не е така.
Окабеляването можеш и да си го преправиш вместо да го сменяш, видял си вече че конекторите се различават - ако си намериш конектори с малко рязане,запояване и няколко метра жица ще стане. По-лесно е обаче да си намериш целите кабелни снопове... аз си преправях окабеляването за да добавя ел.огледала и ти го казвам от опит.
Окабеляването можеш и да си го преправиш вместо да го сменяш, видял си вече че конекторите се различават - ако си намериш конектори с малко рязане,запояване и няколко метра жица ще стане. По-лесно е обаче да си намериш целите кабелни снопове... аз си преправях окабеляването за да добавя ел.огледала и ти го казвам от опит.
-
- потребител
- Мнения: 742
- Регистриран: 22 яну 2008, 11:47
- Модел на автомобила: focus; 2002, Zetec 1.8 benzin, 16 V
- Status: Извън линия
Re: помощ смяна на ключ
Е щом ще смянам моторчето въобще няма да се занимавам.
Принципно мога да си го направя с релета от някой магазин за ел. елементи, ама чак пък толкава мисля че не си струва. освен това честно казано
визията с копчето което е в момента е много по-добра от другото, което стои незавършено, пък и честно да си призная задните ел стъкла съм го ползвал веднъж
.
Принципно мога да си го направя с релета от някой магазин за ел. елементи, ама чак пък толкава мисля че не си струва. освен това честно казано
визията с копчето което е в момента е много по-добра от другото, което стои незавършено, пък и честно да си призная задните ел стъкла съм го ползвал веднъж

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта