Датчик за положението на разпределителния вал
-
- потребител
- Мнения: 543
- Регистриран: 17 фев 2006, 15:40
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8i DOHC 1796cc 16V Zetec 85KW (115PS); 95 - комби,АГУ BRC Sequent Injection
Ford Fiesta 1,4i 2008г. - Местоположение: гр Сопот
- Status: Извън линия
Датчик за положението на разпределителния вал
Здравейте, при диагностика колата ми дава грешка 214 - (Camshaft position (CMP) sensor - circuit malfinction)
Проверих датчика съпротивлението беше в норма....свалих щекера който влиза в компа от към моторния отсек под резервоара за хидравличната течност проверих връзките до самия сензор наред са....след което реших че все пак са променени характеристиките на сензорра и купих един от мото пфое и го смених....но няма ефект...
Не съм проверявал захранването му....дават 5волта за 20мили секунди, или по скоро това трябва да е сигнала който подава ?...но нали все пак връзите към CPU са наред.....
колата има лек проблем при палене...колебае оборотите известн овреме....това е единствената грешка която има записана...
Съвети ?
Проверих датчика съпротивлението беше в норма....свалих щекера който влиза в компа от към моторния отсек под резервоара за хидравличната течност проверих връзките до самия сензор наред са....след което реших че все пак са променени характеристиките на сензорра и купих един от мото пфое и го смених....но няма ефект...
Не съм проверявал захранването му....дават 5волта за 20мили секунди, или по скоро това трябва да е сигнала който подава ?...но нали все пак връзите към CPU са наред.....
колата има лек проблем при палене...колебае оборотите известн овреме....това е единствената грешка която има записана...
Съвети ?
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: Датчик за положението на разпределителния вал
Отвори си капака на разпределителните валове и погледни добре да не е прескочил един зъб на този вал спрямо ангренажния ремък. Гледа се отзад (противоположно на зъбчатките) на валовете има прорези които трябва да са строго на една линия когато първи цилиндър е на ГМТ, може да се провери с подходяща метална шина, която като се пъхне в двата прореза трябва да легне плътно на горните странични ръбове на главата. Въобще провери фиксацията на двата вала спрямо ГМТ на първи цилиндър.
Ето тук в края на дискусията съм писал как става. Обърни внимание в края на написаното как може да прескочи зъб на ремъка спрямо зъбчатката
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Ето тук в края на дискусията съм писал как става. Обърни внимание в края на написаното как може да прескочи зъб на ремъка спрямо зъбчатката
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... a&start=20" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта