Темп. на двигателя?
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Темп. на двигателя?
Малко глупав но много нужен за мен въпрос...
Къде се намира датчика за температурата на двигателя,този от който взима инфо ЕКУ-то????
На колекторите/смук/ или на блока на двигателя??
двигателя ми е 1.6EFI 105к.с. XR3-i
предварително благодаря....
Къде се намира датчика за температурата на двигателя,този от който взима инфо ЕКУ-то????
На колекторите/смук/ или на блока на двигателя??


двигателя ми е 1.6EFI 105к.с. XR3-i
предварително благодаря....
- isoiso
- потребител
- Мнения: 843
- Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
По принцип е някъде около термостата. Огледай там.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
При мен е там под дроселовата клапа и пласмасовия въздуховод - червената стрелка, малко трудно се вижда отгоре.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
Май нямам нищо там освен едно малко вакуум маркуче/под дросела/??vladdko написа:При мен е там под дроселовата клапа и пласмасовия въздуховод - червената стрелка, малко трудно се вижда отгоре.
А този термо-датчик на смук. колектор за какво е?
Значи имам един за перката/до термостата/,един за стрелката/на блока отпред/ и този на смук. колектор!!...........


-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
Ами точно това съм искал да ти посоча, завит е на блока отзад. Буксата прилича като тази на датчика за включване на перката. Точно това е датчика за който питаш, нов е 60 лв., аз моят го смянях, но май не е имало нужда.dimotaxi написа:Май нямам нищо там освен едно малко вакуум маркуче/под дросела/??vladdko написа:При мен е там под дроселовата клапа и пласмасовия въздуховод - червената стрелка, малко трудно се вижда отгоре.
А този термо-датчик на смук. колектор за какво е?
Значи имам един за перката/до термостата/,един за стрелката/на блока отпред/ и този на смук. колектор!!...........![]()
Кой е за ЕКУ-то?
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
А защо си го сменял,не палеше от раз сутрин,или.......?
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
Имах съмнение че не работи, но както си видял е на много тъпо място и не можех да го свалям и да го меря и после пак да го слагам.
Ако искаш и се съмняваш че твоя не работи мога за проба да ти услужа със стария, мерил съм го с мултицет и влиза в показанията след като го смених.
За сменяването ако се навиваш сам да го правиш, ти трябва ключ 25 и канал - е най-добре подемник, един път се мъчих и после си ходих на подемник, разбира се и платих за това.
Не съм имал проблеми с паленето, по-скоро сега с новият пали малко повече с въртене, но невярвам да е от датчика. Твоят защо те съмнява?
Ако искаш и се съмняваш че твоя не работи мога за проба да ти услужа със стария, мерил съм го с мултицет и влиза в показанията след като го смених.
За сменяването ако се навиваш сам да го правиш, ти трябва ключ 25 и канал - е най-добре подемник, един път се мъчих и после си ходих на подемник, разбира се и платих за това.
Не съм имал проблеми с паленето, по-скоро сега с новият пали малко повече с въртене, но невярвам да е от датчика. Твоят защо те съмнява?
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
Значи утре ще го сваля да го позамия с бензинец,незнам имам некво 6-то чувство???
А въпроса с щекера го приключих"АКТИВИРАН",демек и моето е с мост за 95 бензин.
Вчера нещо пипах по колата и буксата за стрелката на темп./водата/ ми остана в ръцете,беше яко клеясала,смених я и сега стрелката седи по средата на скалата,а също така имам чувството че работи равномерно след като почистих датчика за темп. на засм. въздух.Затова утре като закарам жената на работа-сваляне и почистване!!!!!!

А въпроса с щекера го приключих"АКТИВИРАН",демек и моето е с мост за 95 бензин.
Вчера нещо пипах по колата и буксата за стрелката на темп./водата/ ми остана в ръцете,беше яко клеясала,смених я и сега стрелката седи по средата на скалата,а също така имам чувството че работи равномерно след като почистих датчика за темп. на засм. въздух.Затова утре като закарам жената на работа-сваляне и почистване!!!!!!



-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
Абе незнам с бензин, през него минава вода (охладителната течност), ти като сложи "щекера" рестартира ли и колко километра мина от тогава, че и при мен така има извесни колебания, че пак махах клемата на акомулатора, та идеята ми е да покараш известно време след рестарта.
При теб коя букса се оказа, че е за "щекер" - бялата?
При теб коя букса се оказа, че е за "щекер" - бялата?
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Темп. на двигателя?
Да бялата.vladdko написа:Абе незнам с бензин, през него минава вода (охладителната течност), ти като сложи "щекера" рестартира ли и колко километра мина от тогава, че и при мен така има извесни колебания, че пак махах клемата на акомулатора, та идеята ми е да покараш известно време след рестарта.
При теб коя букса се оказа, че е за "щекер" - бялата?
Всичко съм сменил и проверил единственото което ме яде е темп. на двигателя?????

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта