ЧУКАНЕ НА КЛАПАНИ ПРИ СТУДЕН ДВГ!!! НОРМАЛНО ЛИ Е?
- paci
 - Модератор

 - Мнения: 7886
 - Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
 - Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня - Местоположение: Плевен
 - Status: Извън линия
 
Толкова време чукат ?racer11 написа:правилно.има обаче една тънка разликапри двг в добро/отлично състояние и подходящо масло тракането е между 0.5 /при чисто нов фокус 1/ и 3-4 /при моя ескорт с 10в40/ секунди. при по-стар двг това време стига до 4-5 минути
Моите не са хидравлични повдигачи и точно няколко секунди след запалване не чукат после почват и като загрее спират. Притесняваха ме но като чух една фиеста кви звуци издаваше и човека вика, че няма проблеми и се успокоих.
Нямаше ли кой да каже на човека, че е нормално, просто да иде да си види компресията и ако е добре да си кара не е фатално. Баси толкова е говорено за чукането на тези клапани. Ми чукат си и тва е ... нали спират по някое време
- fiestaracing
 - потребител

 - Мнения: 526
 - Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
 - Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
 - Status: Извън линия
 
- 
				fordman
 - потребител

 - Мнения: 82
 - Регистриран: 16 сеп 2005, 11:22
 - Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8 combi 96.; MK1
 - Местоположение: Пловдив
 - Status: Извън линия
 
Брей, направо се омотах с мненияи понеже ми предстои смяна реших да прочета малко но се обърках съвсем.
Бях решил да сипя 10w40 А от тук прочетеното следва, че е по добре да сипя 5 W 30, taka li e
 
ЗА студа и тракането ок добре, ама за лятото не е ли по добре да е 40 отколкото 30 ?
И имам един въпрос, колко излиза смяната в МП, да речем за 5W30 маслото и труда разбира се ?
Слушал съм ,че за труд не взимат много и все пак колко??
 
Благодаря
			
									
									
						Бях решил да сипя 10w40 А от тук прочетеното следва, че е по добре да сипя 5 W 30, taka li e
ЗА студа и тракането ок добре, ама за лятото не е ли по добре да е 40 отколкото 30 ?
И имам един въпрос, колко излиза смяната в МП, да речем за 5W30 маслото и труда разбира се ?
Слушал съм ,че за труд не взимат много и все пак колко??
Благодаря
- kEFi
 - потребител

 - Мнения: 2863
 - Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
 - Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Не е задължително, но е добре да сложиш една добавка в маслото, с която се кара макс.до 160км(пробег) и се източва след това. Най-малкото - изкарва сума ти боклукcybernone написа:При преминаване от 10W40 на 5W30 нужна ли някаква промивка на двигателя или е достатъчно да източиш старото малсо?
Аз карам Ескорта с полусинтетика и на студен ДВГ калапните си почукват и от време на време по трудно ускорява.
- 
				acj
 - потребител

 - Мнения: 457
 - Регистриран: 31 яну 2005, 13:40
 - Модел на автомобила: сега: ISUZU RODEO LX, 4x4, 3.2l, V6, 24V, 205к.с., 2000г.
преди: Ford Fiesta 1.6 Si 16V - Местоположение: Colorado
 - Status: Извън линия
 
Taka e!fordman написа:...Бях решил да сипя 10w40 А от тук прочетеното следва, че е по добре да сипя 5 W 30, taka li e![]()
Не, не е по-добре. Виж http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 5&start=15fordman написа:...ЗА студа и тракането ок добре, ама за лятото не е ли по добре да е 40 отколкото 30 ?
По-добре си вземи оригинална туба от Мото Пфое за 45 лв./5 л. и иди си го смени другаде за 5-6 лева, аз така правя.fordman написа:...И имам един въпрос, колко излиза смяната в МП, да речем за 5W30 маслото и труда разбира се ?
Слушал съм ,че за труд не взимат много и все пак колко??
Благодаря
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта
