Проблем с динамо
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 05 юли 2008, 16:05
- Модел на автомобила: Opel Kaddet
- Status: Извън линия
Проблем с динамо
Колеги, смених си динамото с "читаво" от втора ръка, щото моето беше за лагери и шайба и един майстор вика да вземем друго. Уж добро и оригинално, но като го сложихме лампичката ЗА АКУМУЛАТОРА ВЗЕ ДА свети слабо и постоянно. Провериха му четки -добри, маса има, като махнем единия кабел на акумулатора двигателя си работи. Значи зареждало. Един приятел замери зареждането и вика ,че дава само до 13,42 , но не спира да се мени, а пък трябвало.Карай вика, не е фатално, но не било точно колкото трябва напрежението.
Но лампиката си свети постоянно с една яркост и с газ и без газ все тая.
КАКВО БИХТЕ МЕ ПОСЪВЕТВАЛИ ДА НАПРАВЯ.
Но лампиката си свети постоянно с една яркост и с газ и без газ все тая.
КАКВО БИХТЕ МЕ ПОСЪВЕТВАЛИ ДА НАПРАВЯ.
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с динамо
кажи от къде си ,ако си от пловдив бих ти препоръчал майстор.щом ти зарежда до 13,42 ако пуснеш някакъв консуматор например фарове тогава въобще няма да зарежда.проблема на новото динамо може да е статор,ротор или самото реле то е вградено вътре в динамото.ако питаш мен по евтино ще ти излезне ремонта на старото .вземи лагерите и шайбата от новото и ги сложи на старото.Kaliny написа:Колеги, смених си динамото с "читаво" от втора ръка, щото моето беше за лагери и шайба и един майстор вика да вземем друго. Уж добро и оригинално, но като го сложихме лампичката ЗА АКУМУЛАТОРА ВЗЕ ДА свети слабо и постоянно. Провериха му четки -добри, маса има, като махнем единия кабел на акумулатора двигателя си работи. Значи зареждало. Един приятел замери зареждането и вика ,че дава само до 13,42 , но не спира да се мени, а пък трябвало.Карай вика, не е фатално, но не било точно колкото трябва напрежението.
Но лампиката си свети постоянно с една яркост и с газ и без газ все тая.
КАКВО БИХТЕ МЕ ПОСЪВЕТВАЛИ ДА НАПРАВЯ.
-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 05 юли 2008, 16:05
- Модел на автомобила: Opel Kaddet
- Status: Извън линия
Re: Проблем с динамо
Не съм никак близо до Пловдив. Но това 13,42 никак ли не е добре?
- vargala81
- потребител
- Мнения: 1347
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с динамо
никак не е добре даже,ще се получи не дозареждане на акомулатора и една сутрин просто ще откаже да запали .със такова зареждане непризнават гаранцията на акомулатора ,трябва да зарежда от 13,9 до 14,6.Kaliny написа:Не съм никак близо до Пловдив. Но това 13,42 никак ли не е добре?
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с динамо
Вероятно има изгоряла намотка. Аз бих си ремонтирал старото динамоKaliny написа:.

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Проблем с динамо
Динамото може да има и ред други дефекти, например променливия ток в него се изправя от мощна диодна схема тип грец, т.е. четири диода вързани в мост, ако в едното рамо прекъсне диода напрежението ще е по слабо, защото липсва едната полувълна в едното рамо. нека ти замерят диодите там. Този дефект се получава понякога, ако не се спазва първо да се разкача отрицателната клема на акумулатора и после положителната и обратно при закачане първо положителната после отрицателната.
Второ почисти си добре медния колектор на ротора, където контактуват четките с много финна шкурка и с нещо остро междините между отделните медни пластини.
Трето възможна лоша спойка пак там и другаде.
Дефект в електронното реле което регулира тока през възбудителната намотка на статора
Второ почисти си добре медния колектор на ротора, където контактуват четките с много финна шкурка и с нещо остро междините между отделните медни пластини.
Трето възможна лоша спойка пак там и другаде.
Дефект в електронното реле което регулира тока през възбудителната намотка на статора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта